Recenzii de filme - "mireasa" Nu sunt amar

Horror Nestashny despre noii mireni

Recenzii de filme -

Secolul al XIX-lea. popularitate Castigarea fotografii post-mortem: în primul rând, oamenii doar cred, și apoi s-au dovedit de oamenii de știință (sic # 33;) că sufletul decedatului ar putea fi salvate prin salvarea pe daguerreotypes. Am cerut fotografului (Igor Hripunov) ziua nuntii mireasa moare și el decide să trișeze moartea: pentru această cameră va avea nevoie de mort redus cu ochii vopsit un secol și un țăran virgin, în care cuplul se va muta sufletul. Trăiesc mult și fericit că nu sunt destinați - flirtul cu forțele mistice recompensează familia fotografului cu un blestem.

Recenzii de filme -

În oroarea proaspătă a rușilor, regizorul "Mireasa" Svyatoslav Podghevski. directorul "Poziția 18" și "Regina Spice", continuă ciclul întâlnirilor contemporanilor neinvitați cu forțele mistice din trecut. Câștigătorul nu a folosit niciodată în cadru (ca el) Canon 5D, Ivan este forțat să se confrunte cu un daguerreotypes blestem, în timp ce în același timp, pentru a salva iubita lui, care în poveste joacă rolul personajului principal nu este, așa cum s-ar putea crede, ci un cadou de sacrificiu. Libertatea de voință, ea dă ocazional drumul la tăiere capra - și întregul film prezintă stoicism slăbiciune de caracter (nici măcar în sensul de conformitate, și în lipsa acestora). Soțul ei, un cadou care Ivan, un erou de basme rusești, de asemenea, nu trage - prima treime a merge ca un complice (sau tradiție de familie de ostatici), iar al doilea în general, dispare.

de caractere, iar schițate complot este în mod constant dezgolește cadru de groază nu este mai puțin frecventă, dar în „Mireasa“, ei se arunca pe un ușor de ochi - și fatale pentru genul - motiv: filmul nu este pur și simplu teribil. prolog Morochno mistic în peisajul secolului al XIX-lea încercarea de a pompa suspansul audiență, dar după patru scene în cazul în care suspansul nu obține nici o permisiune, truc nu funcționează. Respingând trucuri banale, cum ar fi Screamer, Podgaevskaya nu oferă nimic în schimb, și prezentat de patru ori pe minut sub alarmante muzică coridor întunecat și omologii inofensive nu produc efectul dorit. Același lucru se întâmplă la nivelul dramatic al „Mireasă“ atât de mult întârziat faza activă și izolarea pe care au venit douăzeci de minute înainte de final - atunci când acestea provoacă titlurile deja iminente. "Mireasa" nu reușește foarte eficient ceasul și jumătatea ceasului, iar izvorul fricii nu se învârte în cele din urmă.

Recenzii de filme -

În acest context, deciziile operatorului lui Ivan Burlakov sunt, de asemenea, pierdute. și care acționează (în mod deosebit, copilul demonic bun), pe care majoritatea filmului există ca și cum ar fi în sine. În plus, opoziția față de tradiția însetat de sânge și modernitate a prezentat, dacă din perspectiva unei mirese mort din prolog, și nu din perspectiva unei fete moderne, care se confruntă cu ritualurile stranii ale familiei sale pentru cel puțin mire modern. Pe temerile ei inteligibile despre un rud necunoscut, era posibil să se amestece atmosfera de groază necesară. Istoria este despre daguerreotypes și spiritele morților - un bun punct de plecare, dar caracterul ei oferă doar rolul de un statistician, iar filmul, în numele figuranti - nu cele mai interesante (și înfricoșătoare), companie.