2. Înainte de călătorie, am studiat cu atenție descrierea on-line a drumului, în general, a luat un autobuz și o jumătate de oră mai târziu au fost pe stadionul de schi, unde am așteptat semnele minunate direct pe clădire.

Cheile partnknklamm este interesant!

3. Primul cuvânt ne-a fost necunoscut, iar al doilea - scopul nostru acolo. De fapt, am putea merge la stânga, acolo pentru a urca dealul de la telecabina și de acolo deja merge prin defileu, noi, ca de obicei, am ales opțiunea mai dificilă. Ma bucur ca si peisajele merita.

4. După 10 minute am ajuns la un comprimat minunat și optimist. Până la obiectivul nostru de 20 de minute pe jos, bine, douăzeci și douăzeci, să nu plecăm acasă. Dar ce înseamnă 2 ani și jumătate pentru mine și rămâne un mister. Ore probabil.

5. Un mic baraj pentru râu din defileu.

Cheile partnknklamm este interesant!

6. La capătul drumului am găsit o trăsură foarte frumos trasă de cai, se dovedește că a fost posibil pentru a ajunge aici, pe cai, prețul nu este specificat, dar văzută ca un condus al unor persoane interesate de pe drumul de intoarcere. Clopotele sunt foarte reci.

7. Cascada înghețată, prin modul în care a fost această fotografie pe care am torturat-o în ultimul meu post despre eliminarea culorii parazitare, după cum puteți vedea, am făcut totul cu pixuri, nu automat

8. Râul din defileu.

9. Începutul tunelului.

Unele informații despre defileu. Luat de aici și ușor corectat.
La 3 km de oraș există o chei pitorească Partnachklamm. Lungimea sa - 700 m, lățime - 5 m, altitudine de aproximativ 80 m, inaltime roci încadrare gorge - 86 m, înălțimea podului care leagă peretele de munte - 68 m, tunele pietonale lungime - 247 m, lățime de 1 m, înălțime de aproximativ 1,9 m. Poteca curge de-a lungul râului de-a lungul marginii defileului. În unele locuri se pare ca o bordură săpată în peretele abrupt al cheilor, uneori, tăierea în stâncă unui tunel pietonal mic, în care este necesar, din timp în timp pentru a merge literalmente la atingere. De-a lungul lungimii traseului este închisă de balustrade și stropit cu pietriș.
Deschis zilnic:
Vara: 8:00 - 18:00
Iarna: 9:00 - 17:00
Intrare: 3 euro.

10. Începutul defileului.

11. Iată-ne cu separarea trupa, am fost trepied sooo și a început să se miște încet spre ieșire îndepărtarea periodic speciile lor preferate.

13. Cheiul este de o forma foarte interesanta, se ingusteaza spre varf.

Cheile partnknklamm este interesant!

14. Aici am făcut un mic blocaj de trafic, calea este foarte îngustă și este aproape imposibil să se disperseze și eu sunt și cu un trepied

17. Din moment ce o lungă perioadă de timp am fost ales în vale, oamenii de la ieșire a avut nimic de a face acest lucru și vrabie a devenit pentru ei la momentul modelului.

19. Dacă în interiorul defileului era foarte rece și întuneric, atunci a existat un soare și un pas pozitiv pe drumul afară. Am vrut să prindă iepurii.

Cheile partnknklamm este interesant!

20. Apoi, ne-am dus în jos calea și rapid a fugit într-o furcă cu titluri de neînțeles, am decis să se întoarcă la stânga și du-te în sus pe deal. Dacă nu mă înșel, am mers în satul Graseck, de unde am avut o priveliște minunată asupra munților.

21. După cum sa dovedit, am ajuns la un mic funicular. În cabină există doar 4 persoane. Mai jos, am fost foarte surprinși când au aflat că această plăcere dubioasă a fost plătită, pentru că o persoană a dat 3,5 euro.