Noi aventuri ale unei pisici in cizme - recenzii si informatii despre film

Acest film va descrie evenimentele care au avut loc cu fata obișnuită Orice. Într-o zi a avut un vis în care se prezintă ca fiica unui rege de șah care trăiește într-o lume diferită de prezent. Cu aceasta, există evenimente asociate cu complot împotriva tatălui ei, care nu vrea să renunțe la mufa de alimentare de pică în numele Crivello și Crucea doamnă pe nume despre duplicitatea. Ambele dintre ele sunt în dragoste unii cu alții și sunt cei mai puternici oameni din țară care doresc să profite de putere și guvernează în locul regelui. Pentru a realiza pe deplin Jack ideea lui, iar doamna trebuie să fie de var cu lumina printesa Luba, dar ei nu reușesc, pentru că este vorba de ajutorul marchizului de Carabas, care este de fapt fiul unui morar Vanea și o pisică în cizme, care o pisică magică. Ei vor trebui să depășească testele destul de dificile pentru a elibera Printesa Luba și pentru a ajunge la scopul final al călătoriei ei.

Acest film a fost împușcat în studioul de film al lui M. Gorky, precum și în studioul de film Yalta, unde au fost împușcați câteva scene. Filmul se bazează pe lucrările lui Charles Perrault „Motanul încălțat“ și Carlo Gozzi, care se numește „Dragostea celor trei portocale“, în cazul în care personajele acestor povestiri se găsesc într-un singur loc. Scenariul a fost scris de joc Serghei Mihalkov, care a fost numit „râs și lacrimi“.

Trimiteți feedback cu privire la noile aventuri ale Kota in Boots

Recomandări bune. Voi arăta articolul fiicei mele. În curând veți avea nevoie de timp pentru a studia împreună cu nepotul tău.

Am fost vaccinat pentru prima dată, apoi împotriva, acum înțeleg că situația este mai complicată decât "da" sau "nu". Dupa ce a dat naștere primului ei copil, am făcut tot ce doctorii au spus, și a fost, astfel, o mulțime de complicații în starea de sănătate a copilului (de exemplu la noi medici). Cu al doilea copil, în consultare cu un imunolog, am vaccinări pentru o lungă perioadă de timp nu a făcut (doctor în culori pictat efectul vaccinării asupra imunității copiilor și inadecvarea unora dintre ele). Problema a fost doar una când am început să le facem, apoi am coborât din schemă, și era necesar să se facă unele grefarea de câteva ori, care este de a întotdeauna pe cineva bolnav. Cu al treilea copil am ajuns accidental la medicul endocrinolog, care a explicat că, în acest caz, vaccinarea timpurie împotriva nipatita, de exemplu, poate duce kityazholym boli la maturitate, și chiar moarte de la ei. Deci, acum înțeleg că Calendarul Național nu este pentru toată lumea, în mod ideal fiecare copil ar trebui să aibă propriul program de vaccinare ținând cont de sănătate și de caracteristicile individuale.