Susan Finden - biografie, lista de cărți, recenzii ale cititorilor

Afișați toate cărțile

Poate că pisica are nouă vieți, dar nici unul dintre ei nu ar trebui să treacă în suspans.

Kasper.

Nu vă schimbați comportamentul: nu pentru că altfel oamenii vor spune că slava ta ți-a lovit capul, ci pentru că, dacă se întâmplă acest lucru, câinii vor râde de tine. Trebuie să continui?

Casper, pisica.

Pe de o parte, cartea este un pic trist, pentru că sa născut ca o modalitate de a supraviețui pierderea unui animal de companie amanta iubit, dar asta e modul în care viața este, că vârsta mica noastră mult mai scurtă decât a noastră, așa că nicăieri pe ea nu merge. Dar cea mai mare parte a narațiunii este dedicată unui astfel de Casper neliniștit, că nu este timp să ne gândim la partea tristă. Scriitorul, ea este amanta lui Casper, își urmărește drumul din prima zi, când împreună cu soțul ei a luat o pisică în orfelinat, al cărui tovarăș era Kas. Interesant, desigur, în Anglia, practica de caritate: ia o pisica - al doilea este dat ca o aplicație gratuită, dacă ți-a plăcut Fluffy are un prieten cu patru picioare în centru, cu care nu ar vrea să se separe.

Mi-a plăcut că pentru scriitor carte destul de scurt avut timp să vorbim în detaliu despre viața animalului, și despre ce situația țării în ceea ce privește animalele de companie, și, treptat, toată viața sa, punctele de trecere a ocupat și diferite variabile, precum și a spus despre mai multe Alte pisici care se confruntă cu o dorință irezistibilă pentru călătorii civilizate în transport. Deși ea a explicat (și nu numai ei, ci și viața însăși, expunând Casper testat și moartea este departe de bătrânețe), decât plină cu astfel de aventuri, cum ar fi un fir roșu prin carte este ideea că fiecare animal, precum și persoana care are nevoie de o limita libertății, iar pisicile sunt diferite.

Odată am cumpărat din greșeală această carte. Doar datorită dragostei sale mari pentru povestiri reale despre animale. Asta e tot ce știam despre ea. Mulți ani mai târziu am întâlnit pe Internet o notă despre Casper, o pisică care călărea într-un autobuz. Dar din anumite motive am citit cartea doar prin Academie)

Este interesant faptul că suntem practic informați din primele linii despre cum se termină această poveste. Și acest lucru, sincer, este trist. Pe măsură ce citeam, așteptam chiar momentul acela. Cartea nu se referă numai la călătorii de pisică, ci mai degrabă despre oamenii și animalele care l-au înconjurat sau pe care a influențat cumva. Există o mulțime de scrisori și mesaje trimise de Susan din diferite puncte din Marea Britanie și din întreaga lume. Ei chiar ating și doresc să zâmbească.

"Casper, un călător de pisici" este probabil să-i placă pe proprietarii de pisici sau fanii povestilor sentimentale, predispuși la experiență. Nu eram foarte cuplat.

Atenție: această recenzie conține spoilere. Arată?

Este doar o poveste despre o pisică dintr-un adăpost care sa plictisit să stea într-o casă nouă și a ales o modalitate foarte bună de a cunoaște lumea pentru sine. Drumeția spre curțile vecine a fost înlocuită cu excursii regulate pe autobuzul orașului până la oprirea și înapoi. Comunicarea cu pisicile vecine Kasper este comercializată pentru pasageri, oameni cu probleme și pierderi. Oamenii au învățat despre Casper, numele său a fost reprodus în presă, o fotografie a gazdelor cu o pisică pe mâini a fost tipărită pe un autobuz pe care Casper îl plăcea să îl călătorească.
Poate că acest lucru este rezultatul a ajutat Susan Finden supraviețui pierderea de animale de companie, atunci când oamenii au aflat despre moartea pisica, gazda umplut scrisorile cu expresii de simpatie, înțelegere și povești, cum ar fi Casper, se pare, pentru a ajuta alte persoane. Doar așa, gratis. Poate doar pentru mângâiere sau un zâmbet.

În ceea ce privește publicarea, un plus suplimentar în ea - un autocolant colorat lucioasă cu fotografii ale lui Casper, prietenilor săi și Susan Finden. Acest lucru se adaugă. implicare, sau ceva. Încă o dată, îți dai seama că aceasta este o poveste reală și nu o poveste despre fidelitate a copiilor despre loialitate și cruzime.