Recenzii ale filmului "Legendele toamnei"

Am luat acest film în cadrul temei "Primul Război Mondial" și nu mă așteptam să văd un film minunat despre iubire. Nu este vorba de dragostea pe care suntem obișnuiți să o vedem pe ecran - doi iubiți depășesc obstacolele, inimile se unesc și trăiesc fericit după aceea. Dragostea în acest film este nefericită, distrugătoare, confuză. Și nu doi iubitori și nici măcar un triunghi tipic de dragoste. În centrul plotului se află trei frați și o fată. Frații sunt complet diferiți, fiecare este bun (și prost) în felul său, dar toți trei se îndrăgostesc de Suzanne. Nu există eroi pozitivi sau negativi în acest film. Există pur și simplu oameni care își caută singuri și care destinul aduce pe drumuri și forțe diferite pentru a lua diferite decizii.

Aș vrea să spun separat despre Anthony Hopkins și Brad Pitt. Pitt - sexy, superb la orice vârstă și în orice rol. Acest lucru este departe de pur și simplu drăguț frumos. A reușit să arate complexitatea personajului său cu aproape o privire și ceea ce se întâmpla în sufletul lui. Hopkins este un talent. M-am plâns când a jucat personajul în timpul bolii.

Pentru mulți oameni, filmul poate părea plictisitor. Este într-adevăr un început foarte lung și dureros, nu există multă dezvoltare pentru o lungă perioadă de timp și la început nu înțelegeți de ce acest lucru este tot și ce vrea să ne spună filmul. Dar pentru a urmări și a obține emoții de la această dramă uimitoare merită cu siguranță.

Zwick afecteaza de multe ori tema militară în filmele sale: "Valor" (Războiul civil american), "Courage Under Fire" (Războiul din Golf), "provocare" (al doilea război mondial), "The Last Samurai" (Satsuma Rebeliune). Pofta lui pentru producții la scară largă este vizibilă aici. Mi-a plăcut cum a arătat acțiunile militare. Episodul cu Samuel și Tristan a fost cel mai dramatic din acest film. Dar, uneori, regia derapat într-o parte, și în loc de obicei soldatului Tristan ori Rambo sau un alt caracter al unui film de acțiune a alunecat. Dar totuși partea despre război sa dovedit a fi cea mai bună.

Am fost chiar surprins de Brad Pitt. Aici a jucat convingător din punct de vedere emoțional. Și imaginea în sine îi convine. Dar Julia Ormond cumva nu trage rolul femme fatale, pe care bărbații se usucă. Cumva ea este inexpresivă aici. Pe fondul bărbaților complet pierduți. Da, și nu mi-a plăcut. Cu fiecare frate avea timp să răsucească strigătele. Și despre moartea trecutului? Prin minus continuă sincronizarea. În unele locuri a fost plictisitor, dar e problema tuturor westernilor, probabil. În general, mă așteptam la cel mai rău lucru.