Recenzii fondul cultural "vele stacojiu"

Recenzii fondul cultural

Așadar, am ajuns să scriu o recenzie despre "Scarlet Sails"! Profesioniști și oameni foarte sinceri a organizat și a avut loc un concurs „Vivat Victoria“, care a avut loc la Moscova, la 08-10 mai! -vystupat o mare onoare, să se distreze și să învețe din cele mai bune ansambluri din Rusia, pentru a empatiza cu ceilalți participanți ai concursului, și cel mai important - pentru a asculta opinia unor astfel de maeștri precum Victor Shershneva coregrafie și Serghei Smirnov! Fiica mea și cu mine nu ne-am simțit singuri! Mulțumită lui ALEXANDRO MININ și a întregii sale echipe MEGA pentru o primire călduroasă și sinceră! Sperăm că ne vom întâlni cu siguranță! "SCARLET SAILS - Ești cel mai bun"! Irina și Anechka Posashkovs. Kursk.

Dragi organizatori ai KF. Scarlet Sails. Mulțumesc pentru această întâlnire minunată. Ți-am lipsit foarte mult, în sfârșit am văzut felul tău, sincer. native. Aș dori să notar: organizația pe care o aveți la cel mai înalt nivel: totul este clar, totul în timp - și, cel mai important, totul pentru copii. ci cupele tale. Este doar un miracol. Numai organizația dvs. oferă astfel de cupă uriașe și diplome neobișnuite. Mulțumesc, grozav. Sperăm să continuăm cooperarea, să vă dezvoltăm în orice vreme. TO TO ALL GUYS. Salutări uriașe. Mult noroc pentru tine și prosperitate.

Ansamblul de dans "Maryin Skaz" din Sarov își exprimă recunoștința față de organizatorii fondului. Toate serviciile au funcționat fără probleme. Programul de concurență a mers la minut (care este rar pentru alte competiții), aspectul scenă a fost organizat și a ajuns la timp. S-au stabilit rapid și clar în hotelul "Komos" plăcut. Dorim prosperitate fondului!

Recenzii fondul cultural

Teatrul de Dans „Banzai“ Ryazan mulțumește organizatorilor concursului „întâlnirea de primăvară“ Kazan pentru primirea călduroasă și o atmosferă de neuitat a festivalului. Suntem încântați. Vă mulțumesc foarte mult. Am devenit de două ori laureați de 2 stepi, de două ori laureați de 1 grad și deținători ai Marelui Premiu.