Predicția țiganului (Oleg Slyusarev)

Odată, noi, doi tovarăși, doi tineri specialiști, am fost trimiși la o călătorie de afaceri în orașul Sverdlovsk.
Și apoi, la sosire, coborând din tren, am mers la piața din Sverdlovsk.

Pe pătrat majoritatea vizitatorilor au fost în mod neașteptat "atacați" de țigani.

Călătoria a fost foarte lungă și dificilă.
La întoarcerea acasă, am decis să luăm o vacanță și să ne odihnim. A fost înălțimea verii. Pentru a obține bilete pentru tren a fost o problemă și sa decis să meargă pe coasta Mării Negre cu mașina. Alexandru a achiziționat recent "Moskvich 402" și a fost dornic să o testeze în acest caz. Am fost de acord să conducem mașina alternativ.

Două zile mai târziu eram deja în Soci. În ciuda dificultăților lumești, ne-a plăcut cu toții. Soarele ... marea ... plaja ... parcurile ... serile de sud ...! Au trecut câteva zile, dar o putere de neînțeles ne-a împins din loc să călătorim. Sa decis să se mute în Crimeea.
Pe un drum greu, serpentin, ne-am dus, petrecem noaptea pe plajele din cort, Tuapse, Gelendzhik, Novorossiysk și am ajuns în orașul copilariei mele Anapa.
A fost o seară frumoasă, sudică. Lună plină ... Plaja de nisip de aur. Și dimineața, în mod neașteptat, a început să plouă. Trebuia să traversăm Temryuk pentru a ajunge în orașul Kerch, traversând strâmtoarea Kerci cu feribotul. Cu toate acestea, ploaia sa intensificat și, curând, sa transformat într-o ploaie torențială. Am avut foarte puțini până la traversarea feribotului, dar drumul nisipos, de-a lungul căruia am călătorit, sa transformat într-o mlaștină impasibilă. Localnicii nu ne-au sfătuit să mergem mai departe. "Veți fi blocați", ne-au spus, și va ploaie timp de câteva zile. "
Nu aveam de ales decât să ne întoarcem.
Puternic supărat, am decis să ne întoarcem acasă, la Moscova, prin Krasnodar, Rostov pe Don și mai departe.
Seara am fost în Krasnodar. Ne-am stabilit în hotel să dormim peste noapte. Și dimineața - pe drumul spre casă. Ploaia, între timp, nu sa oprit, de parcă ne-ar fi urmărit. În dimineața am plecat din Krasnodar. Apoi am observat că Sasha, în timp ce conducea, cu mâna dreaptă, încercând să scoată din mașină o muscă. Ar fi trebuit să zboare spre noi, să scape de ploaie. Numai am reușit să strig către el: "Nu te distra! Aveți grijă! ", Am simțit că mașina a început, înțepată, răsucite ... și apoi, de ceva timp, am pierdut conștiința.

Când m-am trezit, mi-am dat seama că ne-am întors și mașina a fost cu capul în jos pe câmpul arat. Sasha strigă lângă el. Se pare că, după cum ne-au spus martorii,
Mașina a ieșit pe marginea drumului cu o roată și a aterizat pe un pământ negru, spălat de ploaie. E ca untul. Mașina a pierdut controlul. Este bine că în acel moment nu au existat mașini viitoare. Am rămas în viață, dar Sasha a fost dus la spitalul regional, cu o vânătă puternică a pieptului. Am coborât cu vânătăi ușoare.
Acum a trebuit să trag mașina înapoi la Krasnodar și să o reparăm.
În apropierea benzinăriei, unde mașina a fost reparată, am luat o cameră. Stăpîna casei sa dovedit a fi o femeie foarte bună. A intrat în poziția mea. Când m-am dus la spital cu Sasha, mi-a dat întotdeauna ceva gustos, gustos pentru el. Da, și m-au hrănit des.

Au trecut câteva zile. Mașina a fost reparată. Sasha, din nefericire, nu a scris și nu a prezis când vor fi eliberați. Apoi am decis să plec acasă cu mașina, iar Sasha se va întoarce cu trenul.
În plus, proprietarul a promis să vină la Sasha în spital. Mai mult decât atât, a spus că vine fiica ei și va merge și la Sasha.
M-am întors în siguranță la Moscova.
Două săptămâni mai târziu, Sasha a sunat și a spus că a venit cu trenul și a cerut să se întâlnească. El poartă un dar.
Sasha a ieșit din mașină cu un coș de mere, iar lângă el stătea o fată frumoasă. - Întâlnește-mă, zise Sasha cu un zâmbet: - Mireasa mea. Am decis să ne căsătorim.
- Cred că dintr-o dată, așa cum este numele ei -
- Este cu adevărat Catherine? -
"Ma numesc Katya" - a spus frumusetea si a ras si el. De-a lungul ei, cunoștea deja această poveste cu o femeie țigănească.

Și apoi mi-a dat seama! Sasha, știi? La urma urmei, numele vechi al Krasnodar este Ekaterinodar.
- Da, am învățat asta aici. În plus, mama Katya, gazda mea, a spus că numele fiicei sale a fost dată în onoarea lui
Împărăteasa Ecaterina la insistența tatălui său - un cazac ereditar.
Era o familie cazacă, iar cazacii respectau foarte mult împărăteasa Catherine, care ia dat aceste ținuturi.

Am fost șocat!
Predicția vechii țigani sa împlinit în modul cel mai incredibil!
Soarta într-un mod complicat la condus pe Alexander în orașul potrivit. Nu l-am lăsat să iasă din el într-un mod foarte crud. Și pretutindeni cauza esențială a fost ploaia care a fost turnată din ceruri în vara fierbinte.

Spre deosebire de ceilalți
poeme această poveste minunată.
Mina Pohlesche (despre țigan).
Mi-a plăcut.
cu sinceritate

Mulțumesc, Yuri.
Mă bucur că mi-a plăcut un astfel de cititor strict.
Cu un zâmbet, Oleg

Această lucrare are 8 comentarii. aici este afișată ultima, restul în lista completă.