Rollers oxelo recenzie

Astăzi voi încerca să descriu toate senzațiile dintr-o patină de două săptămâni pe noul rulou de hochei Oxelo din magazinul Decathlon. Permiteți-mi să vă reamintesc, câteva săptămâni în urmă am primit pentru rolele de testare Oxelo 44 dimensiune, costul în magazin 4999 ruble. Câteva cuvinte despre mine - creșterea de 184 cm, greutate de 96 kg, experiența călătoriei de peste 10 ani. Deci, să începem:

Frame. Acest model este echipat cu o lungime a cadrului din aluminiu de 260 mm. După cum arată practica, astfel de cadre servesc mult timp și nu există probleme cu ele. Distanța dintre axe este ușor mărită și, prin urmare, între roți există un spațiu de 3-4 mm. Acest lucru reduce ușor manevrabilitatea și crește stabilitatea, acest lucru fiind posibil cel mai probabil deoarece videoclipurile sunt poziționate ca un model pentru începători. Tipul de cadru este Hi-Lo, adică În față există roți cu diametru mai mic și două roți din spate - mai mult. Pe perechea mea de 44 de dimensiuni de roți sunt 76-76-80-80mm. Îmi amintesc că cadrele de acest tip sunt utilizate în mod constant de producătorii Bauer și Mission. Care este mai bine - un cadru drept sau cadru Hi-Lo, acum nu vom afla, este o chestiune de gustul tuturor.

Roți. Aceasta este una dintre slăbiciunile acestor videoclipuri. Acest model al rolelor Oxelo este echipat cu cele mai obișnuite roți de fitness, care în mod evident nu sunt proiectate pentru echipamente de hochei și, evident, pentru asfalt. Maneca imensa, putin poliuretan (carne). Iată o fotografie făcută după două cursuri:

Rollers oxelo recenzie

Dar să nu exagerăm lipsa de model de roți. Roți - un element consumabil, și aproape toate modelele low-end de la toți producătorii de pneuri nepretențioasă calculată pentru a juca pe plastic și pe jucători mai tineri. De asemenea, am, cu greutatea mea aproape chintal și cu destul de stilul activ de joc - este păstrat numai roțile asfaltice bune, din care un set este acum în valoare de cel puțin 3500 de ruble pentru 8 bucăți de mine este de ajuns pentru câteva luni de echitatie.

Rulmenților. Pe rulmenți nu există plângeri - rulmenți destul de vrednici ABEC-5, liniștiți și rapizi. Cred că pe unul din acest set de rulmenți aș ​​fi rulat 2-3 seturi de roți.

Șireturile. Pentru mine, un mister foarte mare este motivul pentru care producătorii nu își finalizează videoclipurile odată cu șireturile normale cu impregnare? Nu aveam o pereche de videoclipuri, printre care erau modele de top și întotdeauna primul lucru pe care l-am cumpărat imediat șireturile normale. Aceste videoclipuri nu fac excepție, aceste șuruburi pur și simplu nu pot fi strânse.

Să rezumăm. Rollers Oxelo pentru 4999 de ruble în magazinul Decathlon - excelent pentru începători care doresc să se încerce singuri într-un hochei pe role. Mă bucur că a apărut o astfel de propunere bugetară pentru începători, aceasta ar trebui să promoveze popularizarea sportului nostru. Îi cer să vorbească tuturor celor care s-au ocupat de aceste reclame, care le-au patinat mai mult timp și care au ceva de adăugat sau resping de la cele de mai sus. Vă mulțumesc pentru atenție!