Mergem la gdansk cu drumul copiilor

Despre atunci, de ce mergeți la Baltica poloneză și unde să căutați mai bine locuințele. am scris deja. Acum vă aduc la cunoștință o notă despre cum să ajungeți la Gdansk. De obicei, mergem cu mașina, dar, de mai multe ori, când am trăit cu copiii din Baltică, soțul meu a venit pentru week-end pe trenuri. Un asistent bun pentru compilarea unui alt traseu decât google maps este un site cu informații actualizate despre reparațiile rutiere din Polonia: ssc.siskom.waw.pl.

În Baltica cu mașina

De obicei, am părăsit ceasul la ora 6 dimineața (acest lucru este înainte de introducerea coadajului electronic), iar cu 17-18 au fost deja acolo. Scrieți pe scurt ceea ce este cunoscut tuturor locuitorilor Brestului: să meargă mai bine în timpul săptămânii și nu în "ora de vârf".

Oricum, la intersecția ambelor granițe, dacă mergi în Polonia dimineața, durează aproximativ 3 ore. Drumul în sine durează 7-8 ore (cu o oprire mare pentru o oră, masa de prânz și întindeți picioarele).

Am observat legea acestor călătorii: destul de ciudat, statul cel mai chinuitor de la graniță.
În timp ce ajungeți la Brest-Gdansk, veți fi obosiți oricum, este cu atât mai dificil pentru copii.
Și când vă întoarceți, 7-8 ore de drum zboară neobservată, iar la granița cu Belarus, zburați proaspăt ca un castravete. Dar deja în Brest conduceți stors ca o lămâie.

De obicei mergem repede, dar conform regulilor, amenzile din Polonia sunt mari. La început, navigatorul a ajutat.

Mergem la gdansk cu drumul copiilor

Există 3 variante ale rutei, cum puteți ajunge de la Brest până la Gdansk. Dar, de fapt, în realitate există doar două adevărate.

Fără un navigator pe drumul spre Gdansk, nu vă veți pierde: la Varșovia în linie dreaptă, acolo să se întoarcă și încă 400 km de-a lungul drumului, unde semnele către Gdansk se întâlnesc la fiecare kilometru.

Și uneori ochii erau mulțumiți de prostituatele locale: cu coafuri magnifice, în costume de baie leopard sau în mini roz și cizme roz, pe o platformă uriașă, cu decolteul corespunzător. Și trebuie să spun că, atunci când am fost pentru prima dată, a fost 15 grade și o mică ploaie. Vederea este tristă, dar pitorească.

În Gdansk ajungem de obicei la 17 ore. Ultima dată când am copiat imediat copiii pe plajă (a mers la 30 de grade de căldură), și soțul a mers să se întâlnească cu un agent și uita-te la apartament, și apoi a venit la plaja noastră.

Se crede că porțiunile din Polonia sunt de asemenea mari, iar prețurile nu sunt teribile. Dar dacă nu doriți să rămâneți în locuri necunoscute, puteți alege întotdeauna McDonald's. În cazul în care ne oprim la Siedlce, există un deal confortabil, fiul ei își amintește și chiar așteaptă.

Mergem la Gdansk cu drumul pentru copii

Și în zona Lodz există o mare afacere cu mai multe magazine de fast-food, terenuri de joacă și chioscuri.

Mergem la gdansk cu drumul copiilor

Apropo, în toate restaurantele McDonald's și în unele restaurante bune există mese pliabile pentru îmbrăcarea copiilor - cu prosoape speciale de hârtie și, uneori, jucării pentru copii care distrage atenția.

În cazul în care călătoriți cu mașina, pe drumul prin Ostróda kilometri de la 100 de metri spre mare, de pe șosea, ieșiți pe câmpul de luptă Grunwald. Interesant, ne-am opri, dar nu cu un copil atât de mic.
Încă de acolo nu este departe de Malbork - cel mai mare castel de cărămidă din lume, și chiar inclus în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO.

Mergem la Gdansk cu drumul pentru copii

Dar dacă mergeți pe un drum cu taxă, puteți zărît în Torun - punct de reper al orașului.

Acolo: soțul a expulzat în prealabil mașina și a petrecut noaptea într-un hotel de la gara din Terespol (100 zł cu mic dejun). Nu era o coadă electronică și era posibil să rămânem blocați pe tranziții înșiși. Și eu și Arthur și Agnia am mers la dimineața următoare cu copiii din tren (pentru un adult și un copil mai mare de 4 ani costă 4 euro fiecare).

Mergem la gdansk cu drumul copiilor

În Terespol am fost întâmpinați de tatăl meu și la ora 17:30 am stat deja pe plaja din Brzezno.

În Baltica fără mașină

Pentru călători, există o opțiune excelentă pentru călătoria spre Marea Baltică: un autobuz de la terminalul nostru de autobuz din Brest Brest-Varșovia, iar apoi cu trenul spre Gdansk de la gara principală din Varșovia. După-amiaza, aceste trenuri rulează aproape în fiecare oră, pe drum doar aproximativ 3 ore. Biletele sunt mai bune pentru a cumpăra în avans, puteți și prin Internet. Vindeți bilete în mod activ "Fără loc", adică dacă n-am avut timp să cumpăr în avans și să intru în trenul plin, trebuie să stau pe drum.

Mergem la Gdansk cu drumul pentru copii

În Gdansk, transportul public funcționează perfect. Eu foarte recomand site-ul jakdojade.pl. prin aceasta sau prin aplicație este ușor de navigat pe traseu - în timp util, opriri și numere de autobuze și tramvaie.

Mergem la gdansk cu drumul copiilor

Pe biciclete este, de asemenea, foarte convenabil să se miște în jur, peste tot trasee de biciclete și lumini speciale.

Vladislavovo

Dacă doriți să ajungeți la Hel (multe lucruri interesante) de la Tricity, este mult mai ușor să înoțiți cu feribotul de la Gdynia.

Apropo, un alt punct important - același Vladislavovo este considerat o zonă de frontieră, astfel încât toată lumea ar trebui să aibă pașapoarte cu el. Poliția a stat o dată pe drum, a prins automobile cu numere străine și a verificat pașapoartele. Nu am avut, poliția împreună cu noi s-au dus acasă pentru documente, ne-am asigurat că noi am fost, am scris o amendă (îmi pare rău, doar unul deloc) și am dorit o altă ședere plăcută.