Antalya achiziționează bilete în mod independent, colectează saci și zboară

În acest post voi vorbi despre modul în care am planificat călătoria noastră și am călătorit în Antalya.

Prima fotografie din Antalya este terasamentul Mării Mediterane.

Care aeroport din Ucraina este mai bine să zboare spre Antalya

Din păcate, numai zboruri charter zboară spre Antalya direct în Ucraina, toate celelalte zboruri prin Istanbul. Prin urmare, prețul este mai mare decât dacă zburați din Moscova sau Sankt-Petersburg.

Deoarece locuim permanent în orașul Mariupol, care are propriul aeroport, dar din cauza acțiunilor militare este închis, am putea alege locul plecării din mai multe opțiuni. Aproape de noi există un aeroport al orașelor Zaporozhye, Dnepropetrovsk, Kharkov. Trei dintre ei zboară spre Istanbul de către diverse companii aeriene.

Utilizarea, ca întotdeauna, a biletelor de service. M-am uitat la costul zborului din diferite aeroporturi din Ucraina spre Antalya:

din Dnepropetrovsk pentru două zboruri dus-întors de cost mai mult de 17 mii UAH (aproximativ 750 de dolari);

din Harkov - aproximativ 13 mii UAH (undeva 570 de dolari);

din Zaporozhye un pic mai mult de 10 mii UAH (450 de dolari.).

Plecarea din Nipru a fost atât de scumpă, pentru că era o companie numită TurkishAirlines și o zi convenabilă în timpul zilei. Dar, de vreme ce noi, la urma urmei, încercăm să salvăm pe transport, am ales zborul din Zaporozhye pe avionul AtlasJet. Cu toate acestea, captura este că timpul de plecare la Istanbul, a fost foarte inconfortabil - noapte la ora 4.00, apoi de două ore între avioane și la 9.10 ajunge în Antalya. Firesc, prin urmare, și un preț atât de scăzut, în ciuda faptului că am cumpărat bilete în doar două săptămâni.

Ce să aduci în Antalya pentru o vacanță lungă în toamnă

Prin urmare, am stocat o mulțime de haine de vară, dar nu am uitat de toamnă (mistrii calde, jachete, pălării și eșarfe), ocupând astfel un spațiu necesar în sacul de călătorie. Și apoi îngheța brusc, și nimic de purtat))). Avem, de asemenea, o pungă de pantof cu care am împins și ceva de la mâncare.

Acum voi spune ceea ce avem cu adevărat nevoie în Antalya:

1) hainele de vară întregi, șepci, costume de baie: unele zile sunt de-a dreptul special la cald, precum și, în după-amiaza ne-am dus in vara, iar seara se poate purta mai cald;

2) Costume sportive ușoare (îmi place bumbacul). Sunt foarte confortabili să se plimbe de-a lungul Mării Mediterane, stau pe o bancă în parc. Și după înotul în mare, dacă vântul, jacheta poate fi perfect izolat;

4) jachete sport, concepute pentru vânt și temperatură în jur de +5, +10. Am o colambie cu o acoperire de argint internă în punct - doar pentru vreme, când vântul suflă din seară și vrea să se îmbrace.

5) Din nou, dacă vă este frică de vânt, o eșarfă ușoară, pe care o puteți lega frumos pe cap)))

6) care o dată iau cu el o frumoasă îmbrăcăminte de ieșire, dar nu ajunge unde să o pună. Dar speranța pentru acest lucru rămâne));

7) pentru ele însele, în caz de cădere, am luat un pulover tricotat, un alt cumparat magazinul din Antalya LC Waikiki (nume amuzant, dar chestii normale). Am fost îmbrăcat de mai multe ori când am mers pe jos în oraș seara. Andrei avea și o frumoasă jachetă de lână, dar nu o roșea o dată. Prin urmare, bărbații iau mai puțin haine, pot economisi spațiu în pungă.

Cu excepția lucrurilor, am vrut, de asemenea, să iau un mixer. De ce? Dar pentru că ne place să facem un amestec de brânză și fructe, și să nu cumpărăm gata, care a adăugat tot felul de arome, arome și culori. Dar, în graba taxelor, am uitat-o. Sa dovedit că are dreptate, pentru că în Turcia nu puteți cumpăra brânză de vaci în sensul nostru obișnuit și chiar smântână. Aici vând diferite brânzeturi și iaurt (aproape în găleți). Așa au făcut mai ușori bagajele noastre cel puțin.

Total, două rucsaci de 40 de litri, o pungă mare fără roți, o medie în bagajele de mână și o cutie de vanilie pe o curea lungă. Când călătoriți la Istanbul, am reușit un sac mare de călătorie, un rucsac și saci de călătorie, dar am fost acolo timp de doar două săptămâni într-un singur por al anului.

Turul cu microbus Mariupol-Aeroport Zaporozhye

Pentru a captura timp în avionul dvs., am decis să mergem la Zaporozhye cu autobuzul, grație războiului acest tip de transport pentru Mariupol a rămas deschis. În avans am venit și am cumpărat bilete cu bagajele lor. Ne-a costat o sumă ridicol de aproximativ 300 UAH (14 dolari) pentru două. Ai putea suna un taxi, dar atunci ar costa aproximativ 70 de dolari. și am decis că nimic, vom merge cu autobuzul. Experiența noastră anterioară nu a provocat nimic rău în legătură cu această metodă de mișcare.

Am ajuns aproape la plecare și nu am putut găsi autobuzul nostru în nici un fel. Sa dovedit că suntem prea optimiști și ne-am apropiat de o mare poveste și am avut nevoie să căutăm un microbuz. Da, a fost un microbuz, deși Mercedes. Dar a fost amuzant că era plin de marginea nu numai de oameni, ci și de saci. Am fost lăsați vina pentru faptul că au venit târziu pentru aterizare, iar locurile noastre au fost ocupate. Dar o încercare de câteva minute și noi stăteam deja pe locurile lor. Adevărat, bagajele noastre se îndreptau spre noi, cu excepția unei pungi mari care stătea în culoar și împiedicau pasagerii în picioare să stea în picioare, ieșind și ieșind afară. Asta-i drept, legănându-se la gropi (ca traseul trece prin cel mai rău mod, și nu unul pe care suntem obișnuiți să călătorească cu mașina), care cade peste gropi, am ajuns treptat la Zaporozhye care trece razvezya majoritatea pasagerilor de pe orașe și sate. Încă am omis povestea despre cum am spart roata și am stat în câmp în vânt, tremurând din frig, în timp ce șoferul o schimba.

Antalya achiziționează bilete în mod independent, colectează saci și zboară
Acesta nu este un microbuz complet))).

Zaporozhye aeroport

Sosind la stația de autobuz din Zaporozhye la ora 21.30, am decis să nu mergem încă la aeroport, deoarece, în principiu, ne-am imaginat că așteptăm acolo.

Antalya achiziționează bilete în mod independent, colectează saci și zboară
Rătăcit în jurul valorii de noapte Zaporozhye))).

Așa că am mers la McDonald's - un paradis al călătorilor de noapte. Încălzit acolo cu ceai, băuturi răcoritoare, sa așezat pe internet, iar când sa închis la ora 12, sa dus la aeroport. Un taxi de la centrul de aeroport Zaporozhye ne-a costat 90 UAH ($ 4 la.), În timp ce călătoria de la aeroportul din Antalya în curmale - (. $ 25) 70 liră, iar distanța, mi se pare mai puțin.

Aeroportul era întunecat și rece. Undeva în colțul sala de așteptare sovietică a strănutat și a tresărit doi pasageri din zborul nostru și nimeni nu. Am început să căutăm reprezentanți ai companiei aeriene să ajungă undeva să se încălzească, pentru că frigul se răsucea până la os.

Antalya achiziționează bilete în mod independent, colectează saci și zboară
Și noaptea un lanternă strălucește deasupra intrării în clădirea aeroportului. Doar greu.
Deci, arata ca o camera de asteptare in timpul zilei. Imaginați-vă că în timpul nopții o lampă strălucește în capetele camerei și este la fel de rece ca pe stradă.

Bătând pe ușile diferite și găsind oameni, ați aflat că puteți merge la o cafenea. Am fost acolo. Cafeneaua era caldă (OZN s-a încălzit bine), televizorul funcționa, revistele erau mincinoase, exista internet gratuit. Am comandat cafea, ne-am spart biscuiții, ne-am încălzit și am vrut să dormim. Dar, din fericire, alți pasageri au început să ajungă la aeroport, devenind lumină, zgomotos, interesant.

Așteaptă cu nerăbdare Istanbul

La recepție și vamă (acestea sunt în aeroportul din Zaporozhye sunt situate într-o cameră de o mică zonă) au existat, de asemenea, încălzitoare, astfel încât a devenit mai distractiv. Fetele fermecătoare ne-au înregistrat imediat pentru două zboruri Zaporozhye-Istanbul și Istanbul-Antalya, iar obiceiurile au trecut fără probleme. Nu mi-au plăcut fetele din sistemul de securitate, care au luat de la noi două sticle de Actives, cola, apă și cremă. Aici este imposibil de a purta volumul de bagaje, mai mult de 50 ml.

Postul de control la frontieră de la aeroportul Zaporozhye este situat la intrarea în sala de la etajul al doilea. Și acolo nu au existat probleme și am intrat în sala de așteptare - magazine standard de fier. M-am încălzit din toate părțile, m-am așezat pe pungi, iar Andrew stătea cu stoicie citit Facebook. În cele din urmă ne-am încălzit în avion, care a decolat fără probleme și a aterizat în Istanbul. Din întregul zbor îmi amintesc priveliștile frumoase ale Zaporozhei din aer, care, din nefericire, nu puteau fi fotografiate bine.

Antalya achiziționează bilete în mod independent, colectează saci și zboară
Înainte de a pleca spre Istanbul. Avionul este aproape plin.
Orașul de noapte din fereastra avionului.

Istanbul - Antalya

Am zburat la aeroportul Ataturk cumva neobservate pentru mine. M-am trezit când am aterizat. Andrei și cu mine am fost loviți de vederea flotei avioanelor care stăteau pe glumă. În timp ce mașinile se aflau în parcare, la acest aeroport se aflau avioane atât de diferite, aliniate în linie. În același timp, unul câte unul a zburat și a aterizat - un astfel de flux nelimitat de avioane pe care l-am văzut pentru prima dată.

Nu știu ce "parcare" am stat, dar am fost luați de acolo cu autobuzul în fiecare curte din aeroport. De când am zburat la terminalul internațional și apoi am zbura de la domiciliu, ne-am dus repede să-l căutăm. Au dispărut polițiștii de frontieră, au primit timbre și nu știu câte ture și sute de metri până când ne-au găsit porțile. Din nou, a încercat să doarmă în așteptarea avionului, dar tăcerea în Turcia într-un loc public - este ireală. Aterizarea în zbor nu a început o oră, așa cum era de așteptat, dar cu 15 minute înainte de plecare. Deoarece nu este ciudat, toată lumea a avut timp))).

De când suntem înregistrați în Ucraina, locurile pe care le-am obținut au fost atuuri - în apropierea ieșirii de urgență, unde vă puteți întinde picioarele confortabil și nimeni nu vă va coborî scaunul. După un mic dejun mic era posibil să te culci))).

Aeroportul din Antalya

Zbor de la Istanbul la Antalya, îmi amintesc vag prin un pui de somn, dar în zborul a început să privească în fereastra - munți, mare, oraș - totul a fost nou și interesant.

La ieșirea din avion, am fost întâmpinați de un angajat al companiei. Sa dovedit că bagajele au sosit în terminalul aeroportului internațional din Antalya, iar noi - interior. De aceea, am fost transportați la terminalul internațional cu un microbuz VIP cu scaune din piele, unde am așteptat o jumătate de oră pentru bagajele noastre.

De când eram îmbrăcați în toamnă, la Istanbul am trebuit să ne dezbrăcăm treptat, dar când am părăsit clădirea aeroportului din Antalya - au fost în această vară. Și a fost perfect - soare, cer albastru, palmieri, căldură, urale!

Nu am imediat aruncat în viață independentă în Antalya, de când ne-am întâlnit cu un prieten care a explicat șoferul de taxi și ne-a spus ce și cum să mănânce în acest oraș, a avut loc în centrul de excursii și a ajutat un apartament de închiriat. Și în jumătate de oră eram acasă. Și în prima zi, nu merg la culcare după un zbor de noapte, sa dus la piață, dar aceasta este o altă poveste;).