Cosmetice Marea Moartă din Iordania

oaspeții sunt dotați cu papuci surprinzător de frumoase, halate de baie, produse cosmetice de calitate pentru mare. De 3 ori mai mare decât magazinul. În toate hotelurile majore din Iordania există un control de securitate, la intrarea în lucru. cosmetice și alte accesorii de plajă. În același loc, aș recomanda cumpărarea de produse cosmetice pentru mare.

într-un mini-port, pus pe o navă de feribot și în 40 de minute ne-am așezat pe malul confortabil, bine îngrijit al Iordaniei. Iordania ne-au fost întâmpinați de ghidurile turului Apple, împărțite în grupuri după naționalități, au luat pașapoarte)) și. Mi-am cumpărat o mamă o cremă de față (cosmetice cosmetice cosmetice) pentru 15 bani iordaniști, cam 15 euro. Sfaturi: Este mai bine să mergeți în Israel și Iordania de la Taba, suntem invidiați de oameni care sunt puțini. din noile minuni ale lumii. La fel ca Iordania cu peisaje montane de munte și un mic mic confortabil.

după-amiaza, apa din mare 23, seara, 24 de ani, nu mai mult. Spa se ocupă de produse cosmetice scumpe. În apropierea hotelului.

În Iordania, soția mea și cu mine am decis să mergem pentru că. "A luat o excursie de opt zile" Perlele Iordaniei ", operatorul -" Elta Travel ", gazda. IORDANIA. cunoașterea țării. De fapt, este un pustiu mare (semi), viața aici. alegerea și prețurile moderate pentru alcool și cosmetice "din Marea Moartă". Există multe locuri în zona de plecare. ROADS în Iordania sunt foarte bune, cu acoperire uniformă și marcări notabile. Oamenii, în ciuda. AMMAN, capitala Iordaniei. o metropolă cu o populație de aproximativ 2 milioane de persoane. Aici, ca în întreaga țară.

05.05.13 Prigorovskaya Natalya

Șederea noastră și organizarea unei călătorii în Iordania Când sotul meu și cu mine am decis să mergem în Iordania, am avut mai multe întrebări. Iordania - una dintre cele mai linistite tari din Orientul Mijlociu, este destul de sigura. Turism. clima din Iordania este foarte diferită și în acest caz vorbesc despre hoteluri din Roșu și Marea Moartă. marea era rece și apa era rece. pe Marea Moartă. a fost fie un tur turistic al celor două mări, plus atracții majore sau doar o odihnă.

A treia noastră excursie a fost la Iordan. Am plecat de la Sinai - călătorim. A început în același fel ca primul. oceanarium, și ne-am uitat deja la ea. Ei bine, am rămas fără cosmetice israeliene. O voi cumpăra în Iordania. mijloc, de asemenea, deschis punte, uita-te la mare și să fie fotografiate, și ai putea merge în jos la cel inferior. acolo m-am uitat la cosmetice iordaniene pe baza mineralelor din Marea Moarta. Nu atât de ieftin. unde am cumpărat creme cu minerale din Marea Moartă. Mi-a plăcut cu adevărat un mic. foc. Vântul a devenit puțin mai rece și, după ce a ieșit din mare, n-am vrut să stau în cort.

Iordania, Iordania, Intercontinental Aqaba

călătorii în Iordania Casele din două locuri, în Aqaba în Acona Intercontinental și în Marea Moartă în Marriott. lumină. Râul Iordan, Muntele Nebo, mozaicuri școlare. suveniruri, într-adevăr plăcut cosmetice Rivage, nu se aștepta. Călătoria a fost foarte satisfăcută, Iordania ma cucerit! Ce fel de inimi, iubitoare de pace.

a mers în cele patru mări. De fapt, există trei mări reale. două: Dead și Galileea, care. baie în râul Iordan. După ce a cumpărat botezul. chiar și Marea Galileii. Peștele a apărut. dimineața trebuia să mă mut în tijă. Am ridicat întrebarea dacă gazda. problemele au fost cerute să plece în Deadmoon nu dimineața, ci seara. Desigur, am fost de acord. în apropierea "Mercedes" și începe călătoria mea spre Marea Moartă. Soarele cade spre apusul soarelui, care face munți. Acum, despre cosmeticele bazate pe mineralele din Marea Moartă. Eu însumi am citit o mulțime de comentarii conflictuale.

planificarea hotelului. Marina Plaza este un pic departe de mare. trece prin portul de agrement, iar Movenpick este simplu. femeia a fost mulțumită de o cantitate mare de produse cosmetice din mineralele din Marea Moartă. Prima zi a mini-barului. așteptările - cele mai extreme, doar marea mai departe. Deși marea este vizibilă peste tot, dar aici era o linie dreaptă completă. diverse, dar există o mare frumoasă. Varietatea călătoriilor în Iordania este cu adevărat interesantă.

Le-am avut de 4 ori deja. a mers la Iordan. dar mai mult despre asta mai târziu. M-am dus singur, deci coroana. magazine bune și la hotel, Herods. Am cumpărat cosmeticele de la mare la malul mării din magazin. a luat de la ei. Petra (Iordania) 220 $ + 50 $ pentru trecerea frontierei, Marea Moartă 130 $ pentru o zi. Excursie la Deadmoore. du-te 2 ore, ghidul nu a spus nimic, a trebuit să întreb. va verifica bine, a ambalat toate produsele cosmetice achiziționate cu cecuri, astfel încât să existe mai puține întrebări. dulciuri. Puține parfumuri și produse cosmetice. Camera cosmetică a mării numai AHAVA. Tabelele de impact nu funcționează.

a vrut să meargă la Sharm, și de acolo în Israel și în Iordania. Adevărul ultimul timp a fost ultima oară, toată lumea. Cu toate acestea, când am mers mai târziu cu barca în Iordania și am privit din mare. viziunea era ușor diferită. Hoteluri. Pe de o parte sa aplecat pe munte, cu o altă mare. în cel de-al treilea Movenpick, și cu a patra grădină. Deci Marea. așa cum mi se pare mai rece. Conform senzațiilor din Ekaterinburg, lacurile și iazurile erau încălzite în căldură. Iordania 1 zi - 220 $. în Israel este 6.00), încărcăm în autobuz și conducem la Deadmoon. Mai întâi călătoresc prin orașul Eilat - asta.

la marea mortă. Am fost condus într-un mic magazin și a început vparivat kosmetikumertvogomorya la fantastic. înapoi în Egipt, cu o oprire la Marea Moartă. parte a grupului a fost luată în Iordania (puteți lua. Aici Cămașă de botez (5 $), este util în râul Iordan. și acolo prețurile au deja de mai multe ori mai mare. Jordan. în cazul în care a avut loc botezul lui Isus Hristos. A fost nevoie de undeva, timp de 2 h. S-a găsit că Iordan. dar este foarte gustos, am luat cele 3 specii, toate ne-a placut. În general, la Iordan, ne-am bucurat cu adevărat. ultimul punct al turului a fost Marea Moartă. aici am fost hrăniți un prânz delicios, și apoi a dat.

pe un pește să priviți și să mergeți la o excursie la Ierusalim + Iordania (Petra). Hotelul a ales pe baza. Apoi, aproximativ ora 12 a mers să vadă și unde este marea. Nu ne-a fost permis să intrăm în garda de apă peste tot, pentru tot. în lumina zilei, au fost îngrozite - și unde este marea? Golful era neașteptat de mic, complet aglomerat. de la apă), șezlongurile sunt mici - când au apărut aproximativ 12 de la mare, nu ar putea fi libere. În piscină puteți. Stațiunea Gafi, există un frumos apus de soare nisipos în mare. "Zona de îmbăiere" de 50x50 metri este limitată. sau la 7 dimineața, când oamenii de pe plajă sunt puțini, marea este clară și ambarcațiunile sunt încă pe jammer. Sau după.

11.05.11 Clopova Maria

turiștii nu se îmbăiază. La Marea Moartă există un magazin cu produse cosmetice din cea mai mare mare a lumii. dar de fapt. în timp ce se grăbeau spre râul sfânt Iordan. care se află la granița cu Iordania. acesta este locul. plimbat de-a lungul coastei Mării Roșii. Apropo, apa din mare este rece în luna mai de aproximativ 23 de grade.

a vrut să o facă pe Tabu, care ar merge în Israel și Iordania) și revizuirea hotelurilor pe care le-am oferit Sheraton. pentru 17 ore și a schimbat compania aeriană. Din cauza a ceea ce am pierdut toată ziua pe mare (datorită Mostrevel). Am parcurs un turneu de 2 zile în Israel și Iordania. care a călătorit timp de 2 zile către Israel sau Israel și Iordania de câteva ori scos din grupul general și când. plimbare pentru o zi în Israel, care mănâncă timp de 2 zile în Israel și care călătorește în Israel și în Iordania ca noi. După ce am depășit deșertul, luăm autobuzul spre marea mortă. în cazul în care o mulțime de spa-uri pe plajă.

personalul este foarte bun și hotelul este convenabil situat: marea de-a lungul drumului și la câțiva pași distanță. ne-a dat dreptul la o reducere în magazinul de cosmetice din Marea Moartă. Sfatul meu: acest produs ar trebui să fie. Prin urmare, atunci când sunteți în program "odihniți-vă pe Marea Moartă", verificați cât de mult, altfel este. Acesta este situat convenabil, aproape în centrul și aproape de mare și un mare centru comercial. Adevărat, drept. Observatorul subacvatic însuși: coboară la 6 metri sub nivelul mării și în jurul tău recifele de corali. -65 șecheri). În primul rând, înotați spre Iordania. apoi spre Egipt, apropiindu-se din nou.