Buk Canyon

Am întâmplat să fiu în Buki și să înot în canion, dar toată frumusețea acestui loc am văzut doar de data asta. Nu știu cum să explic acest lucru, poate, la vârsta școlară, încă nu puteam vedea unicitatea acestui loc. La urma urmei, natura ma înconjurat peste tot. Și acum, trăind într-un oraș mare, am început să apreciez și să prețuiesc fiecare minut din flora și fauna care se află în mediul înconjurător - o parte integrantă a omului. De data aceasta frumusețea unică a canionului Buk mă fascinat cu adevărat. Și nu mai pot aștepta să merg din nou la Buki!

Adesea ne întrebăm unde să mergem pentru weekendul din Ucraina. De fapt, în țara noastră există o mulțime de locuri unice. Și canionul Buk este unul dintre ei. În acest weekend am planificat o excursie pe autostradă la Canyon Buk. Acesta este situat într-un sat mic și pitoresc din regiunea Buki Cherkasy. Există, de asemenea, Buki în regiunea Kiev, dar există un parc amenajat, nu un canion. De la Kiev am condus de-a lungul autostrăzii Odesa în orașul Zhashkov, este situat la 145 km de Kiev. Pe punte am transformat în centru la semafor, la intersecție există un indicator - Buki - 35 km. Pentru a nu merge departe, dar drumul este o sită continuă, nu este realist să mergem! Vitya a manevrat foarte des (dacă este posibil), dar dacă (nu l-am făcut pe Dumnezeu!) M-am dus - toate gropile erau ale mele! Este foarte bine să combinați excursia în canion cu ferma de păpuși Zhashkivsky și pe drumul înapoi, să vă opriți la Alexandria Park așa cum am făcut-o!

Pe drum ne-am întâlnit cu kamikazii locali care, fără să-și păstreze caii de fier, au zburat pe lângă noi, lăsând în urma lor coloane de praf și pietre. Clătind dinții și bucurându-se de frumosul peisaj, am ajuns încă. Împușcați de faptul că nu au cumpărat apă în Zhashkovo, au căutat magazinul până la capăt, dar nu l-au văzut. A fost încântat că în apropierea canionului Buk am reușit încă să ne stingem setea.

Buk Canyon

Mașina a fost instalată pentru prima oară într-un canion pe o porțiune largă, care servise drept loc de parcare, dar a fost posibil să se deplaseze mai departe pe pod și să se oprească mai aproape de apă. În apropiere există un magazin unde puteți cumpăra tot ce aveți nevoie. În legătură cu influxul de turiști, infrastructura se dezvoltă încet. În weekend, de regulă, mulți oameni, dar nu interferează cu bucurați-vă de frumusețea extraordinară a canionului.

Buk canionul este unul dintre cele mai frumoase locuri din Ucraina. Lungimea sa este de aproximativ cinci kilometri, iar adâncimea în unele locuri poate ajunge la 20 de metri. Aici a fost construit primul GES în Ucraina. Din care au existat doar ruine și baraj, cu care fluxul de apă curge eficient. Stând pe podul care leagă cele două maluri ale canionului, se deschide o frumoasă priveliște. La începutul canionului, cu pietre de granit, cascada coboară rapid. Aici puteți vedea o mulțime de oameni care își dau cu plăcere corpul lor "masaj de apă". Pe pietre trebuie să fii atent să nu te rănești. Curgerea apei este foarte intensă, dar acesta nu este un motiv pentru a abandona sufletul natural al lui Charcot.

Mărimea rocilor de granit care înconjoară canionul Buk surprinde. Puterea și frumusețea lor incredibilă îi arată unicitatea. Pe una dintre stânci se ridică o moară veche de apă. Cu aspectul său vechi, se potrivește colorat într-un peisaj incredibil. Când eram în Buki ultima oară și a trecut de zece ani, oamenii erau mult mai mici, iar acest lucru nu este surprinzător, pentru că un astfel de loc unic nu putea rămâne neobservat.

Buk Canyon

Trecând mai departe, fluxurile de apă devin mai calme și trec într-un pat abia în mișcare. Acesta este un loc pentru picnic, există poienii în care puteți pune un brazier și se află liniștit sub soare. Dacă treceți sau urcați pentru a trece, pentru că în unele locuri urcări foarte abrupte și coborâri, puteți vedea o așezare cort. Ne place foarte mult acest loc confortabil. Chiar și puțin "a presat broasca" pe care nu o putem rămâne și cum acești oameni fără griji se vor bucura de frumusețea naturii.

Oponenții cortului de cazare, puteți petrece noaptea cu rezidenții locali sau în hoteluri de Zhashkova.

Pe fundalul unor stânci puternice, totul pare atât de mic și de neclar. Nu există rutină, grijă, megalopolis zgomotos, iar creierul se oprește pur și simplu. Natura frumoasă, cântând păsările și o atmosferă incredibilă pentru relaxare completă, atât sufletul, cât și corpul! În ciuda faptului că sezonul de înot în râuri sa terminat, oamenii continuă să plop în canion, și nu am fost o excepție! Adevărul de lângă țărmuri vodichka acoperit cu rahitism, dar în continuare tot la fel calm și curat.

Buk Canyon

Fanii sporturilor extreme nu vor rămâne fără o ocupație preferată. Grupurile de alpinism cuceresc activ topurile rocilor care înconjoară canionul Buk. Am fost chiar frică să mă uit la ele. Eu admir curajul lor! În general, mi-e frică de înălțimi, chiar și atunci când stau pe deal, încep să se agită, ca să nu mai vorbim de cucerirea vârfurilor. Dar sunt momente în care eu însumi provoacă momente extreme asociate cu fobia mea, atunci primesc o asemenea adrenalină că este doar o scurgere a creierului! Îmi amintesc cum am sărit în Buki de pe un deal în apă. Cum mă uit de jos, dar ceea ce este acolo, înălțimea este mică, mă urc și picioarele sunt zdruncinate. Depășind frica mea, eu încă mai sari și am o furtună de emoții! Surprinde deja spiritul!

Aici avem o excursie interesantă pentru canionul Buk. Au inhalat, s-au uitat la ei înșiși și în plină satisfacție emoțională - au plecat. Din nou, sunt convins că trăiesc într-o țară atât de pitorească. Trebuie doar să avem grijă de ceea ce avem! După ce am vizitat o dată într-un mic, nevăzut, la prima vedere, satul Buki și văzând miracolul naturii care ne-a venit de multă vreme, vreau să vin aici de mai multe ori.

Cum să ajungi la Canionul Buk din Kiev

PE MAȘINĂ:
  • Pe autostrada Odesa, mergeți în orașul Zhashkova. Trecând de la pod până la centru până la semafor, va exista un pointer Buki. Treceți satul "Sorokotyagya" și "Chervoniy Kut" apoi Buki.
Dacă mergeți din direcția Uman. Ei bine, unde este parcul Sofiyivka
  • De la Uman la canionul Buk va fi mai rapid, prin satul Mankovka. De pe traseul Odessa, după semnul "p. Man'kivka "va trebui să se întoarcă spre dreapta și să treacă prin ea, și nu ajunge la Zhashkova.

Buk Canyon pe hartă

Vă mulțumim că ați citit blogul nostru. Ne vedem în curând pe paginile revistei noastre de turism