Navigare după înregistrări

Îmi place să vizitez satul Shiryaevo. Necesită o dată pe an și trage să meargă acolo. Norocoși sunt cei care trage acolo case pentru vara - termenii naturii, flora și fauna sunt doar înflorite și miros, Volga, munți, locuri de interes sunt prezentate în următoarea compoziție: Shirayevskaya Galeria, Mount Camel, munte Popova, bol de piatră și arcul sfânt, Repin Muzeul.

În acest weekend am din nou, a decis să viziteze una dintre cele mai frumoase sate din regiunea noastră. Călătoria a început cu faptul că am apărat timp de 40 de minute, în linia de verificare a stației râului, a avut pe navă, în cazul în care pasagerii au început după prăbușirea Bulgariei strict luate în considerare. Poate că au fost limitate la bilete OMIK, nu știu. Dar oamenii de la bord au fost mici în comparație cu anul trecut, când a trebuit să se răspândească o saltea de plajă pe podea și stau cu picioarele încrucișate timp de trei ore. În acest moment, suntem așezați confortabil pe canapeaua din comună cabina, am constatat că OMIK există o toaletă, și a plecat la ora două în loc de trei. Starea de spirit a crescut treptat. Și când ochii a apărut Marina Shiryaevo, munți verzi uriașe și case cu acoperișuri roșii, am fost fericiți ca și copii mici.

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Sa urcat rapid pe muntele Popov, inainte de aproape toti turistii. Am examinat primele 4-5 galerii în exterior și înăuntru și am aranjat o mica oprire cu un picnic.

Peste noi, în jurul valorii de libelule și albine, mirosea de oregano și pelin, bătrânul încerca să-și ademenească pe sine însuși fructe roșii otrăvitoare.

Acum câțiva ani, la prima vizită la galerii, mi-au făcut o impresie teribilă. De la distanță, galeriile Shiryaevskie sunt asemănătoare cu nopțile de nurcă de pe țărmul rezervorului.

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Dar apropiindu-ne, am văzut în fața noastră peșteri uriașe în muntele de unde suflă mereu vântul rece și unde întotdeauna sunt întunecate și sunete de zgomot și o scânteiere de lilieci.

În tavanul peșterilor s-au format crăpături.

A fi în galerii este dublu înfricoșător. În primul rând, de la sentimentul de incertitudine și de teama de a se pierde în labirintul tranzițiilor. În al doilea rând, din cauza pericolului de colaps în peșteră. E înfricoșător, dar teribil de interesant!

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Primele 4-5 galerii din Munții Popova sunt vizitate, de regulă, de toți turiștii. Unii aranjează că sunt oprite, puse corturi, incendii de plante pe timp de noapte, galeriile sunt folosite ca frigider pentru depozitarea alimentelor. Dar, dacă mergeți departe pe drum, devine clar că încă mai există galerii.

Dar există lucru în curs, există o tehnică, un tractor, o cabină de constructori și muncitori. Am venit puțin mai aproape și doi tipi au ieșit din cabină. Sa dovedit că era un paznic. Ne-au permis să ne apropiem de acești pași sub galerii, să facem fotografii și să ne spunem că acești pași nu sunt viitorul Colosseum. Și pur și simplu există o lucrare cu privire la dezvoltarea rasei.

Ne-au arătat ultimul tunel, care este situat dincolo de orașul de lucru și care a urmărit cu strictețe că nu mergeam prea departe spre interior.

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Ultimul lanț de tuneluri ne-a părut cel mai mare în dimensiune. Am intrat cu siguranță înăuntru pentru câțiva metri. Aceasta pestera este, probabil, cea mai obscură: nu este încă pe deplin convertit la toaletă, nu graffiti, nici un gunoi situată în jurul valorii, nu sunt lângă șeminee.

Admirați peșterile, am admirat panorama satului Shiryaevo din vârful muntelui. Există o punte îngrijită de observare cu un memorial și bănci.

Practic, site-ul este oprit de mașini, iar noi suntem liniștiți pe jos. S-au așezat să se odihnească și să bea apă pe bancă și au găsit imaginea "Elephant and Moska" - o încercare de a se întoarce.

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Anul acesta ne-am conferit și am decis să mergem acolo, unde n-am mai plecat. Acest lucru înseamnă că pe drumul spre mijlocul de munte Popova spre un câmp solar. Ca rezultat, am făcut descoperirea - aici, de asemenea, există o galerie, dar închis de blocare. De-a lungul căii pe care am fost găsit la 300 de metri de 3-4 campinguri și 7 bucăți de galerii închise.

Pe unul dintre imensurile bolovane din apropierea peșterii, unul dintre turiști a lăsat semne incomprehensibile.

Calea sa dovedit a fi destul de mică, se termină cu tufișuri și o stâncă deasupra drumului asfaltat. Trebuia să mă întorc.

O plimbare prin shiryaevo, idei pentru mame și copii
Anul trecut, am vizitat și muntele din stânga Shiryaevo, deasupra căruia există o cruce. De data aceasta nu a devenit eroic, a existat o oră și jumătate înainte de navă și am mers la plajă.

Cum ajungeți la Shiryaevo (informații pentru începători):

la stația râului de pe microbuzurile 247, 295, 205, 232, pe troleibuzul nr. 16.

Navele de la stația de râu pleacă la ora 8.30, sosesc la Shiryaevo la ora 10.30. Înapoi la Samara la ora 15.00. Este mai bine să veniți la stația Râu cu 40 de minute înainte de plecare pentru a avea timp să cumpărați bilete.

La digul din Shiryaevo se află o vizită de vizitare a obiectivelor turistice, cei care doresc să călătorească la Bowl de Piatră, costul turului este de 300 de ruble. durata 2,5 ore.

Puteți să închiriați o bicicletă pe plajă.

Shiryaevskie galerii pot fi văzute de pe țărm, așa că nu vă pierdeți. Sus conduce un bun grund coagulat.

Repin Muzeul este situat în satul în sine, locația sa poate fi clarificată cu localnicii.

Doresc mereu un weekend bun!