Echipament Athos necesar, lucruri, încălțăminte, medicamente, haine, hărți etc.

Echipamente și lucruri necesare pentru a călători la Athos

Timpul anului.

M-am dus în a doua jumătate a lunii mai, dar a fost cald, cred că opțiunea mea este aplicabilă pentru întreaga vară, când temperatura este peste +20.

Încălțămintea pe Athos

Dacă aveți de gând să mergeți foarte mult. Totul depinde de buget. Există mijloace, puteți căuta pantofi buni și scumpe pentru tranziții lungi în zona montană. Aceasta nu este alpinism, ci doar o zonă montană, cu propriile căi și căi de acces. Nu există practic niciun asfalt, deci este necesar să mergeți de-a lungul unui drum nisipos, undeva stâncos. Talpa trebuie să fie suficient de groasă pentru a nu simți orice piatră. Aveam adidași obișnuiți, dar cu o talpă bună, eram foarte mulțumit de această opțiune.

Haine pe Athos

Am văzut o mulțime de oameni în blugi, dar am avut pantaloni ușori, l-am cumpărat în Sportsmaster, e foarte confortabil, nu prea fierbinte și se respectă regulile de decență. În pantaloni scurți nu veți avea nici măcar dreptul de a intra pe feribot. La mine dintr-un turn pe un abur i-am dedus copilul în pantaloni scurți și am forțat să schimb hainele în pantaloni.

Am avut tricouri și o cămașă. Camasa cu mâneci lungi din bumbac. Foarte practică, uneori a rostogolit un manșon, dar mai des a fost complet omis. Când traversează o mulțime de zone deschise, soarele strălucește, iar perspectiva arderii nu era fericită, iar manșeta lungă și bumbacul s-au descurcat bine cu sarcina. În plus, în slujba din templu, mâneca sa rostogolit și din nou se încadrează în normele stabilite.

Aveam doar 4 zile, dar la sfârșitul celor 4 zile cămașa este mai bine să se spele. Totul depinde de tine. Aș recomanda o schimbare a cămășii pe Athos în sine. A se spăla, desigur, în mănăstiri este posibil, dacă ați venit acolo la începutul zilei și veți rămâne până dimineața următoare, totul se va usca de mai multe ori. În cazul în care să stea uscat, puteți găsi întotdeauna.

Ploaie. Nu știu, am avut un prognostic bun, nu am luat-o, dar poate că are sens.

Lenjerie de corp, șosete

Aveți nevoie de o schimbare. Acestea sunt regulile de igienă, am schimbat șosetele o dată pe zi, și undeva și de două ori pe zi am avut deja două perechi de pantofi. Într-una cu o talpă groasă am făcut tranziții lungi, într-un altul ușor deghizat în mănăstire și m-am dus la lucru, iar apoi în avion m-am simțit confortabil în ea.

Fata de pe Muntele Athos

Este necesar! Soarele este fierbinte, alegeți să gustați, deși sombrero.

aparat foto

Desigur, ai nevoie, dar din nou, ia în considerare capabilitățile tale. Voi mergeți foarte mult, gata, că el va atârna pe gât? Drumurile vin în locuri cu praf, adică Toate aceste praf zboară către echipamente costisitoare și trebuie să fie adăpostite.

Este mai bine să luați. Ni sa dat prosoape numai în Vatoped. Din păcate mi-am uitat casa, apoi m-am gândit că o voi cumpăra, dar în consecință l-am întins la ultima și l-am găsit nicăieri.

Mi-ar lua niște plămâni care ar merge la toaletă și duș, pentru că dau, dar din nou, încălțămintea altcuiva nu poate fi purtată.

Hârtie igienică, șervețele

Am nevoie de ea. Nu toate mănăstirile din confortul euro, hârtia igienică pur și simplu nu poate fi. Șervețele umede odată utile pentru tovarășii mei. Au aruncat rucsaci în portbagajul autobuzului și i-au adus pe toți în praf.

Medicamente pentru o excursie la Athos

Alegerea ta, vezi pentru tine sanatatea ta. Am un stomac bolnav, dar în timpul șederii pe Muntele Athos și al meselor în mănăstiri nu s-au întâmplat probleme.

De la boala de mișcare. Dacă aveți mai multe maladii, probabil că aveți nevoie de un feribot și poate chiar de Muntele Sfânt. Serpentinele și când călătorește cu autobuzele se pot agita și se pot rupe. Păi, uită-te la soare, pe teren de munte. Poate ceva de la presiune, inima, etc. Nu sunt doctor, nu pot să-ți sfătuiesc aici. Am avut un set complet cu noi - iod, bandaje, stomac și altele.

Unguent. Veți merge foarte mult, dacă nu este obișnuit, pregătiți unguente pentru mușchi, precum și ceva de la soare. Utile, sfătuiesc.

Bani, suveniruri, cheltuieli

Aveți nevoie de :) în euro. Nu există un birou de schimb valutar, bancomatele nu au văzut, deși în Vatoped cardurile au fost acceptate pentru plată. Pentru bani, hotărâți. Cele mai scumpe produse pe calea mea au căzut în mănăstirea rusească Sf. Pantelimon, cea mai ieftină din Zograf și Vatoped. În Daphnia și Kareia, prețuri acceptabile, dar puțin mai scumpe. În Salonic, tămâie și Vatoped au fost întâlnite mai ieftin decât în ​​Vatoped, dar cred că prețurile sunt comparabile. Am vrut să-l cumpărăm pe Athos. Problema păcii interioare, decideți.

Îi era frică să ia bastoane telescopice din Rusia, avea doar bagaje de mână și nu era sigur că li se permitea în avion cu ei. În Ouranopolis sunt vândute la fiecare pas, sunt aproape mai ieftine decât am văzut în DeCalton și Sportport.

Am nevoie de ea. Vă sfătuiesc să aveți două opțiuni:

1. O schemă simplă cu mănăstiri și mănăstiri pe A4
  2. Harta detaliată. Variante ale hărților detaliate sunt vândute în portul Daphnia, și același lucru a fost văzut în mănăstirea Sf. Pantelimon, nu l-am avut, nu știu în limba rusă sau nu. Se pare că nu toate mănăstirile și mănăstirile sunt indicate pe această hartă. Insotitorul meu avea o harta atat de detaliata, dar Old Rusik nu era pe el. Ceva este oferit pe Internet, uite. Este necesară o hartă detaliată pentru cei care se așteaptă să meargă foarte mult.

Mijloace de igienă personală

Aveți nevoie de :) Paste și o periuță de dinți, nu aveam nevoie de o mașină de ras, dar cine are nevoie de ea, rețineți că avionul nu va fi lăsat să spume cu o spumă pentru bărbierit. Luați o perie de bărbierit și un bun săpun sau opțiuni electrice. Sapun în mănăstiri a fost întâlnit peste tot, dar nu au existat șampoane.

Ca totul. Sper că am ajutat pe cineva cu sfatul meu. Cu Dumnezeu!