Crimeea sau Caucazul este un drum lung

Cum va fi amintita aceasta vacanta? Colapsul tuturor planurilor.

Pregătiți pentru o excursie

Drumul de la Ryazan la Crimeea

Călătoria începe cu un navigator scump, care funcționează prost (luat de la prieteni). În cele din urmă, mă plictisesc cu toate astea și iau tableta obișnuită. Să mergem. Drumul de la Ryazan la Voronezh nu-mi amintesc, pentru că nu a fost cea mai strălucitoare evenimente, cu excepția repararea „Betonka“ în regiunea Riazan (bucură șoferi - în curând nu va trebui să facă un ocol pentru a evita conducerea pe M6), care a alunecat fara probleme. Sub Voronej, observăm o cafenea-pizzerie, mâncăm.

Crimeea sau Caucazul este un drum lung

Cafeneaua este pe pistă, destul de vizibilă. În fața cafenelei se află o parcare mare. Suntem, părăsim mașina, intrăm înăuntru.
Pro: destul de curat, feluri de mâncare sunt disponibile (adică nu trebuie să așteptați mult), este destul de gustos, desigur nu Ah, dar cum să aveți o gustare fără delicatețe este normal. Copilul era mulțumit de pizza, supe și salate sunt de asemenea bune. Există Wi-Fi gratuit.

Dintre minusuri - toaleta nu este foarte curată, dar disponibilitatea acesteia este deja un plus.
Ei bine, am mâncat, ne-am uitat la știrile dezamăgitoare de "feribot" și am decis să ajungem definitiv la Rostov.

De la Voronej la Rostov

Drumul dintre Voronej și Rostov-pe-Don - plasează o încântătoare patru căi, dar pe lungimea sa mai mare nefericită două benzi fără posibilitatea de a depăși din cauza reparațiilor. Totuși, nu înțeleg această tradiție teribilă a Rusiei: reparăm 50 de kilometri, dar se pare că gardurile și semnele sunt ștampilate pe toate cele 250 de exemplare, astfel încât "viața cu zmeură" nu pare. În același timp, oamenii muncii sunt prezenți la exact 50 de kilometri, iar pe ceilalți liniștea este suprafața netedă, harul lui Dumnezeu.
Pe fericirea noastra noi sar peste acest site fara probleme: in primul rand, este prea tarziu, oamenii nu au prea multe. În al doilea rând, ne atașăm la local și jumătăm drumul din spatele "gardului".

De la Rostov la coada de la portul Caucazului

Mergem la Rostov la ora zece, oprim la una dintre cafenelele de pe marginea drumului (nici măcar nu-mi amintesc numele, nu eram atât de impresionat, deci nu există fotografii). Noi comandăm shish kebab, sotul alege carnea, așa că nu au travnulsya, dar, de asemenea, nu a primit plăcere, pentru că se dovedește că este posibil să strică gratar. În timp ce mâncarea se pregătește, studiez Internetul. Vestea este dezamăgitoare: marea este furtunoasă, feriboturile nu merg.
În general, am impresia că mama mea a încercat, nu a vrut să mergem în Crimeea în acest an. Și "legăturile" ei cu biroul ceresc după Petru pentru mine sunt evidente. Și eu reprezintă această conversație: "Doamne, tu faci o furtună acolo, doar o zi pentru trei, așa că cu siguranță, și apoi nu o vei opri".
Urc pe rezervare, și am înțeles că nivelul hotelului, în Crimeea (prin rezervare a fost rezervat Villa Ors în Sevastopol) pentru preț „confortabil“ (nu mai mult de 2500 de ruble pentru trei bate la ușă) Nu găsesc în Soci. Noi decidem la fel pentru a ajunge la trecere, în speranța pentru cele mai bune.
După Rostov ne întoarcem la stanitsa, mergem înainte de "concurenți" pentru un loc în coadă. În principiu, totul ca întotdeauna: în noapte, nimic, dar drumul nu este vizibil, vreau să dorm, dar trebuie să ajung la feribot. Timașevsk trec fără blocaje, numai la trecerea de la calea ferată costăm 20 de minute - ne lipsește trenul. Restul satelor trecem in acelasi mod fara probleme: oamenii nu (inca in seara in curte), pointerii periodic (dar navigatorul salveaza). Începem să acordăm atenție micilor "piloți" de mașini cu numere din diferite regiuni: este evident că feriboturile merg. Am sări peste Peresyp (am vrut să mă opresc acolo pe drumul spre Crimeea, pentru a explora coasta Azovului, dar apoi a bătut la Kerch). Și la 3,30 pentru 12 km. la port și la 2 km. înainte ca poliția rutieră să stea pe coada coadă.

În coada pentru feribot

Care este coada pentru un feribot către Crimeea în ochii mei (o persoană care nu a ajuns în iaz): un câmp curat, cu centuri forestiere intercalate și un fir lung de mașini, lăsând pe cer. Vântul îndoaie copacii, nu există toalete, ca urmare, în măsura în care pot merge la plantarea copacilor (noapte bună), dar în timpul zilei, cât de greu este să stai cu copiii aici?
Soțul se duce în pat, totuși, nu-i dă-i: trecând în mod constant prin autobuze (merg fără coadă), vagoane, niște mașini. Stau, studiez rezervarea, caut un hotel. Până la ora 5.30 ajungem la post, ridicăm.
Vitka se duce la inspector, scuipă semințele, în jos (de aceea nu le plac polițiștii din Krasnodar peste tot în Rusia), spune: "Mulți dintre voi sunteți așa. Ferry go, dar vei apăra ziua. " Ceea ce arată cu adevărat adevărul, coada liniei este vizibilă la 300 de metri pe cealaltă parte a postului.
Imi arat sotului meu un hotel (bine, cel putin camera nu este la 12 metri de la paturile de la capat si acceptabile 2 mii pe zi). Nedonyatki numai cu parcare. Dar, deoarece este scris că recepția este deschisă non-stop. Rang. Învățăm că nu există parcare pentru mașini ca atare, dar aceasta este ultima casă pe o stradă terminată. Noi decidem să rezervăm și să mergem.
Anulează toate rezervările din Crimeea. Întoarceți-vă, lăsăm coada. Spunem: "Adio!" Azov. A spune că am rămas singuri nu este adevărat. Au depășit mașinile 10, care au fost depășite mai devreme, și au mers pe un feribot (soțul are o memorie bună pentru numere). Dar cea mai mare parte a rămas.
Privind în perspectivă să spun că unii dintre prietenii mei (din Sevastopol au o mulțime de întâlniri a fost programată) a zburat pe un avion și sa întors mulțumit, fratele lui Vitka lui „alternează“ prin feribot - se ridică la 35 de ore.
Și regret că nu am rămas în picioare? Nu, pe drumul din spate, ne-am întoarce din nou într-o furtună, dar dacă "acolo" nu este atât de critică, atunci "înapoi" - ar trebui să sunăm la lucru, iar acest lucru este deja tensionat. Deci, pentru că nu este păcat, Crimeea este închisă pentru noi până când podul este construit: Nu îmi pot imagina odihnă în Crimeea fără mașină, iar trecerea este prea imprevizibilă cu mașina.

Ei bine, mergem noaptea, dimpotrivă, dimineața. Mai aproape de mare, cu atât mai des sunt corturi, în care vinde fructe, dar, cu toate acestea, majoritatea sunt închise - vânzătorii dorm. Aproape o bunică, oprește-te și, pentru 400 de ruble, cumpărăm o cutie de struguri, patru pepeni, pepene galben. Cum de atunci m-am laudat pentru acest act - nu aveam probleme cu fructele din "doroguschey" lui Adler. Prin urmare, dacă vă duceți pe coasta Mării Negre a Teritoriului Krasnodar, nu fi leneș, cumpărați fructe pe drum, în aceeași Adygea, atunci totul va fi de câteva ori mai scump.

După cumpărarea fructelor, starea de spirit a crescut ușor, sudul a fost simțit. Ei bine, Marea Neagră a început curând.
Ne conducem de-a lungul întregii coaste a Teritoriului Krasnodar. Anapa - o impresie asupra mea nu este produs (deși nu în centrul orașului), care este o încrucișare între Eupatoria (Anapa pe prima impresie va fi mai rău) și Saki (bine, și aici este mai bine). În Novorossiysk un pic de înșelăciune, dar îmi amintesc orașul cu un gust de ciment în gura mea. Gelendzhik - rămâne pe margine. prietenul următor aka Arhipka (trezirea copii), Dzhubga, „vulturaș“, „pin“ (pensiune la fața locului), Tuapse (destul de ciudat, zboară cu un bang).
În Tuapse există un apel la celula mea: gazda hotelului din Adler specifică dacă vom ajunge sau nu. Ei bine, după Tuapse începe "farmecul" limbilor materne. Soțul se trezește dintr-o dată, bâlbâi, dar în liniște rămân liniștit și nu strălucesc că prin aceste "limbi de mama-limbă" trebuie să mai vedem și să vedem. Dupa cum zicea mai tarziu Vikka: "Daca stiam cat de mult sa mergem pe aceasta serpentina - fara nici un motiv sa dus la Adler!".
Există un drum direct spre această secțiune a drumului numai în sate, dar începe o altă problemă: combinația rutieră / plajă (adică zona rezidențială de o parte a drumului și plaja pe cealaltă) oferă o mulțime de oameni care merg pe drum și pe drum. Privind la asta - nu am regret că nu ne-am oprit nicăieri aici.
Trecem pe Sochi. La prima vedere - dezamăgire, acesta este un brand super-promovat, după părerea mea, cea mai renumită stațiune din Rusia. Vă așteptați să vedeți SOCHI și, în cele din urmă, ceva care arată ca un mic oraș, ceea ce este Sevastopol, în opinia mea, maximul pe care Sochi îl atrage, acesta este nivelul Evpatoriei.
Singurul lucru care impresioneaza este drumurile. Știți, unde statul a aruncat astfel de bani pentru Jocurile Olimpice: intersecții, garduri, tuneluri, ca în filme, în general, de la Sochi la Krasnaya Polyana - rece. Prin urmare, nu mai regretam mai târziu ce a ales Adler: să ajungă de la Adler la Sochi acum nu este același lucru ca și din același Lazarevski.
Ne conducem la Adler, începem să scoatem tableta (cărțile nu sunt actualizate) și ne conduce de-a lungul drumului vechi. Ca urmare, în loc de 15 minute pentru 40 de sosire la hotel, ora este 15.30. Capul buzează ca o oală de fier, totuși lipsa de somn și mai mult de o zi pe șosea îi afectează.

Anna Sadovskaya,
Ryazan

Traseul călătoriei este modul în care băieții din Ryazan au trecut la Adler:

Crimeea sau Caucazul este un drum lung

Și nu mă cert cu nimeni deloc. Cheltuind o viață care încearcă să convingă sau să convingă pe cineva nu este a mea. Îmi împărtășesc doar impresiile mele, dacă cineva nu este de acord - respirați fără probleme, nimeni nu trebuie să fie de acord. Toți oamenii sunt diferiți și, bineînțeles, gusturile și preferințele sunt diferite pentru toată lumea. Și asta este normal.

Am fost în Gelendzhik vara (de fapt, acolo am scăldat în vară). Nici nu vedea murdărie. Nămolul (vizuale) era doar pe plaja de nisip de-a lungul malului. Dar marea a înghețat nisipul. Pentru că nu-mi plac plajele cu nisip, că ele arata întotdeauna murdare. Și deși este mai plăcut să mergi pe nisip, dar este foarte neplăcut când el urcă peste tot și își zgârie dinții. Dar majoritatea oamenilor preferă nisipul.

În ceea ce privește "nimic de urmărit" - bine, am vorbit deja despre asta de mai multe ori. Totul depinde de capacitatea de a privi și de ce vrea să vadă o anumită persoană.

Crimeea sau Caucazul este un drum lung

Eu însumi nu a fost în Gelendzhik, și de aceea vorbim de cuvintele prietenilor: țeavă de canalizare în mare + plutind în sigiliile de mare (scuză pentru detalii) într-un sezon. Și niciodată nu mi-am impus opinia, sfârșitul articolului a fost copiat de două ori, altfel era foarte ascuțit. Și nu există nici un prejudiciu - sincer, am încercat de trei ori "cu o inimă deschisă", de fapt nu știu cum să o fac altfel. Dar nu primesc familia noastră „dragoste“, cu Krasnodar coasta, a încercat în trei locuri diferite, în momente diferite, în diferite anotimpuri, în diferite condiții de viață, de fiecare dată rezultatul unuia: „Nu vreau să merg“ Pentru a veni a patra oară pe aceeași rake - bine, deoarece este deja "prost", trebuie să faci cel puțin greșeli în greșelile tale. Dar plus - un copil mai mult la Soci nu cere;).

Fără îndoială fiecăruia. Dacă soțul meu nu-i place undeva, nici nu va încerca a doua oară. Voi, băieți, ați încercat din nou.

DAR. cum se poate scrie o opinie despre ceea ce ei înșiși nu au văzut? Aici în acest moment m-ai surprins. Ei bine, niciodată nu știi ce spun prietenii. Poate sunt și cu cuvintele altora. )))

Deși bănuiesc că pot exista plaje diferite în Gelendzhik. De asemenea, am auzit o mulțime de comentarii despre "marea teribil de murdară din Gelendzhik", dar prefer să văd personal cum este. Ne-am dus la stâncoase, pietriș. Pe capul lui Tolstoi. Și de-a lungul digului am văzut o apă tulbure din nisip. Deci nu sunt un cunoscător al plajelor lui Gelendzhik.

Și sunt doar din Soci! Ne-a plăcut! Mergând mai mult! Un oraș mic de stațiune? ))) Ei bine, da, da. Apoi tot restul în regiunea Krasnodar - bine, doar aul. semi-abandonate.

Și copiii întreabă din nou în Soci. Nu voiau să plece.

Nici nu intenționez să conving pe nimeni. Câți oameni, atât de multe opinii. Fiecare are a lui. La noi, cu dragostea teritoriului Krasnodar. Cald, lung. Am studiat mai mult de 10 ani. Nu obosit. Nu este plictisitor. Îmi place.

Cu cât este mai interesantă părerea ta. El nu mă afectează cel puțin pe a mea. Doar scrie bine - de aceea citesc. Și definițiile sunt uneori atât de precise! Deci, mereu spun totul despre Novorossiysk - oraș cu gust de ciment pe buze. Este amuzant! Absolut oameni diferite, preferințe, opinii, dar cu Novorossiysk - exact la fel. ))

Crimeea sau Caucazul este un drum lung

Am ajuns la acest post numai acum. De ce în Novorossiysk pe dinți de un gust de ciment? Există o plantă de ciment. Sunt fan al fotbalului si urmaresc concursurile din anii de scoala. Astfel, în vremurile sovietice, clubul local a fost numit "Ciment". Acum el este "Chernomorets".

Galya, mi-am exprimat gândurile în vacanță, am schimbat locurile, și pentru ambele familii - nu cu succes. Dar ceea ce Dumnezeu nu face este totul în bine. Dar acum, Levin se poate lăuda că a văzut facilitățile olimpice cu propriile sale ochi. Când va exista o olimpiadă în Rusia, precum și o amintire. „Supradozarea“ sonny, astfel nu mai este un copil, ci pentru că am învârtit pe Leopard, și foarte atent adus cu Adler, și chiar a adus prieteni ca un cadou al mascotele olimpice, și tot ce am prezentat. Deci totul are dreptul la viață și la această călătorie, dar nu voi mai încerca.

Galya, doar că mă simt într-un fel răspunzător pentru crimă, asta e inconfortabil în fața ta. Și boala copiilor este întotdeauna scoasă din rutină, e mai bine să ai zece ori mai rău decât un copil. Din fericire, nu am avut nici o boală în această călătorie, deși de această dată Lyovin a fost otrăvit în Abhazia, dar a fost respins de Entrodez la timp.

Și despre integritate și onestitate - o trăsătură Zabaikalskaya modul în care viața nu este pedepsit pentru ea, încă mai vorbesc așa cum sunt, pot fi uneori prea dur.

Din nou, de două ori cinci! Aici sunteți un miracol al naturii. Calmează-te. În plus, nu ești singur. Există o altă doamnă care se simte responsabilă pentru vacanța noastră din Crimeea.
În cele din urmă, ce fel de suspiciune? S-ar putea crede că stați undeva deasupra și conduceți procesul. Am condus destul de deliberat. Și nici nu avem idee că cineva e vina pentru ceva. Ei bine, chiar polmsyshki, picături. Deci, uita deja.

Și, în general, cât de ușor este să trăiesc - Îmi place Crimeea și Teritoriul Krasnodar. Mă simt bine peste tot, unde e bine.
Și apoi. Sunt o fată lângă Moscova, îmi plac peisajele din Konstantinovo - acolo sunt acasă. Și tu ai crescut în Zabaikalye, soțul meu - în Valea Chui. Ai o relație cu munții - ai crescut printre ei. Ce și de ce îți place și nu-ți place - nu toată lumea va înțelege.
Și eu, mine, munții și văile sunt deja un miracol. Și unde sunt - nu atât de fundamental.

Pe sezonul de catifea vom merge in fiecare an, timp de o săptămână, timp de 10 zile, în Crimeea, în acest an sacrificiu 3-4-5 coadă zile inactiv pe feribot nu a vrut să. a mers la iubitul soț Dzhanhot. dar despre mare se pare că toată lumea îi place doar lui. poate că nu depinde întotdeauna de mare, ci de ceea ce este în jur. nu ne place Gelendzhik, Sochi sau Tuapse, iar fratele și soția mea consideră că este o plăcere să mergem la Sochi și să ne spunem că totul este răcoros. pentru mine, de exemplu, Soci nu este o plajă frumoasă, blocaje nebunești în oraș, problema lipirii unei mașini și un cost extraordinar de mare. pentru fiecare dintre ei. Mă duc exact la Crimeea, dar numai după ce podul sa terminat. Îmi place Coasta de Sud și nu-i pot sacrifica.