Marcă ca artă, recenzie de afaceri

Arta - nu este doar un mod de exprimare pentru creator, ci, de asemenea, un instrument potențial puternic pentru a cuceri piața de artă. Astăzi, pictura devine o materie primă comercială, care, atunci când bine utilizarea gândit poate aduce faima artistului, bogăția și locul în istorie personală. Desigur, talentul nu este suficient: în plus față de capacitatea de a scrie imaginea ar trebui să fie foarte priceput in marketing si PR-specialist, sau au in echipa astfel de oameni.

Chiar și acum numele lui Alexei Zimin, iar sintagma „brand popular“ au devenit sinonime, dar nu a fost întotdeauna. După cum recunoaște artistul, acum în sectorul de artă comercială există o mare cerere pentru crearea de logo-uri de diferite branduri. Și dacă în acest moment logo-ul pe pânză de Zimin poate fi comandat pentru $ 1 milion, în viitor, prețurile vor crește numai. Alexei a spus că a scris primul său logo pentru postul de radio "Europa Plus" pentru a impresiona fata și a-i face un cadou original.

Dacă în momentul în care logo-ul de pe panza în performanța de Zimin poate fi comandat pentru 1 milion dolari, atunci în viitor, prețurile vor crește

În înregistrarea artistului promițătoare enumerate ca panza, creat în stilul «Artnatura», peisaje, naturi statice și compoziții abstracte adâncime uimitoare, dintre care unul ( „Life / Life») a fost recent cumparat de un cunoscator celebru de frumusete, miliardarul Dmitri Rybolovlev pentru $ 1.200.000. Ce motivează lumea puternică de a dobândi operele unui artist popular? Răspunsul la această întrebare stringentă este din mai multe motive.