Vacanța noastră la St. Petersburg

la ora 7 dimineața. Din moment ce stabilindu-se în noi, după 14-00, apoi trece o valiza într-un dulap, și mic dejun în numărul 1 sufragerie, ne-am dus de-a lungul Nevsky la Piața Palatului.

Pe Piața Palatului din centrul de informare au fost luate, conform sfatului membrilor forumului, cărți de suveniruri ale orașului cu. îmbarcat un autobuz Turul orașului (biletele au fost cumpărate în avans prin Internet de la)

După masa de prânz în Sala de mese nr. 1, și scoaterea lucrurilor din camera de depozitare a mers să populeze. Am închiriat un apartament lângă stația de metrou Prospekt Prosvesheniya. După verificarea Kronstadt a vrut să meargă, dar ploaia a început să se adapteze planurile noastre, și sa decis să viziteze „Rise Muzeului Machines“ (cupoane de reduceri achiziționate). Muzeul neobișnuit, oamenii mei erau încântați!

Prima zi a trecut.
Ziua 2: a început cu Cetatea lui Petru și Pavel. Am trecut prin teritoriu și am aflat că ultima sâmbătă nu a existat divorț de gardă și această acțiune va fi astăzi la ora 12. Mult noroc!

Mergem de-a lungul panoramicii Nevsky.

Vacanța noastră la St. Petersburg

Apoi copiii au vrut să vadă expoziția temporară a dragonilor

și armă de tortură medievală.

Am avut o muscatura in "Le Menu". Ieșind din cetate, sa decis să meargă la „Muzeul de artilerie, Ingineri și Signal Corps“, dar în acea zi era o sărbătoare. A început să plouă. Am mers la Schitul, în folosul biletelor electronice. Am vizitat sălile de capete și egiptene și am mers puțin în italieni

Venind din schit a mers de-a lungul Nevsky la "zona de apă Petrovsky". Lăudați pe creatorii acestui proiect.

Ziua 3: Vremea a șoptit ... și am mers la Peterhof. Pe cupoane de pe harta de suveniruri a orașului au luat bilete la Meteor către Peterhof. Când am ajuns acolo, am luat imediat biletele, iar biletele pentru care ne-am adus pe spate au făcut o reducere. Trecând prin Peterhof, împărțit, m-am dus cu cel mai mare fiu pe o locomotivă din Alexandria

Vacanța noastră la St. Petersburg

și bărbatul și cel mai tânăr au rămas să meargă în perch.

În parc au hrănit veverițe, rațe, pescăruși.

Ei au luat-o singură de la mâncarea luată de acasă. Revenind de la Peterhof, copiii au cerut să meargă la Muzeul Lego ... o plăcere medie, dar copiii sunt fani ai Lego ...

Vacanța noastră la St. Petersburg

Ziua 4: Stația de metrou "Gorkovskaya" se plimba pe mini Peter

și a mers la Muzeul de Artilerie, Trupele Engineering și Corpul de Semnal. În Sala Cavalerilor li sa permis să încerce armuri. Impresiile mării.

Pe acvaplan a ajuns la Călărețul de Bronz. Apoi urcați la coloană și vizitați Catedrala Sf. Isaac.

Vacanța noastră la St. Petersburg

Punctele de vedere ale orașului sunt uimitoare.

Copiii sunt obosiți, dar după ce au văzut oboseala pe terenul de joc ca o mână îndepărtată ... așa că părinții se odihniseră pe bancă, iar copiii "se odihniseră" pe site ...
A 5-a zi: În această zi ne-am despărțit. Oamenii mei s-au dus la spărgătorul de gheață Krasin.

În această zi a existat o ploaie torențială și grindină în oraș. Bărbații mei au plecat acasă ...
Și cu o zi înainte am cumpărat o excursie la Tsarskoe Selo, cu o vizită la Liceu, Palatul Catherine și parcul.
Prietenii mei, sindicatul nostru este frumos!
El ca un suflet este inseparabil și etern -
Neklebim, liber și fără griji
Era ghemuit sub umbra unor muze amiabile.
Oriunde suntem luați de destin,
Și fericirea oriunde a condus,
Suntem la fel: întreaga lume este străină nouă;
Patriei pentru noi Tsarskoe Selo

A 6-a zi: Pur și simplu am mers în jurul orașului.

Ne-am dus la Pyshechnaya pe strada Bolshaya Konyushennaya.

Vacanța noastră la St. Petersburg

Foarte gustos. Și pentru seara a luat o excursie "Night Peter" cu divorțul de poduri pe barcă. Ca noroc ar fi, în timpul plimbării pe barcă ploua și fotografiile s-au dovedit a nu fi foarte ....

Dimineața ne-am oprit la apartament și am luat un pui de somn scurt și la gară. Acolo pe Sapsan acasă.

Deci, vacanta noastra a trecut. Orașul a plăcut cu adevărat, sa îndrăgostit. O mare parte din rămășițele planificate nu sunt văzute, dar există motive să se întoarcă. Vă mulțumesc pentru atenție.

Și este posibil mai mult în detaliu? De unde să cumpărați, cât costă, cât de mult a luat turul?
Si despre poduri, de asemenea, este interesant)).

Cumparata la Gostiny Dvor în compania Davranov în valoare de 1750 de ruble. adult de 5 ore. Despre excursii Chiar mi-a plăcut, deși era o femeie care a fost indignat că am fost duși la Palatul Catherine nu este pe linia 1, iar pe a doua (se dovedește că au două rute tur 1 linie toate camerele, 2 nu este în toate camerele, dar cu o plimbare parcul), astfel încât, atunci când interesul Wake de cumpărare.
Podurile aceeași cu aceeași companie din 22-50 plecarea de la Gostiny Dvor tur oră de vizitare a obiectivelor turistice lipie, apoi urcat o barcă și am privit poduri, și apoi din nou în autobuz a continuat să revizuiască 5am. Plantat lângă Podul Anicikov în Gostiny Dvor și stația de extremă la stația de la Moscova.

Despre orașul favorit este, ca și cum biletele de pe traseu au fost re-citite,