Recenzii, recenzii - performance taming, satiricon

"Satyricon" a deschis sezonul cu premiera spectacolului Yakov Lomkin în comedia shakespeariană despre Petruchcho inteligent și Katarina rebelă. Dacă veniți la teatru doar pentru a vă relaxa, acest vesel "Taming", livrat și jucat fără plângeri speciale, este ceea ce aveți nevoie.

Conform ideii lui Lomkin, faimosul complot în fața audienței este jucat de artiștii fără stăpân. Deci, regizorul clarifică faptul că tot ceea ce se întâmplă pe scenă este extrem de frivol, un joc, un mic lucru. Petruchio de Maxim Averin apare din partea publicului ca un întârziatului amator de teatru, care încearcă să pătrundă în scaunul său, blestemându-tare cu bilitershami. Arată destul de plauzibil - în "Satyricon" reguli cu adevărat draconice pentru încălcarea ordinului. Averin târât pe scenă, dezbrăcat (fanii extrem de sensibil al actorului în acest moment încep să aplaude), luminile sala ieși, atunci apare deja în rochia unui boier medieval.

Trebuie să acordăm credit designerilor de costume. vestimentația minunată a actorilor principali - un mare plus de producție simplă. Petruchio, de exemplu, într-o încercare de a influența rochii de mireasa certaret pentru a împacheta o balerină, și Katarina, dându-se drept „întruchiparea răului“ încearcă un costum Gotko moderne - atunci si dreadlocks, si rujul negru si platforme, chiar și securea în mâinile sale. Cu aluzii moderne în teatru, îl puteți depăși cu ușurință - schimbările nesfârșite ale acțiunii în zilele noastre s-au săturat. În meniurile "Taming" de relevanță, există, dar ele sunt întotdeauna făcute doar de dragul glumului. Coloana sonoră - muzica pop străină din anii 1970 -80 este, de asemenea, plăcută. Accesările sunt potrivite cu un gust și un loc grozav.

Spectacolul este luminos, dinamic, jucat cu mare entuziasm (artiștii lucrează cu plăcere aparentă). Un model exemplar de farsă medievală cu personaje nepoliticoase în haine clovnise. Lubrifiază numai finalul favorabil în general favorabil. Eroii lui Shakespeare, direcți și vii în toată acțiunea, se transformă brusc într-o persoană ca Peter și Fevronia. Katharina cânta ascultare, Petruccio - ascultare. Domostroy triumfa. Și trupa vagabondă dispare undeva, eliminând astfel ideea de teatralizare deliberată. Cu toate acestea, sunt cavile - valorile patriarhale sunt la modă astăzi, iar ochelarii cinstiți "pentru râs" sunt o raritate.