Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Vreau să-ți spun despre prima mea campanie serioasă pentru trofeu știucă în nordul regiunii Perm, și, deși Martha acest timp neglijat de momeli noastre, cred că frăția de pescuit nu este lipsit de interesant să știe ce, unde și cum.

rutier de noapte de la Nyrob la Vizhaikha River este o altă poveste, dar am fost 5-00 pe malul Colva, un sat pe de altă parte, barcagiul probabil adormit, inclusiv 7 ore înainte de o masă și poate pokemarit.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

La 14-00 a văzut urații care se întorceau cu fân, Dima a înotat să se întâlnească cu feribotul, sa întors singur. Sa dovedit că vagabondul adormise după o bună libație, soția lui, că nu mergea nicăieri, atârnă taitei pe urechile tuturor și ascundea cheile de la barcă. Am fost foarte ajutat de Alexei din Nyrob, a fost de acord să adăpostească mașinile noastre în grădina sa și chiar să-l întâlnească prin telefon. În timp ce Serghei a fost încărcat cu Kostya, cu Dima am condus mașina spre Nyrob, Alexei ne-a adus înapoi, a trebuit să-l întâlnească pe Vizhaikhi. La 16-00 am fost gata să navigăm. Dar, după trecerea a 500 de metri, am dat seama că, cu o asemenea cantitate de încărcătură, nu avem benzină la Chusovski, potrivit navigatorului 7-8 km / oră. Scurt navigat.

Există o singură cale de ieșire, cumva trebuie să fie descărcată sau gloanțe sub barcă sub apă. Am decis să încercăm să pompeze Orion-6 (40 kg), cu Yamaha-2 (10 kg), pentru a planta Me (70 kg) pentru a obține benzină canistră razbodyazhennogo (20 kg) până la grămada de 50 litri canistra benzina pur (50 kg) , nici pe o mica cantitate de 10 kg. în total 200 kg. Viteza de Kazanka a devenit acceptabil - aproximativ 20 km / h, iar după variația cu transplantare ajuns la 22 km / h (83 cm poze - lite Kazanka). Ele sunt bune, iar eu cu cei doi cai, în greutate de 200 kg, dar împotriva trecerea curentului de la 2 în adancituri la 7 la ajunge km / h. Altfel, nu ne-am găsit și, prin urmare, a decis că Kazanka merge înainte în cadrul dosegaemosti mele pentru baieti de zi stabilite tabără, pregătesc cina și așteaptă-mă în dimineața am micul dejun devreme și într-un fel, ei colectează tabără ajunge din urmă mine, stand pentru prânz, mănânc repede

și înainte, ajung la baie, pregătesc o cină de gală și mă așteaptă. Conform acestui program am avut o urcare spre Lacul Chusovski și sa dovedit. Am petrecut noaptea la gura lui Visherki

pentru cină - înainte de Fedino:

pentru că Am înotat în splendida izolare de 100 km. apoi trecerea Kazanka știu doar din cuvintele copiilor, dar experiența noastră cu potrivire: apă scăzută în motor adancituri atinge partea de jos, o mulțime de ambuscade sub formă de rupturi și buturugă subacvatice, dar cel mai rău lucru a fost aproape de capul - inundat gunoi de fier. Sincer recunosc, m-am rugat pentru mine și a alunecat băieți prea. Cât de multe chei înlocuite, nu-mi amintesc, bine, Dumnezeu să fie cu ei. Principalul lucru este locul au fost foarte interesante: la Colva trei pietre Vetlan, Divy și Fighter

Aici este necesar să se analizeze beneficiile pre-conducerii rutei în receptorul GPS. Chiar deasupra gurii, Visherka face o bucla complicata de 10 km. iar distanța de-a lungul țărmului este de numai 300 de metri (vezi harta). Din apă nu există nici un semn și nu există nici o modalitate de a găsi locul unui tragere fără un navigator (se pare că nimeni nu a folosit-o pentru o lungă perioadă de timp). În timp ce Dima mergea de-a lungul buclei din Kazanka, ceilalți mi-au târât barca cu toate lucrurile în 30 de minute și i-au pus pe apă, așa că a câștigat aproximativ două ore din călătoria mea și dacă țineți seama de faptul că am ajuns la țărmul iubit la ora 23:00, atunci m-aș fi străduit în jurul imensului lac Chusovski noaptea. În plus, în orice moment am putea compara poziția noastră cu harta și am știut cât mai mult să înotăm până la capăt.

După sosirea mea la Baie, am fost solemn proclamată de mirele Fedorov - marele călător unic din Perm.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Trebuie spus cateva cuvinte despre Bathhouses:

Cu Amoy o clădire frumoasă - baie (dreapta), două case (medii zvonește ploșnițe populate și nu există nici o opriri), baldachin cu masă mare și o sobă de fier, o masă de tăiere separat pentru curățarea de pește, o pereche de grajduri, unele containere, trei Smokehouse afumat și a dat „salvare națională cabana“ tip de toaletă (acest lucru a creat un frumos spune „du-te la dalnyak“). Anul trecut, două ZEK-uri se ocupau de bază, iar în acestă - nimeni. Da, fără o îngrijire constantă în câțiva ani, probabil că nu va mai rămâne nimic. Bani curge printr-o cheie mare cu apă rece delicioase, pune-l într-un butoi de pește sărat. Bani raspoluzheny pe malul uscat Chusovskoy Lacul - cel mai mare lac natural din provincia Permskm, oglinda ei este de 19,4 kilometri pătrați în lungime și 10 km lățime de până la 2 km. Oh, ce o panorama superba se deschide de la Bath la lac!

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Sincer, Kostya ne-a prins împreună cu Dima, dar am avut mai puțin de curățat peștele.

Apropo, câteva cuvinte despre participarea la Lacul Chusovski. Luni, în Băi, am schimbat un grup de 6 pescari pe trei bărci cu motor. Miercuri, încă patru dintre noi au venit la bază, au dormit într-o baie. Alături de Berezniki a fost un alt grup pe o barcă cu trei borcane din PVC și motoarele importate. În timpul raftingului, două grupuri au fost transmise la lac. astfel lacul este foarte vizitat, oamenii din majoritatea plasează la fel de mult cât pot lua cu ei. Un alt lucru este pescuitul sportiv - puteți ajunge la lipsa de muscatura.

Să continuăm despre Black Yar. Aici este râul Berezovaya.

Pescuitul în Urali - forum pe rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Locul pentru descrierea pe care am găsit-o. Perch pecked pe fiecare cabluri. Puternic, nu a fost atins 100 de grame, iar apoi 150 de grame. da drumul. Am fost împiedicați să pescuim numai prin cârlige.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Aici este un cârlig triplu.

Berezovie ne-a dat câteva știucuri.

Până la ora 14, cei trei am umplut o jumătate de cană din zahăr sub formă de găluște. Dintr-o data, ca si cum ar fi la comanda, muscatura se opri. Câteva ore de încercare de a prinde bine, cel puțin ceva, nu au ajuns niciodată în nimic. Aparent, peștele nostru este prins și cel care rămâne - un străin. La orizont, au apărut tunete și am decis să ne întoarcem rapid la bază.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Mulțumesc, Berezovka, pentru o călătorie plăcută la pescuit!

Și eu, Kostya și acea grămadă de lucruri pe o barcă mică în liniște în spatele tău.

Vântul este aproape accidental, o oră mai târziu suntem la sursa Visherki și de rămas bun la o altă cheie, o pauză de fum și mai departe, trebuie să verificăm Visherka pentru prezența peștelui. Prima oprire este să vă întindeți picioarele și brațele în gura Larevka. Există un mic shchyrenok, și aici este bibanul, ambele pe, cu Kostya fiind sub un kilogram,

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

și eu la fel, pentru a nu răni. Deci, ureche grăsime pentru seara am deja, ah da Larevka. Ce este deasupra gurii?

Pe hartă nu departe de gura, există două lacuri, dar există încă o sută de kilometri și în jurul valorii de 10 litri de benzină, în aceeași seară, și ne așteptăm să se ridice peste noapte la Seven Pines (atunci când merge mai departe a văzut acolo pescarii), împărțit în studiu Larevki plece pentru un alt timp.

Exista o platformă de forare deasupra pădurii, un pic mai aproape și o parcare lângă satul Seven Pines.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Iată tabăra noastră mică.

Din păcate, peștii pentru cardurile noastre de credit s-au terminat astăzi, dar mâine va fi o altă zi.

De la ora 10, a început o scurtă ploaie temporară, probabil 20 de bucăți.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Căutarea momelilor rămase în această zi nu a dat rezultate pozitive. La parcare se afla un Fedino puțin inferior, unde au luat masa în a doua zi a nașterii. Din moment ce nu există pește - gătește hrișcă cu tocană, dar pentru a evita mic, doar 800 gr. Despre mâncarea pe care nu o mai spun, a fost destulă porridge pentru restul călătoriei.

După cină și la Kostya cu pește, zero. Apoi a venit argumentul numai pentru tot timpul campaniei Kostya oferite, precum și înainte - Trageți și plasați de 300 m de-a lungul țărmului, și eu - du-te și vezi o buclă de 10 km (deoarece râul este). Trebuie să spun că multe promițători vîrtejuri și nimic nu suntem multumiti, toți peștii au fost prinși în gropi mici de pe mal în apropierea resturile sau iarbă. Am hotărât că în piscine există un știuc trofeu, dar acum este Postul Mare. Deci, pe viclean: în cazul în care rafting, în cazul în care vâsla, și în cazul în care și sub motor, la 8 km / oră am ajuns la Kolva. Se face întuneric, este timpul să căutați un loc de dormit.

tabără Break, curat și se condimentează cu sare de pește (pentru cină toate aceeași hrisca cu carne), sushimsya - mâine este ultima zi de rafting, Vizhaikha râul la stânga la aproximativ 20 km.

Pescuit în Ural - forum pentru rezervoare, centrifugare, crap, bărci și motoare

Divi piatră - o pereche de aruncări și mai departe. Aici este piatra Vetlan. Puțin mai departe pe malul drept al lacului, insist să încerc, bine, trebuie cel puțin să mă prind ceva. Un cast reușit la iarbă și un ulcer sub un kilogram mă ridică starea de spirit căzută. Imediat, Kostya este multumit de stiuca prea, pentru 1 kg. Kostya propune să urce motorul și să prindă iarba. Dar nu, domnilor, a fost ultimul nostru eveniment. Kostya a mărturisit că a văzut un vis rău și, prin urmare, sa grăbit să se întoarcă acasă. Acum, fără oprirea la Vizhaikha. Și ea este deja acolo, în spatele turnului.

Acum, în cazul în care nu mai este interesat de Vizhaehe acasă apel - este bine, Alex - el a fost la locul de muncă, poate dura doar 4 ore, decide cu privire la o plimbare de 100 de ruble. ajunge la Nyrob. (Relațiile de piață au ajuns și acolo). În timp ce am fost de conducere in spatele masinii, am impachetat Kostya, scufundat două ore mai târziu, în Cherdyn. Da, a existat un magazin de curiozitate în Nyrob mine în magazin cu un peri 2 săptămâni lungi numite bunicul. De la Cherdyn a condus la Kushmangorta - Scout de a ajunge la următoarea campanie. Revenind la Cherdyn, observat absența sarcinii. Găsiți un bun electrician auto Leonid, el a ajutat să-l repare, la magazin piese de proprietar condus acasă. În 23-00 de la început Cherdyn în Perm. Pe drum de noapte plin de mașini este încă o curiozitate. După Berezniki preia mașina străină, am ezitat și a uitat să opri faza lungă. inomarka ajunge până la bordură, am mers pe jos în jurul ei. Ea este atașat la mine în coada și include o rază lungă de acțiune, eroarea sa, am realizat, dar se pare că băieții au decis să mă învețe și a mers bine cu mine timp de aproximativ o oră, apoi lăsat în urmă pe undeva. Manivele, tractata in spatele meu 80-90 km / h, deși este ușor de a merge la 120-150 km / h. Am ajustat oglinda retrovizoare, iar măsura nu este inclusă și de ce atât de bine și modul în care am aprins. Kostya oferit pentru a colecta arma și întreabă, „ceea ce au împotriva noastră,“ Și de ce, și deci nu interferează. Da, despre vânătoarea el nu a spus un cuvânt. Am văzut o rață, de nord nu era acolo, o bună pereche de iepuri, nurci inotat de două ori înainte de a Visherka River barca poartă urmele rossamahi vechi și proaspete, dar nimeni nu a fost ucis, da, bine - Foame nu este ședinței.