Ava mobile, știri și recenzii

Cititoarele electronice nu sunt eliberate doar leneș, dar compania taiwaneză ASUS a decis să se distingă de alți producători în dimensiunea ecranului dispozitivului său. Dacă cărțile obișnuite sunt similare în dimensiunile lor cu broșurile de buzunar, atunci această noutate seamănă deja cu o revistă de dimensiuni medii. În măsura în care este convenabil și pentru ceea ce este necesar - ziaristul nostru Alla Bakhryv a aflat. Și acum îți va spune despre asta.

ASUS Eee Reader DR-900W: bibliotecă touchscreen cu Wi-Fi

S-ar putea să începeți o revizuire, la fel ca oricine altcineva - de la cuvintele "aceasta este una dintre primele cărți din lume cu un ecran de 9 inch!". Dar voi începe diferit.

Acest gigant de carte a fost anunțat în toamna trecută, dar a ajuns pe piața noastră de multă vreme. Dar - aici este primul cititor Asus, să ne cunoaștem.

Se confruntă cu bunurile
Așa că m-am gândit - din ce considerente este cumpărată cartea? Pe lângă prioritățile pentru funcționalitatea cititorului, există, probabil, și criteriile estetice. Prin urmare, vom analiza îndeaproape și de la toate părțile propunerea Asus.

Cineva ar spune că formele DR-900W sunt plictisitoare. Departe de ea, ele sunt mai clasice - o grosime mică (aproximativ 10 mm), colturi rotunjite, nu prea mult din cadru în jurul ecranului (un pic mai mult de un centimetru), un minim de butoane (pentru rotirea carte - pe dreapta, „Acasă“, „Back“ și „Meniu“ - jos), un minim de elemente pe capete (control volum, port USB, slot microSD și conector de 3,5 milimetri). Managementul este destul de convenabil.

Setul complet, cu excepția unui capac, este adăugat de un încărcător și un cablu USB. Minim necesar, ca să spun așa.

afișa
Da, acesta este cel mai mare cititor de astăzi - o diagonală de 9 inci, o dimensiune serioasă și o rezoluție de 1024 × 768. Ecranul este un cuvânt electroforetic (ne-negociabil), o abreviere mai ușor de recunoscut este SiPix. În ceea ce privește albul, claritatea și contrastul, ecranul nu se menține, desigur, la E-Ink moderne, astfel încât fundalul este un pic cam cenușiu.

Spre deosebire de LCD-uri, folosind iluminare interna, SiPix ecran, cum ar fi hârtie obișnuită, utilizarea principiu lumina soarelui reflecție, care este mult mai uman în ceea ce privește viziunea. Deci, nu căutați controlul luminii de fundal - nu este acolo, tehnologia este asta. În plus, avantajele sale includ consumul redus de energie, care este cheltuit numai în schimbarea imaginii (la trecerea la o altă pagină) și, desigur, munca Wi-Fi. Energia nu este consumată pentru a menține imaginea pe pagină. Răsturnarea durează, în medie, 1-2 secunde, iar după fiecare nouă actualizare a ecranului, va fi complet redesenată. Mai multă paginare lentă este, de asemenea, explicată prin complicațiile lui SiPix și răspunsul lent al dispozitivului însuși la acțiune. Deși senzorul răspunde la presiune destul de vesel.

Formate și lectură
Cititorul acceptă mai multe formate de documente: PDF, TXT, ePub, HTML, FB2. Amploarea pentru iubitorii de benzi desenate este formatul CBZ. În ceea ce privește doar 16 gradări de gri, ceea ce înseamnă ecranul, atunci și benzi desenate sunt de asemenea negru și alb. Imagini acceptate - JPEG, GIF, PNG, BMP.

Documentele trebuie plasate în folderul Carte din memoria internă sau microSD; audio, respectiv în dosarul Audio, altfel cititorul nu le va găsi. După trecerea (6-10 secunde), aparatul va scana memoria pentru noi fișiere și indexurile astfel, la introducerea sau scoaterea cardului de memorie, nu va mai fi la fel (nu uitați să introduceți un card atunci când vă conectați la un PC, altfel pur și simplu nu va vedea cartea). Adăugarea de cărți noi este absolut fără probleme, cu excepția formatului fb2. Înghițind un pachet de cărți de acest format, dispozitivul a fost atent, apoi a căzut în cineva și a fost repornit. Cu toate acestea, este deja cunoscut faptul că această problemă se referă la suport pentru FB2, și nu cu aparatul în sine și nu la numărul de cărți, și toate promit pentru a elimina depanare și inserțiile ulterioare. Oferiți imediat sfaturi valoroase - pentru a reîncărca cartea, trebuie să țineți simultan tastele Acasă, Opțiuni și alimentare.

Viteza deschiderii cărților depinde în mod direct de dimensiunea fișierului. Desigur, fișierele PDF cu o mulțime de ilustrații vor fi încărcate câteva minute, același lucru se poate spune despre textele cu mai multe megabyte. Documentele, de regulă, sunt afișate fără probleme. Un mic subterfugiu - dacă te duci la o notă de subsol în timp ce citesc o carte, apoi du-te înapoi la orice pagină mod evident ușor de citit este imposibil, trebuie să tastați numărul paginii manual (dacă vă amintiți, desigur).

Dicționarul, care este disponibil atât pentru citire cât și pentru o singură opțiune, este prezentat de engleza-rusă, ruso-engleza și inteligentul Longman.

Textul este scris pe o tastatură qwerty virtuală, este acceptată intrarea și caractere latine, chirilice, punctuație și alte caractere.

aplicaţii
Galaxie pe aplicațiile disponibile, pe scurt.

Magazinul Internet lansează browserul și deschide site-ul magazinului. Deci nimic deosebit.

Browser. Dezvoltatorii au avertizat sincer că versiunea browserului este încă testată, așa că nu fi surprins de performanța sa. Pagini cu un browser aspect complex digeră cu dificultate, site-uri sunt trase pentru o lungă perioadă de timp, zoom și derulând în mod considerabil încetini, de multe ori o încercare de a face pagina de cititor foarte supărat - să leșin. Este păcat.

Muzica nu strălucește cu lățimea de posibilități. Dar, de obicei, acest lucru nu este necesar - de fapt, cartea este în continuare, nu un gramofon. Sunetul poate fi pornit, bine.

Managerul de fișiere va muta, șterge sau redenumi fișierele și folderele.

Note - desigur, este posibil să creați note de mână. Creați o notă nouă, draw-write-calyak pe ecran cu degetul și salvați-l sub numele dorit.

Să rezumăm ceea ce sa spus
Asus Eee Reader DR-900W este proiectat în principal pentru fanii ecranelor mari. Într-un buzunar obișnuit, o astfel de carte nu poate fi umplută, nu o puteți deschide într-un transport aglomerat. Dar pentru lectură de seară, relaxată și grijuliu, această dimensiune este doar o descoperire.

Dintre merite - un design frumos, construcție excelentă, suport pentru formatele de cărți populare, o baterie destul de puternică, o interfață intuitivă și o umplutură destul de productivă. Dezavantaje ... ei bine, am vorbit deja despre ei. În general, aceasta este o stabilitate deprimantă a locurilor de muncă (sau, mai degrabă, absența acesteia). Să sperăm că aceste încercări se vor încheia cu o nouă versiune a firmware-ului.

În general, lucrul este interesant, ecologic, aș spune, având în vedere viziunea de economisire a tehnologiei ecranului. Doar pentru susținătorii avansați ai unui stil de viață sănătos și, în același timp, iubitorii sunt onorați să citească bine și mult.

Vedeți produsele

Asus Eee Reader DR900

Touch, TFT, Dimensiune ecran, inch: 9, 1024x768, 4 GB, microSD, microSDHC, Wi-Fi, Linux, 161x222x10