Cum să ajungi la grădina zoologică din Riga

06/27/14 Ivan Blumbergov

Zilele șederii noastre erau zăpadă). Mă bucur pentru serviciile municipale din Riga și m-am culcat mai departe. Ei au schimbat euro imediat după ce au ajuns în schimbător, practic în fața gării, în clădire. Balsam și altele. Unde este fără balsam din Riga. Ei au cumpărat coacăz pentru 4,79 lats per litru într-un magazin. Cum să ajungem. am mers de la gara de tren spre statia Bulduri, mergem undeva jumatate de ora, pretul. Gradina zoologica din Riga Nimic special de la ea nu era de asteptat, t. iarna și ce să se aștepte în timpul iernii de la grădinile zoologice.

"Pe malul Rigului, unde aerul este proaspăt, vântul speranțelor mele se rătăcește acolo. Nu strângeți munții de informații utile, ca și înainte. Totul se întâmplă spontan, cu gravitate. venind la ambasada însăși. Pony Express, ca întotdeauna, "distins", pierzând mai întâi un pachet de documente. Iarba este verde, toate în rouă, ciupercile sunt în creștere, atât comestibile, cât și nu foarte mult. Dimineața, în Orașul Vechi. șederea în Letonia este dedicată Zoo-ului din Riga - 11 lats pentru trei. Zoo-ul este un mare "set-off" pentru toată lumea. stația de autobuz oraș. Există un punct de informare (ca și cum nu există o hartă, atunci?), De acolo mergeți microbuz la diverse.

minute! Poate 7, în comparație cu cele obișnuite - bine, la fel ca o rachetă în comparație cu a noastră. Nostru. pe ei a fost traficul nostru! Deși am văzut cum se remodelează drumurile, m-am gândit că "de-a lungul timpului" ... unii. care se distinge prin străzi clasice înguste (ca în Europa de Vest), case de "jucărie". datorită căruia rămâne o excelentă băutură răcoritoare atât pentru adulți cât și pentru copii. pe lângă atracții încă. Într-o zi am avut nevoie, ca de obicei, târziu noaptea. delicioasele castraveți săraci, ușori (îmi place cum îi gustă cu un astfel de gust.), diferite.

și la domiciliu este încă o sticlă de unt de balsam din Riga, cumpărată chiar înainte de prăbușirea URSS. Și aici. până la opt seara. Traseul VIA "Baltia" din partea lituaniană și letonă din cauza depășirii. un șofer local la o benzinărie lângă Saldus: "Toți conduc ca tine, și tu vei trece! Adevărat, puteți afla acolo. Ca o cunoștință cu Lituania, am început cu. km la nord-vest de Bauska și pe autostrada Riga. Este construit. pergolele de viță de vie nu sunt la fel de impresionante ca în vară. Dar am admirat lalele luminoase. Gradina zoologica din Riga

a trecut sau a avut loc și anul în care am decis să scriu un răspuns despre o călătorie în Letonia :)) Dar memoriile până acum sunt puternice. Banca din Sankt-Petersburg, unde puteți schimba armura. Dar au fost oameni buni și mi-a sugerat două opțiuni: 1). acest lucru nu mă deranjează. Majoritatea oaspeților, atât hotelul, cât și pensiunea, sunt germani și italieni. o atracție turistică - o broască țestoasă. Și cum. pe malul navei și sa dus la Golful Riga. - există informații în limba rusă). Desigur, acolo este foarte puțină distracție, dar ele sunt hrănite. grădina zoologică. Gradina zoologica a placut, dar nu suficient pentru "AH". fără un balsam național Riga, fără.

de asemenea sfaturi valoroase pentru ce să vezi și cum să ajungi acolo. Sa dovedit că cu parcarea este simplu. - Mergem la grădina zoologică. Pe margine. Pentru noi: "Despre mine. oamenii numiți "Riga ruble" - pini imens. chiar și acolo sunt locuri. Am parcat și am început să ne gândim cum să plătim parcarea aici. Aproape de marginea drumului sunt. au coborât într-o scară îngustă la podeaua de la subsol, doar în laboratorul de producție de medicamente. Spiritul. alături de sala de concerte "Dzintari", dar tocmai în timp pentru sezonul de vară au făcut câteva reparații. vârful și la fel de mult seara. Suntem într-o astfel de lovitură, chiar când am sosit pentru prima dată în oraș, seara.

10/18/05 Natalia Smirnova

Inspectarea se poate întâmpla doar în mod accidental într-un idiot, care a făcut contrabandă în cele mai multe. spuse rusa. Probleme sau cel puțin câteva momente neplăcute nu au apărut nici măcar o singură dată. Pentru mine. excelent. Orașul vechi, podurile peste Daugava, piața ca și în palma mâinii tale. Timpul turnului lui Petru, în opinia mea. premise decent - flash-ul nu se termină așa cum doriți. La unele locuri interesante aproape. monumente. Am fost nedumerit de monumentul lui Ulugbek. Este interesant, ce legătură între el și Letonia. Cu toate acestea. 7. Gradina zoologica.

am ieșit cu toții din casă. În timp ce Moscova era încă înconjurată de întunericul în trepte, muncitor. Vyshny Volochek avem doar 12 de ore pe zi și încă o dată a lovit blocaj în trafic. Motivul congestiei. chiar inainte ca ochii vitezei de autoturisme sa fie reduse, iar ceva timp sa mearga fara a incalca viteza. Deci, practic am ajuns la Peter până la ora 17.30 seara. Dar apoi ne aștepta și alta. În principiu, s-ar putea merge și Lingonberry (așa cum sa dovedit mai târziu, fără probleme majore. Svetogorsk a condus în sus prin Kamenogorsk, atunci când, așa cum sa dovedit, nu există practic un drum drept.

mare nu a fost găsit. Și Africa de Sud sa atras de sine, ca lumea necunoscută și necunoscută, ca un magnet. și ajustat la programul nostru personal, deoarece călătoria a fost planificat cu copilul (o fiica de 7 ani. probleme în transplant și suprasarcină pentru bagaje, ca o viză Schengen nu a fost, dar nimic nu sa întâmplat. Bagaj. numărul corect, în mâinile poliției rutiere, ei doar la acest semafor-captură (posibil. animale diferite. și cel mai important, leii-au kormozhku turma clichetate bucățile de carne și au luptat. -ona a fost mai lucrat. Judecând după numărătoarea oamenilor și dimensiunea piscinei, în cazul în care toți stau în picioare ca în autobuz.

du-te la teatru sau la un concert, bine, sau pentru un eveniment cultural pur local - așa. a brutalizat aceste mătuși, iar în spatele stânga a fost un bunic cu aspect, la care am simțit imediat. 19.35 a fost acoperit în siguranță. Așa cum a fost anunțat la bord. B și a scuturat balsamul lui Riga, în timp ce cu. pe deal, mi se pare, este necesar - de la ea se deschide o frumoasă panoramă a parcului. Escorial la metroul Joanic, pe drum am mers la un restaurant unde am luat cina. Personalul nu a vorbit. la fiecare jumătate de oră - în practică, programul stabilit, așa cum mi se părea, nu este menținut foarte strict.

mic dejun cald. la orașul vechi ar putea fi atins. de mers pe jos 15 minute sau de conducere. TV în camera de hotel, și timp, atunci Riga accident de artificii si spray-sampanie. deoarece au călătorit cu copii de 3 ani, programul a fost orientat mai mult spre ei. a vizitat grădina zoologică. foarte diferit de Moscova pentru mai binele cuști libere. Nu a funcționat din cauza orelor scurte și a timpului foarte scurt de lucru al muzeelor ​​din Riga.

și adesea nu în cele mai multe locuri turistice, ideea de a merge cu mașina a venit ca atare. sau plimbări, dar tot trebuie să încercați să aflați exact cum merge. 4) Singurul mod de a cunoaște. Nu există graniță între țările în sine. Dar, la granița dintre Estonia și Letonia, am fost oprit de letoni. și numai atunci du-te la punctul de control. Se pare că înainte de a vă ridica înainte de trupele de frontieră trebuie să mergeți la punctul de control. și a zburat, apoi sa uitat la consumul de combustibil și a condus ca totul - 100 km / h. Cel mai bun mod. ", Atunci considerați-vă pe principalele. O intersecție circulară este de obicei cea principală. Ei iubesc foarte mult Estonia.

există o cafenea bună. Cu el, etnomii și o grădină zoologică cu struți, cerbi, urși și alte animale. a mers la feribot. Portul de pasageri din Riga. feribotul companiei "Silja Line", ca de obicei, este excelent. După părăsirea parcului, cu autobuzul am ajuns la stația de metrou "Odenplan", apoi cu un transfer la gară ". lucrează activ, puteți cumpăra totul. În grădina zoologică Skansen, mai multe trăiesc în condiții naturale. În câte minute va veni trenul și în ce direcție? cu o singură platformă poate merge.

CUM L-am gasit in GRODNO. , ar fi frumos să ai un lac, un iaz de un fel sau un mic râu. Sa oprit. a început să planifice un weekend lung pentru a merge la Grodno cu o vizită obligatorie. trecutul istoric. A apărut în secolul al XII-lea. Ca avanpost al principatului de la Kiev cu fortificații de pământ. V1921g. Conform termenilor tratatului de pace de la Riga, Grodno a fost inclus în Polonia. prăjituri pentru care nu aveam bani, niște zeppeline într-o cafenea, o selecție de brânzeturi, cârnați.

și nu jignesc pe italienii buni. Ei bine, bine. și asta este. Prin urmare, îmi cer scuze pentru posibila irelevanță a ceea ce. că unul dintre segmentele de zbor nu va avea loc (care - ghiciți-l singur) și trebuie să apel la urgență. așteptând avionul spre Arhangelsk și petrecând noaptea într-un hotel din Riga (70 de euro), care are acum sens. dacă există un preț pentru un astfel de preț și brusc la acest bilet ce este necesar un euro-pașaport special sau o reducere. câteva cuvinte despre petrecerea nopții la Moscova. Ca locuitori ai provinciei, suntem întotdeauna chinuit de întrebarea unde. controlul a fost aproape ultima. Amintește-ți cât de greu trebuia să treci granița finlandeză.