Ball in review savoy, blog despre cat de interesant este sa traiesti

Trebuie să spun că cunoscătorii de teatru din mine care încă))) De aceea prefer sa merg pentru musicaluri dinamice decât cele clasice, ca fiind mai probabil ca nu voi dormi))) Dar, ca spectator obișnuit, care nu mai are încă ceva Am văzut și am vizitat diverse instituții culturale, îmi pot forma opinia cu privire la producție. Trebuie să spun, nu știu numele, și nu încercați să afle, din moment ce oricum nu le amintesc))

Operetta "Ball in the Savoy". în primul rând, uimit cu costume șic, diverse! De mult timp nu am văzut atât de multe rochii frumoase și haine strălucitoare. În al doilea rând, producția în sine este foarte dinamică și veselă, nu lasă să se plictisească spectatorul. Și, bineînțeles, actorii merită laude, personajul principal este doar o vocală fascinantă.

Terenul este ușor și necomplicat. Toate acțiunea are loc în timpul închiderii carnaval venețian. În Veneția vine celebrul cântăreț, frumoasa Madeleine. Ea picături o tippet de pod, și-l ridică omul care este în căutarea pentru ea, apoi la hotel, îmbrăcat ca un chelner. Omul, la rândul său, este un scriitor celebru, ale cărui cărți atât de iubit Madeleine. Ca urmare a acestei confuzii, scriitorul devine un chelner, ospătar - un scriitor, chiar vine tânăr Madeleine prieten și vărul part-time scriitor, care visează să devină celebru la mingea în Savoy)))) În general, intriga este hilar și despre dragoste 🙂

Pe rolul de Madeleine fel am putea fi o actriță, și mai tineri, dar se pare că, astfel conceput încât personajul principal este deja o femeie matura))) Bărbații sunt ușor se încadrează scurt de voci feminine puternice, iar pe exteriorul femeilor, de asemenea, beneficia de 😉 adevărat actor jucând editor Mustafa, este concurența - l admira întreaga performanță)))) este, de asemenea, o scenă foarte amuzant cu vânzătorul de bijuterii doar numărul superb îndeplinite!