Scris de Anna Skvortsova

Milano, desigur, este asociat în primul rând cu toată lumea cu modă și cumpărături. De fapt, la cumpărături în Milano - distractiv nu este ieftin, chiar și cu reduceri, astfel încât nu recomandăm pierde siguranța dumneavoastră, și du-te pentru el, în cel mai faimos priza italian - Serravalle, în cazul în care toate renumite branduri, la preturi foarte interesante.

Dar totul este în ordine. Inițial, călătoria a fost planificat 6 zile, din care 2 prietenul meu și am planificat să aibă loc la Milano, restul de 1 Ziua Lacului Maggiore (Lago Maggiore). Lacul Como (Lago Como), Serravalle Outlet (McArthurGlen Designer Outlet Serravalle) și în cele din urmă pentru o oprire zi în Genova la familiar italian. Ca urmare, o zi nu am avut puncte de vânzare și fără nici cea mai mică regret, am sacrificat a doua zi din Milano, în favoarea cumpărături în Seravalle.

De fapt, de data aceasta nu aveam multe de cumpărături (atât de recent cum a existat azurul mesteacan ca și în orice fel), așa că ne-am gândit ce altceva să diversificăm această călătorie și alegerea a căzut pe faimoasele lacuri nordice. Cele mai renumite sunt 3 - Como, Garda și Maggiore. Ultimul a fost cel mai puțin popular în rândul turiștilor, dar prietenii i-au recomandat-o ca fiind cea mai frumoasă și nu am regretat-o ​​niciodată. Como, desigur cel mai faimos, așa că era necesar să-l privești. Dar la Lacul Garda este logic să mergem doar cu mașina, cu trenul din Milano pentru a ajunge până la 5 ore, așa că aparent o vom vizita data viitoare.

Ziua 1-2 - ieșirea Serravalle

Deci, pentru o noapte înainte de călătoria uita la o hartă, a devenit clar că Maggiore este situat nu departe de aeroportul Malpensa, la care ne zbura, și de 2 ori mai mare decât distanța de la Milano, așa sa născut ideea de a închiria o mașină pentru o zi și de a conduce la lac pentru prima zi imediat după sosire. Nu am luat în considerare un factor - vremea. Aterizarea pe aeroportul Malpensa, Italia ne-a întâmpinat cu ploaie și vânt pe lac într-o zi pentru a se asigura că a fost nimic. Dar masina a fost deja plătită în avans, așa că a trebuit să se schimbe rapid planurile și ne-am dus ... .Pe la cumpărături în Serravalle!

Puțin despre închirierea unei mașini. Din moment ce am fost doi, am luat „bug-ul» Fiat 500, un număr mai mare de oameni ar cu siguranță, nu este suficient, 2 valize abia luat în, dar am fost la momentul respectiv. Micul ne-a costat 47 de euro pe zi, cu excepția benzinei, www.rentalcars.com rezervat pe site-ul pe zi. În prealabil, aveți grijă de navigator, îl închiriați - plăți suplimentare în plus. Am descarcat de pe tabletă Navitell - încercare gratuită pentru 29 de zile, precum și pentru acoperire NavFree Italia în iPhone. bucată importantă de sfaturi - înainte, de îndată ce lăsați la aeroport parcare pe traseul planificat, a pus pe locația curentă de navigare, astfel încât să puteți reveni cu ușurință mașina la acest punct (cu excepția cazului, desigur, nu întoarce mașina într-o altă locație). Noi nu am făcut și în seara pentru o lungă perioadă de timp a călătorit terminalele în căutarea unui loc de parcare. O altă piesă importantă de consiliere, pe care noi chiar nu am avut - nu întârzie umplerea finală a rezervorului (masina care aveți nevoie pentru a trece cu un rezervor plin) pentru ultimele 20 km de aeroport. Într-un fel, sa constatat că aproape de aeroport toate realimentare exclusiv self-service, să ia doar banii și nu dau o schimbare. Nu le sfătuiesc să le folosească, am pierdut în timp ce au fost sortați mult timp. Și de conducere în Italia, a fost destul de plăcută la Serravalle de la aeroport, conduce aproximativ 1,5 -2 oră, dar a fost un pas forțat, pentru că nu a lucrat cu vremea. În general, mai ușor pentru a merge la ieșirea din Milano sau pe un autobuz dedicat (zaniviaggi.it), sau cu trenul la stația Arcvata Scrivia, apoi 2 stații de autobuz.

Ziua 3 - Lacul Maggiore (Lago Majorre).

Doar 40 de minute cu trenul de la Milano și suntem în orașul Stresa, situat chiar pe malul acestui lac. Alpi nu coboară direct la poalele lacului, dar ușor departe, lăsând un loc pentru oraș, din acest motiv se pare foarte confortabil.

Milano și nu numai (Lacul Maggiore, Lacul Como și Serravalle)

Într-un oraș este necesar să-și petreacă întreaga zi, pentru a arăta este este ceea ce. În primul rând, o promenadă foarte frumoasă, de-a lungul căreia puteți merge chiar la început, chiar pe calea de la gară până la port. În port puteți lua o barcă (există multe) și du-te pentru a explora cele mai apropiate insule. Sunt 3 dintre ele - Bella (Isola Bella), Pescatori (Isola dei Pescatori) și Madre (Isola Madre). Dacă doriți să ajungeți la toate cele 3 lacuri - trebuie să ajungeți mai devreme, până la ora 10 dimineața (Isola Madre este mai departe decât restul insulelor). Dar dacă noi, ca noi, ne-am bucurat de viața de noapte din Milano în noaptea de sâmbătă, atunci puteți merge la 2 insule (Bella și Pescatori), ambarcațiuni care merg la fiecare jumătate de oră. Insulele sunt fermecătoare și lasă o impresie foarte plăcută.

Insula Pescatori pe Lacul Maggiore din Italia

Vedere la Lacul Maggiore

Pescatori este o insulă pitorească cu o populație de 50 de persoane, pe care doar trăiau pescari, iar acum există numeroase cafenele, restaurante și câteva hoteluri. Umblați pe străzile înguste mici, admirați vederea lacului și a munților de la docuri și beți un pahar de Aperol Spritz - și apoi vă puteți deplasa pe insula Bella.

Bucurându-se de gustul băuturii tradiționale italiene Aperol Spritz

Aceasta este insula pe care se află vila domnilor baromeni - o familie antică, ale cărei descendenți sunt încă în viață - și, de asemenea, o grădină uimitoare de frumoasă, izbitoare de neobișnuința ei. Din apă, insula seamănă cu o piramida - este terasa grădinii, care în secolul al XVII-lea a fost ordonată să fie spartă pentru Isabella Charles al lui Barromeo. Vila și parcul sunt pur și simplu obligatorii pentru a vizita, iar o cafenea frumoasă pe teritoriul muzeului va ajuta la reîmprospătarea forțelor pentru un program cultural.

Vilă a prinților baromieni

Insula Bella pe Lacul Maggiore

Revenind la Stresa după ce am vizitat insulele, am urcat imediat la funicular, și nu pentru nimic, ultima urcare la ora 17.00. Trebuie să ajungeți la telecabină, deoarece punctul de vedere de la 1500 m până la lac și munți este pur și simplu imposibil de descris în cuvinte. Trecând la masina cu cabluri de sus, am realizat că nu este chiar partea de sus. La vârf se află o caruselă care a fost deja închisă. Puțin zâmbind la tipul care discuta despre acest lift, am reușit să urcăm la vârf. Și merita - spiritul a fost uluitor. Înapoi la funicular, am coborât la bobsleigh, care se rostogolește pe șine, ca un roller coaster. Senzațiile sunt ascuțite, dar merită să coboare cel puțin o dată!

Ziua 4 - Milano

Ziua 4, am decis să ne petrecem în Milano. Cel mai frumos și mai renumit loc este Catedrala Duomo din Milano. Acolo ne-am dus chiar de dimineață. Încercarea de închiriere a bicicletelor nu a avut succes - în ciuda numărului de stații de închiriere a bicicletelor, sistemul de turisti nu este calculat, avem nevoie de o procedură de înregistrare complicată. Iar lipsa traseelor ​​de biciclete și abundența pavajelor nu au motivat acest tip de mișcare. Prin urmare, mersul pe jos nu a fost dificil. Pe drumul către Duomo nu am putut trece prin ... cele mai renumite magazine din Milano - galeria lui Vittorio Emmanuel. Este frumos aici, atât în ​​muzeu, și nu numai datorită vitrinelor - podeaua galeriei și cupola sunt atât de frumoase încât puteți petrece mult timp aici și puteți obține o plăcere dublă. M-am împiedicat să mă duc la cumpărături, am mers la Duomo. Interiorul nu a putut intra - în scurte pantaloni / fuste și cu umeri goi pioși miniștri italieni biserici din biserică nu ne-au lăsat. Dar ne-am urcat la vârful catedralei, am urcat pe scări - este mai ieftin decât liftul și în același timp și pentru cifra este utilă. De pe acoperiș oferă o priveliște uimitoare a catedralei în sine - spirele sale sculptate în alb zăpadă, statui ale sfinților și nenumărate gropi. În mod surprinzător, acesta este, probabil, unul dintre puținele catedrale care nu au urcat din motive de vedere la oraș, ci de dragul vederii catedralei însăși. Aproximativ o oră ne-a dus să vizităm Duomo, am vrut să simt energia catedralei și să nu plec nicăieri.

Vedere din colonada Duomo din Milano

Dar soarele arzător încă ne atrage în umbră și ne-am dus să bea cel mai bun, în opinia mea, un cocktail zilei italian - apperol seringă spre terasă, situată vizavi de catedrală - pe acoperișul unui departament magazin de 7 etaje La Rinascente vedere la Dom . Există numeroase cafenele și baruri, toate aproximativ la fel, alege orice, în cazul în care există spațiu. În Italia, pentru fiecare băutură alcoolică după-amiaza și seara gustări vă va aduce un bonus - se numește Appericena - foarte frumos și confortabil, dacă nu ești prea foame, puteți înlocui și cină.

Galeria lui Vittorio Emmanuel

Unde altceva poți merge la un aperitiv - deci e în bara de bambus de la ultimul etaj al Hotelului Armani. Aici puteți vedea, de asemenea, Duomo de la ferestre, totul este foarte simplu și elegant în interior, și, în același timp, o atmosferă minunată. Și există o frumoasă Bellini!

Dacă vă plac barele democratice, atunci priviți la Corso Como. este plin de oameni. Deși mi-a plăcut doar unul - Corso Como 10. Acesta este un bar în care aș recomanda plecarea, dacă există dorința de a vorbi la o masă în spatele unui pahar de ceva în fața unei întâlniri furtunoase. Ascuns de strada Corso Como foarte ocupat pentru ușă puternică, intrând în acest bar, te afli într-o lume foarte diferită - o curte confortabil cu copaci cu lanterne face extrem de confortabil si primitor.

Un alt loc secret, un bar cu numele de Blenderino Burger Bar, care nu este deloc în opinia mea. descoperit de noi destul de accidental din ferestrele unui taxi pe care deja mergeam acasă. De fapt, în opinia rezidenților locali, sa dovedit cel mai bun bar de cocktail din Milano. De asemenea, este aproape de Corso Como, un mic bar cu un proprietar care el însuși face cu adevărat cele mai bune cocktailuri din lume!

Dacă vorbim despre cluburi, atunci nimeni nu a încântat, poate din cauza faptului că de două ori în Milano, ambele au căzut în vacanță sau în zilele de sărbătoare, când milanezii părăsesc orașul. Cu toate acestea, puteți verifica experiența proprie, mergând la 2 cluburi, care sunt considerate cele mai bune și sunt opuse unul altuia - este Just Cavalli și Fashion Old.

Ziua 5 - Lacul Como (Lago Como)

Revenind la distracția de după-amiază, vă voi spune despre a cincea zi - a fost dedicată studiului la coastele lacului Como (Lago Como). Nu suntem foarte norocoși cu vremea și poate că acest lucru a lăsat un semn de percepție, așa că vă sfătuiesc să vă uitați la prognoza meteo mai atentă când sunteți gata. Aproximativ o oră și jumătate cu trenul de la Milano până la orașul Como este un drum. În Italia, în general, este foarte convenabil să călătorești cu trenul - plimbați frecvent, în mod regulat și rapid. Și dacă luați o sticlă de vin și brânză împreună cu dvs., așa cum am făcut, atunci zboară foarte repede. Principalul lucru nu este să uitați să validați biletul (compostatorii se află în fața fiecărei platforme), deoarece amenzile sunt foarte mari și nu suportă acest risc. Dacă nu aveți timp să cumpărați un bilet la gară, îl puteți cumpăra la operator, deși la un preț mai scump.

La atingerea orașul Como, am ajuns imediat la dig, și din moment ce a început să plouă, ne-am decis să nu meargă, și stai jos pe barca off-viteză la Bellagio (un nume am cunoscut doar din cauza faimos hotel din Las Vegas, asa ca foarte mult ca să vadă, în onoarea a ceea ce dar el a fost numit așa).

Canalul lacului Como

În general, de la portul Como, puteți face plimbări în aproape orice oraș pe malul lacului. O plimbare cu barca la Bellagio durează o oră, timp în care vă puteți bucura de priveliști ale lacului și ale împrejurimilor. Dacă nu sunteți limitat de timp, atunci puteți merge la orice oprire, unele locuri au fost foarte atractive, dar am avut doar timp să inspecteze Bellagio și drumul de întoarcere. Trebuia să-i las pentru următoarea vizită. Peisajul este diferit de malul lacului Maggiore, în care pante sunt, practic, în imediata apropiere a lacului și lacul pare să fi prins între ele într-un viciu, deși poate părea atât din spatele norilor care atîrna amenințător deasupra lacului. După ce am ajuns la Bellagio, vremea sa îmbunătățit o vreme și am plimbat cu plăcere de-a lungul străzilor înguste ale acestui mic oraș.

Ghidul "Afisha-World", pe care îl folosesc în toate călătoriile, a recomandat să vizitați Villa Melzi (VillaMelzi d'Eril). Acest conac, construit de Napoleon Viceroy, nu ne-a impresionat în mod special, mai ales în comparație cu vila de pe Lacul Maggiore, precum și faptul că la inspecția au fost disponibile numai în grădină, muzeu și mormânt.

Lacul Como din Italia

Am udat, în afară de aceasta, în timpul ploii torențiale, am fugit în barul confortabil al prințesei Bellagio, unde am petrecut timpul rămas înainte ca barca să rămână. Ei bine, pentru a privi pe drumul înapoi același peisaj nu a fost plictisitor, o sticlă de vin alb și gustări brânză nu au fost, de asemenea, uitat de noi.

Milanul nu este inclus în ratingul orașelor mele preferate, dar pentru anumite lucruri, cum ar fi Duomo, lacuri și cumpărături, merită cu siguranță să mergeți acolo!

Achiziționarea de mediatori în Franța și Spania

Tururi de artă, excursii gastronomice, ghid individual în Provence

Suntem specialiști în domeniul organizării de excursii tematice și tematice în Provence și regiunea Languedoc-Roussillon pe coasta mediteraneană. Scopul nostru este de a organiza pentru dvs. o excursie care va rămâne în memoria dvs. pentru viață. Alegem în mod individual un program bazat pe dorințele și hobby-urile tale, pentru că gama de atracții și divertisment din Provence nu are limite.

Blog despre călătorii și cumpărături în Europa

Aici puteți găsi toate cele mai la modă și reale: fie că sunt magazine în Franța, Spania, Anglia, noi restaurante, hoteluri, locuri interesante care merită vizitate în timpul călătoriei. Recomandarea cursurilor de limba engleza si franceza, cum sa gasesti un loc de munca in strainatate, istoria succeselor si multe altele. Reduceri, vânzări și colecții noi de mărci europene: Maje, Sandro, Cop Cop, Eres, Zara, Massimo Dutti, Uter, Bimba y Lola.