Toscana cu copii

Toscana este un loc ideal pentru excursii cu copii. Aici, toată lumea, chiar și cel mai mic membru al familiei, va găsi pentru sine ceea ce va lua cu el - într-o valiză sau în inimă. Pe lângă frumusețea uluitoare, istoria de o mie de ani, mâncărurile delicioase și soarele din Toscana, precum și în Italia în general, ele sunt foarte prietenoase copiilor - oamenii locali vor face călătoria dvs. de neuitat pentru copii!

Am zburat la Florența (sau, mai degrabă, târziu pentru un zbor de legătură la Florența, am ajuns în Pisa, iar compania aeriană de acolo Lufthansa liber ne-a adus la Florența cu taxiul, dar este o parte)), și a rămas acolo timp de două zile, apoi a luat mașina și sa mutat la Monsummano Terme, unde s-au stabilit într-o fostă mănăstire a secolului XIV, chiar în vârful muntelui. De acolo am călătorit la Pisa, Lucca, Pistoia, Vinci, Viarredzho, Prato, în general, în zona înconjurătoare. Plăcere separată - dimineața să coboare din munte și seara, la apus, să se întoarcă. Drumul trece prin pădure, prin câmpuri, iar în spatele fiecărei rânduri se deschid viziuni incredibile. Odată ce am decis chiar să ne oprim și să mergem în pădure și să găsim o grădină de chiparos abandonată și un copac buzunar! In partea de sus, de altfel, de lângă vila, există un restaurant cu o stea Michelin, care păstrează același interzis minorilor Furio, hangiul. De la ferestrele sale panoramice (sau lipsa acestora, în vreme bună), cu vedere feluri de mâncare pe jumătate toscane și eleganța merită un post separat.

Toscana cu copii, viața ca o călătorie educațională

Dacă sunteți acolo, spuneți Furio salut și asigurați-vă că întrebați unde îi sfătuiește să meargă și ce să vezi. Va recomandam sa-l viziteze băile în aer liber, existent din epoca romană, dar nu și în orașul învecinat Montesumanno Terme, în cazul în care există un complex mare, dar chiar în sat de la poalele dealului. A fost de neuitat - o piscină naturală caldă, cu apă minerală înconjurată de dealuri și copaci înfloriți! Și lângă el - o piscină cu apă de gheață care se toarnă de sub pământ. Piscina este superficială, de genunchi, arătată cu boli ale picioarelor. Copiii se bucurau foarte mult să alerge de la o piscină la alta!

Al doilea loc al reședinței noastre a fost un sat liniștit din Chianti, unde ne-am stabilit într-o vilă din secolul al XIV-lea, cu grădina proprie și o priveliște uimitoare. Fiecare cameră are acces propriu spre grădină. Amanta Villa Alessandra este descendenta primilor proprietari! Ea servește micul dejun pentru oaspeți în grădină în fiecare dimineață (în cazul în care vremea este bine) sau chiar în cameră, ruinând mentă pentru ceai în grădină! De la San Casciano este convenabil să călătoriți în Chianti, precum și să vizitați Siena, San Gimignano și Volterra. Și aeroportul din Florența este foarte aproape. În sat există doar 10.000 de locuitori, dar există o fortăreață antică, iar localnicii sunt foarte mândri că aici locuiește familia Antinori, una dintre cele mai bogate din Italia.

Planul nostru de călătorie a arătat astfel:

Prima zi. Sosirea la Florența târziu noaptea. Am rămas la pensiunea Annalen, ne-a plăcut.

A doua zi. Trecând prin Florența (mai întâi am urcat pe Piazzale Michelangelo și am privit orașul dintr-o înălțime, alături de construirea viitoarei rute)

A treia zi. Dimineața - vizitați Uffizi (biletele sunt convenabile pentru a cumpăra în avans pe site, pentru o anumită perioadă de timp, atunci le luați doar în checkout și intrați în galerie, ocolind coada de așteptare). După ce Uffizi, având prânz lângă Piața Veche, am mers pe jos în grădinile Boboli. După ce a rătăcit puțin în jurul orașului - partea cea mai veche. La apus au asculat concertul de pe Podul de Aur. Și, luând mașina de închiriat, sa dus la San Bastiano.

Toscana cu copii, viața ca o călătorie educațională

A 4-a zi. Dimineața am plecat la Pisa. Copiii nu au putut aștepta să vadă faimosul turn, care era aproape de o minune de sculptură pe piatră. În plus față de turnul de pe Champ de Mars, există încă ceva de văzut, crede-mă! După inspectarea turnului și plimbarea în jurul orașului, am mers la Muzeul Paleontologic din vechea mănăstire - CertosadiCalci. În vechea pădure vă întâlnesc dinozauri înfricoșători, există schelete de dinozauri reale, un acvariu cu pești exotici și toate acestea în cea mai frumoasă clădire veche a mănăstirii. Asigurați-vă că mergeți într-un tur al mănăstirii (puteți intra doar cu un ghid, condus, în opinia mea, o dată pe oră sau două ore) - chiar și copiii au respirați cu gust, mergând în săli, atât de frumoși sunt interioarele. Acest loc este minunat pentru terminarea zilei cu copiii - adulții se bucură de vechile picturi de perete, iar copiii se joacă cu dinozauri.

A 5-a zi. Dimineața am avut Lucca - un oraș vechi frumos, vechea parte fiind înconjurată de o uriașă valvă. Acum parcul este spart pe acest arbore. Am închiriat biciclete și am călătorit de-a lungul cetăților, de unde se deschide o priveliște minunată asupra acoperișurilor și turnurilor orașului. Și, desigur, a urcat pe cel mai înalt turn din Lucca (am făcut-o în fiecare oraș). În Lucca acest turn are, de asemenea, o grădină de mai mulți copaci. )) După Lucca am mers mult timp la apusul soarelui pe dealul nostru printre ruinele romane.

Ziua 2 - vizita Vinci, orașul unde sa născut Leonardo da Vinci, unde a fost botezat și unde se mai păstrează casa lui. În plus față de casa în muzeu Vinci, unde puteți vedea toate invențiile lui Leonardo da Vinci, citit despre ele, și mulți atinge-l. Se spune că specia toscană din vecinătatea lui Vinci a portretizat-o pe Leonardo pe pânzele sale. Am comparat - și este adevărat, foarte asemănător! După muzeu, și inspecție acasă Leonardo, am vizitat biserica unde a fost botezat, și apoi, având cumpărat pâine proaspătă, brânză și roșii, a mers la plaja (font conservate și încă în uz astăzi!) - în Viarredzho în cazul în care un picnic. Deși în luna mai era încă rece să înoate, copiii se bucurau să alerge în valuri și să-și construiască încuietori pe nisip. Viarredjo este diferit de restul orașelor toscane pe care le-am vizitat. Există o altă arhitectură pe litoral, străzi largi, o promenadă cu palmieri și un port cu iahturi și pescari. Și, desigur, plaje de nisip excelente cu vedere la întreaga Riviera Toscana!

Toscana cu copii, viața ca o călătorie educațională

Dimineața am mers în jurul orașelor țărănești Prato, unde acum produc lână în cantități mari. Orașul vechi, înconjurat de ziduri puternice, a fost păstrat aproape intact. Băieții voiau să se plimbe în jurul Castelului împăratului, construit în secolul al XIII-lea, acest miracol de gândire militară din acea vreme, cu un sistem complex de pasaje subterane. Nici o expoziție acolo, dar din zidurile cetății există vederi minunate ale orașului. După Prato am vizitat Pienza, pe care Furio a recomandat-o foarte mult. Papa Pius al II-lea, una dintre cele mai importante figuri ale timpului său, a decis să transforme orașul său natal într-unul exemplar. A fost în secolul al XV-lea, de atunci puțin sa schimbat acolo. Mergeți la apus de soare în grădinile agățate ale Palazzo Piccolomino de pe marginea unei stânci abrupte - neobișnuit.

Ca a doua zi trebuia să ne mutăm la San Casciano, am decis să ne odihnim puțin și să câștigăm puterea. Ne-am oprit în Pistoia, unde, după ce am examinat Catedrala secolului al XII-lea, am cumpărat delicatese la domiciliu în piață pentru a merge la un picnic la grădina zoologică. Din moment ce turiștii din Pistoia aproape nu ajung la turiști, soțul meu și cu mine am exprimat în unanimitate acest oraș ca fiind cel mai autentic oraș al tuturor locurilor unde am vizitat! Acolo ne-am simțit ca rezidenții locali: au comerț pe piață, au căpătat căpșuni într-o fântână în piață, au încercat brânzeturi locale în magazin și chiar au luat parte la demonstrații în piața centrală! Apoi am mers la grădina zoologică. Dacă aveți copii, asigurați-vă că vă planificați o călătorie acolo, mai ales într-o zi fierbinte. Gradina zoologica este practic în pădure, este umbroasă, se răcește, locurile de picnic sunt lângă struți și țestoase uriașe, animalele pot fi hrănite și călcate. Condițiile pentru animale sunt minunate și există chiar și pinguini. În general, ne-a plăcut. Și seara am mers la termal să înotăm în aer liber - magic.

A zecea zi. Dimineața ne-am oprit la Artimino, o fortăreață tipică montană etruscică tipică, unde nu trăiesc mai mult de 300 de oameni. Copiii au văzut acest lucru pentru prima dată! Un loc fabulos, cu o minunată priveliște a împrejurimilor, străzi înguste și case mici. În apropiere se află Villa Medici, care pentru un acoperiș ciudat este numită vila de sute de coșuri de fum. Ne-am uitat la ea din exterior, dar în interior nu este plecat - plecat la inima Chianti, Casciano în Val San di Pesa. Situat într-o vilă IlFedino, ne-am plimbat prin oraș (cu un loc de joacă pentru copii deschide aceste tipuri!), Cina la un restaurant frumos la vila și să se pregătească pentru tur Chianti.

Am călătorit la Chiantijan - faimosul număr de traseu 222, trecând prin toate Chianti. La fiecare pas - dealuri, văi foarte toscane și vii, care sunt semnul distinctiv al câmpului și că atât de des vedem pe cărți poștale. Nu vreau să plec, ci să umblu, să respir și să mă uit! De aceea, de cele mai multe ori ne-am oprit să mergem! Am avut cina în orașul principal al regiunii - Greve in Chianti, pe piața de piață, numită și Piața Florilor. Din toate balcoanele, din toate ferestrele caselor din jurul pătratului, se vând flori vii, iar pe piață există o piață de flori. Aromă de neuitat, revoltă de culori și nuanțe. De acolo ne-am dus la Castellina in Chianti, unde perfect conservat castel vechi, care a dat numele orașului său. Acum există un interesant muzeu al etruscilor. Și completează excursie noastră zi la BadiaaColtibuono - am ales această fabrică de vin într-o mănăstire veche să audă despre vin și podegustirovat unele dintre cele mai bune - și nu a pierdut. Totul: drumul acolo, și clădire foarte frumoasă și punctele de vedere în jurul grădină frumoasă, tur interesant, chiar si pentru copii (! În beciurile vechi atât de frig) - a fost doar o mare. Din secolul al XII-lea, vinurile au fost făcute acolo folosind o tehnologie specială, și se dovedește perfect! Puteți ajunge acolo numai cu o excursie, deoarece aceasta este o proprietate privată, puteți afla despre timpul de excursii pe site-ul lor. Am fost în ultima excursie, în jurul orei 18:00.

Toscana cu copii, viața ca o călătorie educațională

12 zile - ne-am plimbat în jurul valorii de San Gimignano cu case, turnuri și zona înconjurătoare (element obligatoriu al programului din diferite părți ale orașului arată diferit, dar este întotdeauna fantastic, puteți ieși din oraș într-una din porțile și înapoi prin cealaltă, așa cum avem! făcut) În după-amiaza am plecat la Volterra, unde este unul dintre cele mai importante muzee ale culturii etrusce din Italia. Pur și simplu a plouat și am avut o mare petrecere la muzeu - toată lumea a plăcut. Chiar și Tema de doi ani arăta cu interes asupra războinicilor etrusci. Nu ratați poarta Etruscană la intrarea în orașul vechi.

A 13-a zi este Siena. Există cea mai frumoasă catedrală și cea mai delicioasă, după părerea mea, înghețată de casă, care este vândută la colțul pieței IlCampo. Soțul și copiii nu au putut să mă ia de la catedrală, iar apoi abia am părăsit piața, sunt atât de multe acolo! Dar în Siena există încă ceva de văzut: orașul este situat pe 6 dealuri, iar din diferite platforme de vizualizare orașul pare diferit.

În această zi am fost plecarea, așa că în dimineața doar să meargă din nou în satul nostru, am cumparat suveniruri si vinuri (ca nu au existat turisti pentru a cumpăra produse locale s-au dovedit a fi foarte profitabile). Și la prânz ne-am dus la Florența, la aeroport (pentru a merge foarte aproape).

Toscana cu copii, viața ca o călătorie educațională

Desigur, pentru a gestiona atât de mult pentru această zi, am plecat de la hotel nu mai târziu de 8 - 8.30 dimineața. Copilul nostru a dormit în timpul zilei într-un scaun cu rotile, și, uneori, de mers pe jos, de asemenea, în mașină. A condus bine drumul - nu era capricios, dar seara imediat a adormit, doar că a ajuns în pat.