O poveste despre o excursie la coasta de azur raportează o excursie la Grass

În timpul primei călătorii pe coasta franceză a Mediteranei, am întâlnit foarte mult și, deși l-am întors cu plăcere la Nisa. Antibes și Cannes. Am vrut ceva nou. Având în vedere orașele Cote d'Azur care se uită la acest moment, l-am ales pe Grasse în primul rând pentru faima sa de centru de parfumerie, producând aproximativ două treimi din toate aromele franceze. Romanul "Parfum" și filmul cu același nume au ajutat la alegerea, pe motive de care sa făcut o imagine ideală. Mi se părea că frumusețea câmpurilor de lavandă va ecou farmecul clădirilor vechi, iar o excursie independentă la Grasse va deveni o adevărată decorare a șederii noastre în sudul Franței. - Nu pentru nimic, m-am gândit, IA. Bunin a ales orașul pentru reședință, cu siguranță că a fost captivat de peisajele locale. "

Potrivit estimărilor mele, era foarte posibil să contezi pe case vechi și alte clădiri, pentru că istoria Grassului datează din secolul al XI-lea. Amintiți-vă ce minunate fotografii Menton, fondată undeva în jurul aceleiași perioade, ne-a plăcut, așteptam cu nerăbdare să întâlnesc cu frumoasa din Cannes tot drumul. Și când trenul și-a terminat călătoria în munți, am ajuns pe platformă cu spirite înalte.

Apoi ne-au rupt ...

Iarbă Stația I imediat, nu-mi place, sa uitat extrem de sărăcăcios, este o provincie - nu atât în ​​mintea mea a fost să arate ca clădirea, primul bun venit turistilor care au apărut în celebrul centru al industriei parfumurilor. Poate gresie a la Porto sau stuc stație Londra, o astfel de scară modestă nu ar trebui să aibă, dar să-l echipeze încă ar trebui să fie mai luminos. Problema este că clădirea arată goală, trenurile electrice sunt rare, oamenii vin la ei puțin. Puțin mai târziu, am aflat motivul pentru care un astfel de trafic modest de pasageri: se pare, cei mai mulți oameni preferă să tren de autobuz: bilete la trenul de la Cannes la Grasse sunt în valoare de 9 euro, în ambele părți, în cazul în care utilizarea serviciilor ruta 610, călătoria ar costa doar 2 euro. Voyage pe autostrada durează mai mult timp, e adevărat, dar în Grasse de autobuze Cannes opresc aproape în centrul orașului, în timp ce pasagerii trenului sunt obligați să sosească după storming pantele dealului pentru a vedea obiectivele turistice din Grasse. Tocmai am experimentat "farmecul" unei astfel de tranziții în căldură, iar când eram la etaj, un autobuz din Cannes a trecut de noi. Apoi mi-am dat seama ce nebun am făcut, hotărând să ajungem la Grasse cu trenul ...

În cazul în care stația locală a făcut o impresie dureroasă asupra mea, atunci orașul în sine această impresie doar agravat. Mă așteptam să văd ceva asemănător scenei pentru filmul "Parfum" sau cel puțin să simt un fel de aură din Evul Mediu, chiar dacă este elegant. Am simțit doar dezamăgire la vederea străzilor murdare, a zidurilor graffiti pictate și a hoardelor de migranți. Vizitatorii din Africa de Nord s-au aruncat peste tot în jurul lor, agățându-se și așezându-se de-a lungul pereților, pentru a vedea câțiva turiști cu priviri spirituale. Chiar și în Paris și Lyon, nu am văzut o asemenea densitate de arabi ...

Deși deja de la primii pași prin oraș a devenit clar că ziua nu a cerut, a existat încă o speranță pentru atracțiile lui Grass; Încă mai cred sincer că clădirile antice undeva să mănânce și în curând ne vor plăcea cu aspectul lor viu. Atât de mult a fost dezamăgirea ...

Compania catedralei este Primăria orașului Grasse, stând pe partea laterală a acesteia. De asemenea, nimic special - construcție ca o construcție, un pic da înapoi în Evul Mediu, asta-i tot. Ghidul pentru Grass spune că clădirea este cunoscută pentru interior, dar personal nu le-am văzut, așa că nu voi vorbi despre ceva ce nu știu ...

Știu că atracțiile lui Grasse ma dezamăgit bine. Încă m-am împotmolit la turnul Saracenilor, construind o înălțime de treizeci de metri, bazându-mă pe el să urce. Din păcate, în fabrică nu era nimic similar. Un mic monument al orășenilor care au murit în timpul războaielor a devenit consolare foarte slabă. Harta Grass a susținut că la nord de miezul istoric există câteva biserici, dar nu am găsit puterea și dorința de a mă trage în acele părți. Orașele interesante energizează, acest oraș, dimpotrivă, energia părea să scoată afară. Eram suficient pentru a merge în direcția în care a fost listată vila lui Fragonar. Acest nativ Grasse a câștigat la Paris faima pictorului și a devenit cel mai proeminent renumit cetățean al orașului. Conacul în care a trăit, mai târziu a devenit muzeu.

O poveste despre o excursie la coasta de azur raportează o excursie la Grass

În plus, clădirile din oraș au mai multe muzee de parfum, și indicii, uneori, ochii pleacă: aici aici te va trece prin 200 de metri în muzeu parfumerie vin, iar aici vei merge, după 150 de metri ai venit la muzeu de parfumerie. Despre celelalte birouri pe care nu le voi spune, amintesc doar muzeul lui Fragonard, doar cu el am întâmplat să-mi reduc cunoștința. Rupt în interior, în general, nu este necesar, deși pentru a vedea exponatele merită, cu atât mai mult cu cât intrarea este liberă. Expoziția prezintă publicului cel mai respectabil întreaga gamă de dispozitive ale industriei de parfumerie, descrisă, în special, de romanul "Parfum". Aici și cuburi de distilare, tot felul de baloane și așa mai departe și așa mai departe. Fotografierea Muzeului Fragonard permite cât de mult vă place, deci o vizită va fi o ieșire plăcută după examinarea sferturilor Grace inestetice.

Ajustat ușor suvenirurile mele de mâncare de la Grasse. Este clar că un astfel de centru bine cunoscut și larg de parfumerie este pur și simplu obligat să nu se limiteze la junk-ul standard pentru turiști și, într-adevăr, este adevărat că din Grass puteți aduce săpun aromat, tot felul de uleiuri și tămâie. Dacă vă gândiți unde să cumpărați suveniruri în Grasse, cel mai bine este să mergeți la Rue Marcel Journet, iar apoi va trebui să alegeți doar o priză specifică. Cel mai mult mi-a plăcut magazinul "Beaute monde" din casa 4, care vânduse parfumuri și suveniruri. Deci, magneții cu vedere la peisajele din Provence au costat 3,50 euro, săpun de lavandă din Grasse ar putea fi cumpărat pentru 5 euro. Aproape toate produsele cosmetice vândute au fost frumos ambalate, așa că dacă luați un pachet de același săpun sau o sticlă de tămâie, puteți obține un cadou frumos pentru casă.

De asemenea, în Grasse existau magazine pentru a cumpăra haine și accesorii, și ieftin. Adevărat, tovarășul meu a respins aproape tot ceea ce oferă magazinele locale; ea a afirmat că sortimentul a fost dominat de Pakistanul diferit și că nu ar avea haine atât de gratis și nu era suficient, spun ei, chiar și pentru bluze colorate să plătească 5 euro. Pe scurt, cumpărăturile de la Grasse nu au cerut ...

O poveste despre o excursie la coasta de azur raportează o excursie la Grass

În ceea ce privește hrana, orașul vechi nu este rău, dar nu există nimic supranatural în această zonă. Mâncăruri complexe, așa ne-au ajutat la Paris, aceleași orașe din Nisa și alte orașe franceze, nu au fost găsite, au existat snackbari și kebaburi. Încă erau producători de înghețată, le-am număra pe o jumătate de duzină pe străzile centrale. Asta e doar cele mai multe dintre ele sunt tranzacționate se numește Hawking, fără a oferi clienților cu mese, sau mai degrabă oferindu-le grija se caute, în cazul în care să se așeze și să încerce să umyat delicatețe cumpărat, care sub masca de a încerca să se strecoare departe de vafă. O pereche de bile ne costă 3,20 de euro, în onoarea instituției "Mille Merville, unde am vizitat, înghețata era delicioasă.

Poți să mănânci ieftin în Grasse după o vizită la brutăriile locale, vânzând nu numai produse de patiserie proaspete, ci și chifle cu gem, sandvișuri gata preparate și alte gustări mici. Puteți cumpăra bagheta proaspătă pentru doar 0,90 euro, costurile de coacere circa 1-1,20 euro. Prețurile sunt ușor mai mari decât în ​​supermarketurile franceze, dar prospețimea produselor și calitatea lor sunt garantate ...

Dacă nu am găsit unde să mâncăm ieftin în Grasse, ne-am întoarce la stație într-o stare depresivă, și chiar dacă luăm o ceașcă de cafea în cantină, nu ne-am recuperat. Cafea, apropo, a fost foarte gustoasă, surprinzătoare. Rețineți că pe drum am găsit o cale care vă permite să mergeți rapid la centrul orașului și să vedeți obiectivele orașului Grasse în termen de cinci minute de la sosirea dvs. Doar urmați semnele "Traverse de la Gare" și deplasați-vă de-a lungul tunelurilor și podurilor. Dacă te uiți la hartă, drumul pietonal merge ca și cum ar fi direct în clădire, în realitate se oferă un pasaj direct. Datorită acestui pasaj "secret", drumul către partea de sus are cel mai scurt timp. Abia apoi, a fost posibil să ajungem cu trenul la Grasse, iar aici este, muzeul Fragonard.

Totuși, excursia la Grasse a fost o greșeală, iar în aceeași stațiune Menton orașul nu este în nici o comparație. El nu merge în comparație cu micile orașe italiene pe care le-am urmărit a doua zi ...