6 obiceiurile cele mai dăunătoare ale profesorilor

Dacă te-ai plictisit la lecție,
Nu face nimic,
Pipishi-ka pe birou,
Sau desenează o floare.
Dintr-o dată, în tine, talentul se va trezi,
Vopsea ca Repin!
Și profesorul este mândru






Ele vor fi inscriptia ta!

- Școala Aipova Anastasia, de 14 ani

Cel mai recent, proiectul educațional TutorOnline a efectuat o "anchetă" internă. Tutorii proiectului au fost rugați să spună sincer despre cele mai nocive obiceiuri care sunt specifice profesorilor. În procesul de procesare a răspunsurilor primite sa constatat că nu toți profesorii sunt pregătiți să vorbească sincer despre neajunsurile lor și nici măcar o privire imparțială asupra colegilor nu este întotdeauna obținută. Cu toate acestea, au existat opinii mai oneste. Cele mai importante, după părerea noastră, revelații pe care le împărtășim aici cu cititorii.

Citiți și:

6 obiceiurile cele mai dăunătoare ale profesorilor
Învățătorule, învață-mă să mă gândesc

Obiceiul # 1. Studiați perfect!

- Setați pentru a „primi numai note excelente!“ - flagelul școală post-sovietic și principiul profesional cele mai nocive, care, din păcate, împărtășită de mulți educatori. Desigur, fiecare părinte și profesor dorește ca copiii să încerce, să se învețe bine și să se comporte în general, dar pentru a inspira copilul că ar trebui să fie un student excelent cu orice preț este imposibil. Cele cinci nu au fost niciodată dovada principală a unui nivel ridicat de dezvoltare intelectuală, iar garantul unui viitor fericit este, de asemenea, mărci excelente.