Ce merită să vedeți în Kamyanets-Podilsky

Kamenetz-Podolsky este unul dintre orașele vechi din Ucraina. Din cauza numărului mare de atracții istorice și culturale, se numește un muzeu-oraș. Nimic nu poate deranja liniștea și tăcerea care domnește în Orașul Vechi, chiar și mulțimile de turiști venind din întreaga lume.

Am petrecut două zile cu familia mea în acest oraș. Inainte, am facut un traseu de excursii pentru vizite independente la toate locurile interesante.

In primul rand am decis sa vedem principala atractie a orasului - Cetatea. Pentru a intra în ea trebuie să treci de-a lungul Podului de la Castel ("turcă"). Vederea care se deschide de pe pod este frumoasă. Chiar și eu, un om care se teme de înălțimi, se uită peste tot pentru a se bucura de frumusețea încântătoare.

Ce merită să vedeți în Kamyanets-Podilsky

Pe teritoriul cetății puteți merge pe pereții de piatră, tuneluri subterane, vizitați muzee cu figuri de ceară. Cel mai vechi fiu meu a practicat cu un arc pentru 2grn / shot, iar soțul și copilul meu au fost ștampilate 25 copecks. monede istorice. Am fost impresionați de criza datoriilor. în care au pus neplatitorii rău intenționați. Acum, monede sunt aruncate asupra ei, pentru a nu fi lăsate niciodată de nimeni.

Impresionat adâncimea de 36 de metri a copiilor, cu o roată mare. Ni sa spus că o persoană ar putea roti roata, dar nu am îndrăznit să o încercăm.

Toată lumea a fost mulțumită de vizita castelului.

Revenind la hotel, am admirat Minaretul. Conform istoriei, două religii au fuzionat în acest loc. În timpul domniei turcești, biserica a fost transformată într-o moschee din Moschee. În apropiere era construit un minaret, înalt de 36,5 metri, pe care se afla o semilună. Mai târziu a fost înlocuită cu o statuie a Madonnei, pe care am putut să o contemplăm.

Ce merită să vedeți în Kamyanets-Podilsky

Au vizitat biserica. construit pe banii unui episcop catolic. În prezent se folosește ca o sală de organe. Intrarea era liberă.

După ce am ascultat sfatul localnicilor și am profitat de faptul că nu suntem departe, ne-am dus să vedem cetatea Khotyn. Am ajuns cu mașina. A fost posibil să mergeți cu taxiul sau pe jumătate cu autobuzul și apoi cu 40 de minute pe jos. Cetatea funcționează fără zile libere între orele 9:00 și 18:00. Este mai bine să nu rămâi în ea, pentru că în seara fără mașină este destul de greu să părăsești cetatea. Costul biletului de intrare este de 7 UAH.

Cetatea Khotyn diferă de Castelul Kamenets-Podilsky. Practic nu este restaurată. Are mai multă frumusețe istorică naturală. Această fortăreață, care înconjoară natura și Nistrul, merită văzute. Mersind în jurul cetății, am observat un zid umed pe perete, care este una dintre misterele castelului. Nimeni nu știe când și de ce a apărut, dar există întotdeauna pe perete.

Ce merită să vedeți în Kamyanets-Podilsky

În această cetate au fost împușcați subiecții pentru filmele "Taras Bulba", "Trei mușchetari" și mulți alții. Călătoria spre cetate nu ne-a dezamăgit.

Tot ceea ce am văzut mi-a plăcut nu numai eu și soțul meu, ci și copiii noștri. Fiul mai tânăr, când am plecat din cetatea lui Khotyn, ne-a întrebat cât de curând va vedea castelul în care locuiau prințesele.

Puteți să vă duceți cu copiii în siguranță în Kamenetz-Podolsky. Singurul lucru care se poate supăra - copiii se obosesc rapid de excesul de impresii și mersul lung.

De mai multe ori fost în Kamenetz-Podolsk, dar mai ales pentru afaceri sau de călătorie înapoi în anii 90 și nu știu că acest oraș este atât de frumos și bogat în istorie, cu toate că el a trăit în Moldova și la Kamenetz-Podolsk am separat o distanță de două sute km . Este bine că există astfel de site-uri unde puteți afla despre istoria și atracțiile locurilor pe care nu le-ați gândit niciodată înainte sau pur și simplu nu le acordați atenție. După astfel de articole și fotografii doar trage pentru a vizita astfel de locuri.

EXCURSII în Kamyanets-Podilskyi:

Ce merită să vedeți în Kamyanets-Podilsky

Urcați în oraș pe urmele monarhilor maiestri din dinastia habsburgică