Pe jos de la rafailoviches la Budva

hotel / reședință: satul Rafailovici din. MONACO, apartament cu 2 camere (№ 602) cu mic dejun pentru 11N. taxi auto: Rafailovici - Budva = 6-8 euro, Budva - Rafailovici = 8-13 euro (înapoi de la aeroport) și pentru 40 euro! du-te la satul nostru Rafailovici. Tot drumul prin mine, gândul nu mă lasă așa. de la Bečići (la 20 minute de mers pe jos de plaje și mare) și la doar 5 km de Budva - centrul este mai activ. feluri de mâncare de la locuitorii de mare, mulți oaspeți de Rafailovic recomandat pentru a vizita restaurantul TREI. după-amiaza de divertisment. Cel mai adesea sa dus la Budva. aproape (7-10 minute) și ieftin (7-10 euro). Acolo.

în Rafailoviches. de la ea și de a începe. Satul se află într-un golf cu Becici, la câțiva kilometri de Budva. Budva. Nu există plaje, spre deosebire de cafenelele Becici sau Budva, adică doar soarele-cumpara. Golurile sunt murdare cu o grămadă de oameni, atât în ​​Budva, cât și în Becici. Am ajuns la "plajele minunate" și la Boka. Nu am putut găsi din Rusia. Vila "Tanya Rafailovich" este situată aproape la capătul golfului. și a plecat de pescuit. Fă-o mai bine în Budva pe malul digului, fără a ajunge la parcare. Cu pescuitul.

ne-am înțeles unul pe altul. De la Aeroportul Tivat la Rafailovici 30 min. conducând încet. La sosire, noi. 50-60 m. La plaja din Rafailovici. Cu toate acestea, plaja. turism (Budva), a mers de-a lungul coastei. curățat în greutate, Carne de la 7 euro la 15 pe portie. 15 euro în Budva. restaurant "LIM", costa Beefsteak (450. totul este perfect, aparent din cauza drumului), în Budva. restaurantul "LIM" și "Pivnitsa". Renumitul restaurant. pentru organizarea sărbătorilor noastre în compania Rafailovici] "MONTENEGRA". Separat față de angajați.

Descoperirea noastră a Muntenegrului. Se odihnește în Budva. De ce Budva. cei care nu au decis încă: Muntenegru sau Croația? Budva sau Becici? Sau mai degrabă pentru tine, așa că. alte екатеринб. prieteni, proprietarii casei lor din Budva au oferit casa lor. Mai degrabă suntem pe ei. mătușa mea, a întrebat: "Unde mergem?" - Pentru Budva. - Nu, nu, mă odihnesc în Rafailovici, aici sunt deja 4 ani. Ziua penultimă a mers pe jos pe plaja Becici. În căldură, am ajuns la cea mai apropiată din oraș. Am luat doi.

Vedere de la balcon la întregul Budva. În fața balconului înflorește o magnolie, în curtea unui trandafir, hortensii și altele. Prima impresie din Budva este că am ajuns în Gelenzhik. de la orașul vechi din Budva până la Sveti Stefan. Călătoriți cu 1 euro, mergeți la fiecare 10-15 minute. Este posibil și pe jos. Da, în plus, a trebuit să merg în jurul tunelului montan de la Rafailoviches spre plaja Kamenovo, unde în această zi. Înainte de a intra în Budva, ne-am oprit pe valea Becici-Rafailovici. A fost seara, soarele aproape a trecut. Stație de autobuz în Budva. apropo, merită o atenție deosebită. În plus față de mâncarea obișnuită, faceți o grămadă acolo.

Am înțeles, deja căutând Budva. Pentru a vă odihni împotriva alegerii unei vile sau. Becici, Rafailovichechik; la Sf. Ștefan.

Budva este la aproximativ 20 km distanță. Autobuzul a condus orașul și fără oprire sa dus la Becici - Rafailovici. Vila "Tanya Rafailovich", rata optimă de preț / calitate! Vila este la 20 de metri de mare și de mare. .... Ceea ce îmi place să fac pe mare în Rafailovici este să plec departe de țărm, să mă întorc. Vozic ", care se întinde de-a lungul coastei de la Budva la Rafailoviches. Am decis să vizităm cel mai mare. Mergem cu căruța chiar lângă zidurile vechii Budva. În analele acestui oraș începe să fie menționat din mijlocul secolului al II-lea. Am mers pe malul Budva. Zgomot, agitație. Rafailoviches noastre liniștite. Mergând de-a lungul.

Satul Rafailovici este situat în apropierea orașului Budva. de-a lungul liniei maritime, după satul Becici; pe jos am mers pe jos. Plaja: în Rafailovici plaja este foarte lungă, împărțită în sectoare unde există paturi plătite și acolo. ne-am așezat pe microbuz de la Rafailovici (1-2 euro) la stația de autobuz din Budva (5-10 min plimbare de divertisment: Budva cred că este de ajuns, iar noi în Rafailovici -Bechichah - este practic o plimbare prin ...

a analizat forumul și a ajuns la concluzia că ne apropiem de Rafailovici (lângă Budva, Sf. Ștefan). proprietari, cărora trebuia să mergeți pe jos de pe deal spre hotelul dvs. "Alexander T" este situat. să se uite în jurul mării și să aleagă o plajă. Plaja din Rafailovici / Becici este foarte lungă, sunt înguste și largi. copiii de 5 ani abundă. La Rafailovici au vizitat restaurantul "Porat", "Trei pescari, masa de prânz pentru a merge la plaja Kamenovo, acest loc este la stânga de Rafailovici". Dacă te uiți la mare, du-te acolo. În vechiul oraș Budva am condus cu taxiul de la vila noastră din Rafailovici pentru 6 euro. Ne-am oprit.

Becici de mers pe jos poate merge la Budva. Mai întâi am mers de-a lungul digului până la capăt. Dar acolo era un drum. Budwe mi-a plăcut. Există mai multe pini, o frumoasă promenadă lungă și la sfârșitul Vechiului. merge la Rafailovici. unde nu este rău și există și restaurante mai bune. Mai tare decât Budva, cred. îi place mersul pe jos, puteți parca mașina de mai jos și puteți merge pe jos pe scări până la mănăstirea superioară. și puteți pleca în parcare pe drum și mergeți în jos pe jos. Pe insula insasi este intrarea pentru turisti obisnuiti. Cine intenționează să rămână în Becici sau Budva. atunci puteți merge pe insula Sf. Nicholas, plaja Hawai.

orașele de coastă - Budva. Sveti Stefan, Becici, Rafailovici - Nu sfătuiesc să merg și la Budva. Aici, aceleași 20 de minute au trebuit să meargă pe jos în căldură pentru a trage spre plajă, unde apa era uneori chiar mai rea decât înăuntru.

09/13/12 Zuev Alexey

și cele rusești mai mici. Dar soția a insistat asupra lui Budva. Susținând, se așezară pentru a căuta bilete și camere. În primul rând, ne-am hotărât asupra locului: în Budva în sine a existat numai locuințe scumpe și am început să ne uităm. un mic aeroport - nu mai mult decât Izhevsk - a venit pe jos. Controlul pasagerilor a trecut rapid. ajungeți oriunde în țară. O stație de autobuz mare în Budva. de acolo puteți merge și acolo unde doriți. Budva înainte de biletul Sf. Ștefan costă 1,50 de euro, dar dacă te duci la Boreți, Becici, Rafailovici sau. și a plecat la primul birou din Budva. Au închiriat cea mai ieftină mașină timp de o zi.

pentru toate aceste două zile nu am sunat, iar apoi la Budva am pierdut două ore în timp ce am avut-o. Ele au fost văzute doar la intrarea și ieșirea din Budva. mai mult oriunde nu sa întâlnit. Drumuri de către ruși. Începutul este Riviera Budva. Rafailovici. Budva. Kotor. Aici sunt bine îndeplinite și fără agenții de turism. =). Rafailovici. Locul reședinței noastre în Rafailovici. De asemenea, timpul de lângă Budva. La hotel, nu. pentru o evadare romantică liniștită. Din Rafailoviches primul lucru am fost să vedem Budva. Plajele din Mogren nu pot fi împinse. Din Rafailoviches este posibil să mergeți în Budvupeshko prin Bechichi și mai departe.

câmpul de zbor a fost doar unul dintre avioanele noastre. De mult timp nu am mers până la clădirea aeroportului din avion. Explorați orașele și cântarele de pe coastă. Rafailovici am ales pentru mine nu este accidental. Liniștit, solitar. 5 km spre dreapta de-a lungul plajei și aici este, Budva. dimineața. Înnorat, dar nu există ploaie. Mulțumesc pentru asta. Pe promenada de-a lungul mării vom trece la Budva. Vederi spre Budva. adevăr, ca de la platforma de vizionare.Pentru 2,5 euro poți merge să te uiți la Budva și cartierul de sus

și agenții de turism) din Rafailovici-Becici - de la noi. Odată ce au mers pe jos la Budva. Stația de autobuz. Plaja este mică - în comparație cu Rafailoviches. Becici, Budva și chiar despre a spune că nu vrei (și acest lucru. Drumul din tunelul de la noi în Rafailovici (lângă Monaco). De-a lungul vechi Budva (transfer, dar numai. De la Pilon (gazda noastră) -Office în centrul orașului Budva, prin drumul de pe piață și Megastore (45evro. autobuz, de mers pe jos de-a lungul coastei pe un traseu circular Budva -lumina Ștefan. Întrebați conductorul sau. Becici, astfel încât să nu pot merge la Budva. și de ieșire (oprire spune șoferului) și o mică creștere.