Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

Bună ziua, dragi cititori. Cu tine din nou Galiulin Ruslan. Astăzi, nu vă voi încărca și nu vă voi spune despre diferitele modalități de a promova și câștiga bani pe Internet, puteți citi despre ele în această secțiune. dar vă voi spune despre odihna mea. Recent, soția mea și cu mine am decis să plecăm în străinătate. Având în vedere că mă tem foarte mult să zbor cu avionul, mă tem de panică, totuși am decis să o fac și nu am regretat-o ​​niciodată.

Nu vă imaginați câte emoții pozitive le-am primit de la restul. Dar să vă spunem în detaliu cum să vă planificați vacanța astfel încât să nu devină insultă pentru banii cheltuiți și hotelul greșit.

La fel ca mulți dintre concetățenii noștri, am început să mă întreb, ce despre mine și familia mea să se extindă cele mai calde de bani pe an, având în vedere că cele mai multe ori ne petrecem în sezonul rece, cum se spune americanii avem de iarnă veșnică și urșii merg pe străzi -) )))). Ei bine, acestea sunt toate stereotipuri și poate că nu este întotdeauna rece, având în vedere încălzirea globală și schimbările climatice din lume.

Toamna este un moment special al anului, dat fiind că vara fierbinte a trecut și au început zilele ploioase și reci, atunci este timpul să cerem un banchet. Spre deosebire de soția mea, care a reușit să viziteze toate părțile Europei și să vadă multe locuri interesante, am ales să începem călătoriile mele pe coasta grecească a Turciei. Și vă voi spune că nu este vorba despre o vacanță în Turcia, cum ar fi Alanya și alte locuri unde mulți ruși preferă să meargă și nici măcar nu văd dacă sunteți în străinătate. Pentru a face mai clar, hotelul nostru a fost literalmente la granița cu Uniunea Europeană, unde ne-au fost oferite excursii în Europa pentru o taxă suplimentară.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

Orașul nostru stațiune este numit Marmaris. Și cel mai important, mi-a plăcut faptul că aproape că nu este vorba de vorbitoare de limbă rusă, iar în cea mai mare parte hoteluri și excursii sunt înghesuiți de turiști din Germania, Anglia, Statele Unite ale Americii și Franța.

Cum am ales turul și turneul?

În general, dacă zburați în străinătate, atunci nu fiți un snob, așa cum spun ei "mizerabilul plătește de două ori", mereu aderă la acest proverb în viață. Hotelul am hotărât să luăm cel puțin cinci stele, pentru că am vrut să ne relaxăm nu numai din punct de vedere fizic, dar și din punct de vedere estetic, fără a ne mai distruge nervii pe diverse lucruri și, eventual, situația neplăcută în număr mai mare de vecini mai buni. Despre hotelul însuși vă voi spune mai mult "în imagini". Următorul a fost să cumperi bilete pentru avion. Bineînțeles, managerul agenției noastre a cumpărat deja totul, a ordonat data plecării și noi, la fel ca multe cupluri tinere, le place să stăm lângă și să nu strigăm peste tot salonul. A fost necesar să facem ceva.

Sfat: mergeți la site-ul operatorului de transport aerian și înregistrați-vă în contul dvs. personal. Mergeți la secțiunea de rezervări, vă rugăm să rețineți că biletele trebuie deja achiziționate și efectuăm o rezervare online a spațiului disponibil și apoi să tipărim informațiile și atunci când aterizați veți sta exact în locurile pe care le-ați ales.

În agenție, am fost luați în timpul nopții, ceea ce a fost foarte plăcut, deoarece timpul a fost de numai 3,5 ore pentru a zbura, care a zburat fără să fie observat. Mi-a fost foarte frică de decolare și aterizare, dar nu am observat cum am plecat în câteva minute și am fost deja la altitudine de câteva mii de metri deasupra solului.

Check-in pentru 5 stele Sun Connect Ideal Premium

La sosire, așteptam deja un autobuz de la agenția noastră unde o fată vorbitoare de limbă rusă ne-a explicat întreaga procedură de sosire la hotel și distribuirea ulterioară. De asemenea, ni sa spus totul despre siguranță și principalele atracții ale acestui oraș stațiune. La stațiune, am plătit practic cu dolari și lire (moneda națională a Turciei).

Sfat: Schimb de bani la o rată scăzută, am făcut și ghidul nostru în hotel. Ghidul va fi introdus în ziua sosirii.

Drumul de la aeroport către orașul Marmaris a fost de aproximativ 30 de minute. Orașul în sine este situat la poalele munților, cu o priveliște uimitoare asupra străzilor din Marmaris.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

La sosirea la hotel am fost date, precum și este nevoie de brățări speciale fără de care nimeni nu vă va lăsa în hotel, în timp ce garda este la datorie la intrare.

Înregistrarea și check-in-ul au durat 15 minute. Acest lucru se datorează faptului că în prima zi am început deja în noaptea de plecare și nu trebuia să ne plimbăm și să așteptăm la rândul nostru. Camerele au un seif special, în care am păstrat pașapoarte și bani.

Deci, după hamam, am comandat imediat un masaj relaxant la una din agențiile locale care ne-au aranjat o masă complexă de 1,5 ore (medicală și relaxantă) + o saună și o piscină. A fost ceva, un astfel de relaxant nu a primit niciodată, a ieșit împreună cu soția sa, ca născut și plin de energie. Înapoi la hotel, ne-am dus să ne umplu stomacul cu tot felul de feluri de mâncare și am mers la plajă lângă piscina hotelului nostru. Aici este punctul de vedere al hotelului.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

Din moment ce hotelul nostru este all inclusive și există o diferență în ceea ce este inclus și inclus, plus noi toți aveam un maxim, deoarece mâncarea era recepția de bază în restaurant pentru micul dejun, prânz și cină, pe lângă care exista un bar în jurul piscinei uriașe + patiserie și un bufet. În general, după vacanță, m-am recuperat cu 4 kilograme. Primele 2-3 zile abia toate și foarte mult, și apoi încercat să aleagă ceva mai aproape de casă și de acasă. În zilele 5-6 au început să ceară supe și cartofi prăjiți. Ciudat, dar de la supe au fost practic ceva de tomate sau supe, piure, precum si borschik, supa pe care nu am gasit-o.

În fiecare seară, în apropierea piscinei din zona de lounge, animatorii și-au ținut spectacolele și au distrați oamenii în orice mod posibil. Discursul rus a fost practic nici și a trebuit să-și amintească cursul școlii și expresii din seria „Londra de la GE Capital al Marii Britan“, la fel ca în magazine și recepția hotelului în limba rusă nimeni nu a spus, bine, uneori asistată de gesturi.

Ei bine, noi, după ce am adunat câțiva tineri vorbitori de limbă rusă, am aranjat o petrecere care a răsunat pentru tot hotelul, după care gardianul ne-a apropiat de mai multe ori și ne-a cerut să nu fim huliganizați. În general, rușii au fost surprinși. În plus față de o petrecere privată lângă piscină, ne-am întâlnit cu tipi din Anglia și Olanda și apoi, după cum spun ei, au zburat. După cîteva cocteiluri, ne-am înțeles cu încredere reciproc și am comunicat liber în engleză. Iată o fotografie a partidului nostru, cu imagini ale barmanilor noștri -))))).

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

După cum știm cu toții în Europa și despre statele ruși spun mereu că noi bem doar vodca si ursi du-te la magazin pe stradă, dar am decis să se răzbune și să aibă un truc bun joc pe străini. Deci, asta e ceea ce am făcut ... au cunoscut o frază atunci când cineva a băut și a vorbit cu accent pe „sănătate“, așa cum am spus toate că există o caracteristică nouă, și că au vorbit acasă, pe care le ridica un pahar de ceva în Rusia, ei spun "rashen ebashen" și apoi au concurat -))))))).

Acești americosi și britanici, când s-au îmbătat, au început să strige această frază și au făcut tot ce am spus. În general, fraza de proprietate a grupului nostru rusesc a fost în vacanță. A ajuns la ideea că discotecii de noapte au venit englezii pe scenă și cu un pahar de whisky au strigat în microfonul "rashen ebashen" -))))))). În general, partidele au fost super.

Unde să mergeți la o excursie la Marmaris?

Dintre numărul mare de evenimente propuse de diverși organizatori, am decis să alegem singuri excursiile care merg pe străzile din Marmaris. În mod constant să stea în hotel nu mai ales ar fi de dorit, deși condițiile interne pur și simplu super. În mare parte în hotel am stat odihnă într-un moment în care nu am făcut excursii.

După ce mergem la 600 de metri de hotel, am găsit un transportator interesant numit "Maxim", nu este din Rusia, dar vorbeste foarte bine limba rusă și engleza și ne-a oferit reduceri uriașe.

Sfat: Întotdeauna negociați cu vânzătorii și cu cei care oferă servicii. Am reușit să scădem prețurile pentru bunuri în magazine și servicii cu 20-40%. Este obișnuit să negociem pe stradă.

Iată o listă de locuri unde am făcut excursii și nu am regret deloc. Și întâlnirea cu turiștii de la hotelul nostru a auzit că și excursiile pe care le-am ales le-au plăcut în comparație cu celelalte. Să vorbim despre excursii, care merită cu siguranță ordinea. Îl voi posta în ordinea cât de bine să le vizitez.

Excursia №1. Insulele Egee

Această excursie a ieșit în ruble aproximativ 1000-1100 ruble, durata fiind de aproximativ 7 ore. În opinia noastră, cea mai mistă excursie de la toate. Pe iahtul vostru vă duceți în Marea Egee, unde faceți plajă și bucurați-vă de peisaj. În timpul călătoriei, se oferă o masă consistentă.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

În timpul turului există o oprire pe mai multe insule. Printre astfel de locuri interesante a fost așa-numita insulă de iepuri, pe care nimeni nu trăiește. După ce un membru al personalului navei noastre a aruncat câteva legume a alergat pe o mulțime de iepuri. Foarte misto.

Mi-e rușine să recunosc, dar nu știu cum să înot -)))). Dar chiar și eu, frică de apă, am vrut să sărind peste navă și să înot. Am îmbrăcat un sacou de salvare, ca niște turiști tineri și adulți, și am sărit în cea mai curată Marea Egee. Emoțiile mele nu aveau o limită. Cea mai curată și mai caldă suprafață albastră de apă nu-mi permite să mă scufund și am reușit să înot în țărmul insulei și înapoi.

De asemenea, s-au oprit pe o insulă cu fragmente de clădiri vechi și un copac de fertilitate pe un deal, spre care puteți atașa o panglică. Un peisaj uimitor se deschide de pe versanții munților.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

De asemenea, am reușit să întâlnim caprine de munte, pe care am putut să le hrănim cu pâine și mere.

Ne-am întors în oraș spre seara plină de emoții.

Excursia №2. Jeep Safari

De asemenea, una dintre cele mai interesante excursii pe mașini. Turiștii sunt adunați din diferite hoteluri și luați în pădure ... nu sunt vinovați, ci să colecteze o coloană imensă de mașini. Explicați regulile de bază înainte de a începe o călătorie.

Sfat: asigurați-vă că pentru a cere pentru achiziționarea de arme de apă de la cineva care vinde bilete, așa cum fără ele nu vor, pentru că drumul va fi întotdeauna lupta de apă și toată lumea se va uda reciproc de mașini diferite.

Emoția foarte mult. Am intrat într-o mașină cu germanii și nu ne-am înțeles unul pe celălalt, dar a fost distractiv să le dăm în rusă -)))))).

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

De asemenea, în mijlocul turului există un popas la poalele munților. Turul durează aproximativ 4-5 ore și nu observați cum zboară timpul. Autovehiculele vor circula pe teren accidentat, trecând prin mici râuri, în pădure și pe pante de munți.

Plimbări gratuite în Marmaris

Acestea sunt principalele excursii, care trebuie achiziționate, dar aveți și câteva locuri interesante în care am vizitat. Printre atracțiile care sunt în căutare în rândul tinerilor este strada de baruri "Strada Bar". Această stradă se află în apropierea digului și constă în întregime din cluburi de noapte, restaurante și narghilea.

Ne-am hotarat sa coboram in narghilea si sa incercam tutun turcesc adevarat, dupa care am intrat in stare de ebrietate -))))). Costă doar 500 de ruble, dar schimbă tutunul în mod constant și stai la fel de mult cât vrei în mijlocul unității.

Cum m-am dus la Marmaris în vacanța mea

Observată printre cluburile "pontovye", se numește URSS în care se răsucesc toate cântecele rusești. Până la ora 24:00 în special oamenii nu au, și apoi doar nu stoarce a fost.

De asemenea, a doua zi ne-am dus pe cea mai tare plajă numit «nirwanabich» în cazul în care au participat la petrecere spuma cu un DJ rece, mulțimea de plante.

În general, ei s-au odihnit foarte bine, ceea ce vă sfătuiesc. Amintiți-vă că stațiunea greșită poate strica toata impresia. Anul viitor, planificăm să zboară spre Thailanda sau China, pe care o voi examina cu siguranță. Ne vedem curând.

Cu sinceritate, Galiulin Ruslan.