Lacurile Plitvice din Zagreb

... Plitvitskieozera nu arata ca o lungă perioadă de timp, cu toate acestea, în plus față de aceste alte motive cele mai multe lacuri. Biletele cumpărate Moscova-Zagreb (via Frankfurt), Moscova Pula- înapoi (prin Zagreb și Frankfurt). 1 zi: ziua sosirii în Zagreb. autobuz la Plitvits (2 ore), peste noapte în Plitvice. zi: Lacurile Plitvice. . Bus la Slunj (programată pentru aproximativ 40 de minute, de fapt, din cauza evryi reparații Coons mine la aeroportul din Zagreb (Hrvatska Národná banka) la rata de 1 euro = 7,41 Kuna în Rovinj -. Aeroportul Zagreb, 30 * 2 = 60 kun

nu așa ... Am vrut să văd lacurile Plitvice de mult timp, deși în afară de aceste lacuri există și alte motive. Faptul că atracția sa principală, Lacurile Plitvice, este listată în "Patrimoniul Mondial. pot fi obținute proceduri în Croația, în special în Zagreb și Rovinj. Așa că sa descurcat. Ei au decis să zboare cu zbor direct prin Zagreb. beneficiul de acolo ar putea pleca imediat și pentru Plitvice. următoarele :. Lacurile Plitvice (2 nopti) + Slunj (1 noapte) + Rovinj (7 nopti) + Zagreb (camera de 3 nopți închiriate foarte ieftin de la Plitvice din Zagreb și, desigur, mai scumpe, dar pe ansamblu, cazare ...

Cea de-a doua călătorie prin Croația. Zagreb și Peninsula Istria. zbor regulat spre Zagreb. care a permis. am vizitat doar Plitvickiezero. hotărând că. Ziua 1 (26.05) Zagreb Avionul a sosit la aeroportul din Zagreb la ora 13:00. Schimb la biroul de schimb valutar pentru un profitabil. și instalând navigatorul pe panou, ne-am dus la Zagreb în căutarea hotelului nostru. În centrul orașului. mașini, zgomot și agitație, lovind în Zagreb. am fost surprinși, cufundați într-o atmosferă de liniște.

com / ru a cumpărat un bilet on-line Istanbul-Zagreb-Istanbul cu o reducere bună pentru 31.08 - 07.09. Despre cum. Istanbul - Zagreb 2 ore 20 minute, dar din moment ce zborul a fost amanat un pic, am zburat doar la Zagreb. din Dubrovnik - la ora 18:00. Autobuzul a sosit la ora 05:00 de la Zagreb. Pe drum au fost vederi frumoase de pe fereastră. Am cumpărat un bilet pentru primul zbor de dimineață către Lacurile Plitvice. Autoprijevoz Sinj la 08:30 pentru 165 kun. B. zi. Parcul Național Lacurile Plitvice (pe lista patrimoniului cultural mondial al UNESCO). A fost. de la primii cercetători de la Plitvickichozero. De la P2 la P3 pe cel mai mare lac Kozyak.

Brac, sa uitat Shibennik, Dubrovnik, Parcul National Plitvitskieozera. Tot ce am văzut noi. Căile ferate nu au nicio cale). Dar pentru opțiunea Zagreb - Split (aproximativ 6-7 ore pe noapte tren - Makarska - Split - Knin - PlitvitskieOzera - Karlovac - Zagreb interval de trafic de autobuz din Parcul Plitvitskieozera National de Cum se ajunge acolo :. Bus Split-Drnis-Knin-Zagreb ... (8-10 zboruri pe zi). o modalitate de a merge 4:00 15. nori. trebuie să spun că cele mai frumoase lacuri și cascade sunt situate mai aproape de «Ulaz 1" . Biletele sunt foarte.

Brac, a privit Shibennik, Dubrovnik, parcul național Plitvickiezero. Tot ce am văzut noi. Căile ferate nu au nicio cale). Dar pentru opțiunea Zagreb - Split (aproximativ 6-7 ore pe noapte tren - Makarska - Split - Knin - PlitvitskieOzera - Karlovac - Zagreb interval de trafic de autobuz din Parcul Plitvitskieozera National de Cum se ajunge acolo :. Bus Split-Drnis-Knin-Zagreb ... (8-10 zboruri pe zi). o modalitate de a merge 4:00 15. nori. trebuie să spun că cele mai frumoase lacuri și cascade sunt situate mai aproape de «Ulaz 1" . Biletele sunt foarte.

în general aproape în fiecare zi. Și, de asemenea, Plitvickiezero / Slun / Zagreb. Am petrecut un total de aproximativ 1400.

am vizitat cele mai apropiate orașe și Plitvickiezero cu râul. Dacă mergeți într-o excursie lungă.

04.03.04 Borsukova Olga

o parte a țării este ușor luminată), care este la nord de Zagreb. Am găsit acest nume numai atunci când. -Zagreb. în cazul în care patru lor (în momentul călătoriei, am condus prin două segmente: ... Zadar-Udbina și Karlovac-Zagreb, despre o excursie la Zagreb Knin, Plitvitskieozera Karlovac, în prima oră am venit la Zagreb (între Karlovac și Zagreb rutier PLITVITSKIEOZERA PRO la .. Zagreb, după trecerea Plitvickiezero, trecând prin Slunj, l-am marcat ca fiind.

Split (înainte de aproximativ 140 km de-a lungul Autobahnului) sau Zagreb (aproximativ 270 km). Multe zboruri zboară spre Split. "Know-how". Am rezervat un apartament în Zagreb pentru o zi înainte de a merge la mare și după. Asta e la prânz. Cea de-a cincea subtilitate este transportul urban. În Zagreb am fost surprinși de faptul că pentru 2 stații cu tramvaiul. Nu te vor da departe. Un detaliu interesant - în centrul Zagrebului, nu am putut găsi deloc schimburi. așa cum au scris acum câțiva ani, nu deja. În Zagreb, porțiunile sunt mai mici, aparent toate acestea afectează mitropolitul. am fost chiar aproape tragedie în prima zi la Zagreb. Am mers pe jos, ne-am rătăcit, cel mai mic a fost obosit și am început.

PLITVITSKIEOZERA. Timpul este cel mai lung din cauza peninsulei pe care suntem. astfel încât drumul spre Plitvickichozer să curgă cât mai departe posibil pe coastă, și numai. Cu puțin timp înainte de "Plitvickichozero" am oprit pentru o degustare planificată de miere, brânză. Știu mai mult: culoarea apei, frumusețea cascadelor și a lacurilor sau puterea apei, care a inundat cu un flux furtunos. Un oraș minunat din Karlovac, situat la 50 km de Zagreb. Case confortabile cu două etaje. revizuiește persoanele sfătuite să meargă la lac pe cont propriu, luând mașina de închiriat. Pentru că poți.

este plătit, este întreruptă pe site înainte și în spatele Zagrebului. de la granița la Zagreb, plata este de 5,5 euro. Soțul. situație - avem un laptop cu noi, suntem la Zagreb. în McDonald's Wi-Fi gratuit, ne vom stabili acolo și vom decide. Zagreb la locul congresului nostru de la el - Karlovac -. Pe o rază de 50 de kilometri de Plitvickichozero. a. s-au ridicat și s-au mutat la acest miracol de miracole - Plitvickimozeram. Desigur, am văzut fotografia de pe Internet. Următoarea excursie a fost făcută de noi la lacurile Imotski. Pentru a pleca de la Brela nu departe, ore, probabil. frumusete chiar mai departe - o vedere minunata a terenurilor cultivate din Khovatia se deschide peste drum din lac.

în mod spontan cumpăr bilete pentru zborul Ekaterinburg-Moscova-Zagreb (Aeroflot, 74200r pe toate tur-retur. și fără pretenții. bagaje trimise direct la Zagreb. a plecat cadou timp copilul a prezentat, chiar. Aeroportul din Zagreb a trebuit să ia mașina, fără de care toate planurile noastre ar zbura primul punct al nostru trip-Plitvitskieozera (în mișcare 140 km) într-un fel, în navigatorul nostru Când ajunge la parcul național „Plitvitskieozera“ a decis să opteze pentru satul Rastovaca Plitvitskieozera »(Plitcvicka Jezera) -.... unul dintre cele șapte pa națională Croația Cove. Prin lege.