Colombo - Hikkaduwa cum să obțineți de unul singur

Dacă intenționați să călătoriți pe cont propriu în orice parte a Sri Lanka, atunci acest post este pentru tine! Vă voi spune despre experiența mea personală pe care am călătorit-o de la Colombo la Hikkaduwa și vom împărtăși opțiuni alternative.

Nu există zboruri directe spre Colombo de la Kiev, dar există oferte prin Istanbul, Viena, Doha sau Dubai. Cea mai mare opțiune bugetară a fost oferta companiei aeriene Fly Dubai - 330 de dolari pe an. Pot citi despre cum găsesc bilete ieftine aici.

Docking-ul între zboruri a fost de aproximativ 3 ore, așa că am avut încă timp să fac o plimbare în jurul aeroportului din Dubai.

Colombo - Hikkaduwa cum să obțineți de unul singur

Din cauza diferenței de timp, se părea că zborul a durat pentru totdeauna!

Am ajuns la Colombo devreme dimineața (în jurul orei 8 dimineața). Controlul pașapoartelor a trecut destul de repede, în care au primit o viză, iar cei fericiți au ieșit în căldură

Sri Lanka a primit doar 14 zile și, pentru viață, așezarea Hikkaduwa a fost aleasă în funcție de sfatul prietenilor și de comentariile de pe Internet.

Și așa, de îndată ce am părăsit aeroportul, a început o groază liniștită. Am fost înconjurați de șoferi de taxi și toată lumea era gata să aducă oriunde, dar nu acolo unde era necesar și numai cu el singurul. Având în vedere că aeroportul nu este însuși în Colombo, ci în nord, apoi în orașul de unde merg autobuzul spre Hikkaduwa, era necesar să plecăm încă o oră. După ce am citit că stația de autobuz Colombo de pe aeroport rulează numărul autobuzului 187, am mers în căutarea unei stații de autobuz.

Primul lucru a fost să obții bani. Nu am vrut să schimbăm încă moneda, ar putea fi folositoare pentru noi, am căutat un ATM (ATM). Sa dovedit că localnicii sunt atât de "onest" încât toate întrebările despre ATM au fost evidențiate în direcții complet diferite)). Unul chiar ne-a condus, pentru a arăta unde se afla ATM-ul, dar sa dovedit că ne conducea la mașina lui ca să-l aducă la el. Funny! Nu pe cei atacați. Răbdarea mea era la limită. Mulțumită angajatului aeroportului care a sugerat unde se află cel mai apropiat ATM. Aproximativ 3-4 bancomate sunt situate în terminalul de plecare. La ieșirea de la aeroport, întoarceți-vă spre dreapta și mergeți la maximum 200 de metri spre bancomate. Cursul din ATM este normal și comisia nu ne-a luat.

Totul! Acum suntem gata cu bani și gata să mergem la Colombo. De la statia de autobuz, in timp ce ne plimbam in cautarea unui ATM, nu am gasit, a fost decis sa se utilizeze tuk-tuk (transport local comun).

Colombo - Hikkaduwa cum să obțineți de unul singur

După ce a citit undeva pe forum că un tuk-tuker poate lua la stația de autobuz Averiwatta (Averiwatta) și acolo este deja posibil să ia un autobuz 187. Va fi o excursie de 100 rupii sau 1 dolar, dar numai 5 minute în timp. Sa dovedit că stația Averivatta se află la numai 2 km de aeroport.

Sosind la stația de autobuz, unde era deja mult mai cald și mai puțini oameni care oferă servicii, ne-am relaxat puțin și am liniștit. A găsit rapid un autobuz către Colombo. A trebuit să călătorim timp de aproximativ o oră, iar stația de autobuz din Colombo se află pe penultima oprire. Terminalul este Colombo. De aceea, era necesar să urmăm drumul și să restrângem atacurile lui Morpheus. Tariful este de 100-150 rupii (pentru 30 km).

La stația de autobuz am fost în căutarea pentru autobuze Colombo nu sunt de până la Hikkaduwa (aceasta este doar o oprire pe modul în care majoritatea traseelor ​​la sud), și se uită la orașele mari din sudul Galle (Galle), Matara (Matara) Tangaly (Tangalla).

Colombo - Hikkaduwa cum să obțineți de unul singur

Imediat, grăbesc să spun că nu este necesar să înțelegi independent la stația de autobuz. Doar du-te la șoferii de autobuz, sunați de unde aveți nevoie și vor indica în ce direcție trebuie să mergeți pentru a ajunge la autobuzul potrivit. Cei mici, cinstiți, nu au nici un beneficiu de la tine!

Ceva, dar rețeaua de autobuze din Sri Lanka este foarte bine dezvoltată. La fiecare 10-15 minute autobuzele călătoresc pe toată insula. Deci, nu vă faceți griji cu privire la timp, puteți pleca întotdeauna.

Timp de 10 minute am găsit autobuzul potrivit și am stat deja pe teren. Trebuia să mergem încă 2-3 ore. În mod surprinzător, pentru un bilet la Hikkaduwa am dat aproximativ 120 de rupii pe persoană (aproximativ 120 km). Interesant în ele este sistemul de calcul al costului.

M-am împiedicat să nu adorm, mă înțeleg în cele din urmă că eram lângă ocean și lângă palmieri, iar drumul către Hikkaduwa este foarte colorat și merge de-a lungul oceanului.

Cum ajungeți de la aeroportul Ratmalana până la Colombo:

1- Ia servicii de taxi la stația de autobuz Colombo;

2 Luați un tuk-tuk sau un taxi la stația de autobuz Averiwatta, unde veți lua autobuzul numărul 187, care merge la Colombo.

3- Luați un taxi direct la stațiunea dvs.

Alegeți orice tip de transport convenabil pentru dvs. Vreau să observ că drumurile din Sri Lanka sunt excelente, fără gropi și gropi.