Articole și recenzii

Valery Belyakovich a lansat o piesă despre dragoste și trădare prin ochii unui câine

Câine de viață, atât de asemănătoare cu a noastră

Teatrul liceului școlar "Sozvezdie" a pus povestea lui Konstantin Sergienko "La revedere", scrisă acum 40 de ani, cu același nume. Eroii povestii sunt câinii, care, din diferite motive, s-au dovedit a fi aruncați de către stăpânii lor. Esența - astfel de calități precum răspunsul și compasiunea, în această epocă a deficienței lor dobândesc o semnificație specială.

Chiar și câine, poți rămâne un om!

Despre spectacolul "Viața câinilor" din Palatul Artelor

"Un câine nu musca decât din viața unui câine"

Revizuirea colectivă a copiilor școlari pentru spectacolul "Angazhement" "Câini"

Câini în râpă

Câinii trăiesc în fundul unei ravene întunecate?

Câinii vagabonzi din copilăria mea ... Bile, Bobby, gândaci, Shawky, hromka, Trésor, Polkan ... Tu nu a fost încă denumirea persoane cu nume care befit purta doar Counts, Marquis și Duke. Erai doar Beetles și Polkans. Și nu deținuți și cei dragi. Deși este considerat fără adăpost.

Ziua teatrului. În spatele ușii ușor deschise

Printr-o coincidenta, cu o zi înainte de performanță în aer seara a primului canal a fost „închis spectacolul“ Alexander Gordon, în cazul în care criticii judecat remarcabil „Wild Câmp“ de Mihail Kalatozishvili pentru lipsa de „relevanță de actualitate“. Da, scenariul a fost scris la începutul anilor '90. Povestea Konstantin Sergienko, „La revedere, Ravine“, din care Galina Gordienko a făcut jocul și regizat de debutanta Natalia Negru performanța sa de absolvire, chiar mai devreme - deja în 1979. Dar, profund convins, relevanța nu se limitează la semnele exterioare ale vremurilor. Adevarul relatiei si personajelor, adevarul artistic este mult mai important. În "câmpul sălbatic" episcopal, este. Ea este, de asemenea, în camera Cherepovets "Dog Blues".

Dog Blues

Regizoarea de debut Natalia Chernaya, actrița Teatrului de Cameră, a fost un succes "... Noaptea ne uităm la ușa unui câine. Este mic și mic, mai mic decât măcinatul de pâine, dar dacă cineva îl găsește, atunci se va deschide larg și vom merge cu toții acolo unde există multă mâncare și toată lumea va avea propria persoană ... "Și tu știi ce visezi un câine rămas fără maestru? Directorul piesei Natalia Chernaya a citit despre asta în cartea lui Konstantin Sergienko și a decis să-i spună publicului din Cherepovets. Regizoarea de debut Natalia Chernaya, actrița Teatrului de Cameră, a fost un succes "... Noaptea ne uităm la ușa unui câine. Este mic și mic, mai mic decât măcinatul de pâine, dar dacă cineva îl găsește, atunci se va deschide larg și vom merge cu toții acolo unde există multă mâncare și toată lumea va avea propria persoană ... "Și tu știi ce visezi un câine rămas fără maestru? Directorul piesei Natalia Chernaya a citit despre asta în cartea lui Konstantin Sergienko și a decis să-i spună publicului din Cherepovets.

Bluii câinilor fără stăpân

Titlul și tema piesei susținute de o sută la sută - a se vedea „Pisici“, în același timp interesant, trist, uneori amuzant. Acțiunea are loc în curte, după cum a declarat directorul „“ angajament „, în imediata apropiere. Într-un pachet de cinci câini: liderul negru (Eugene Sovastenkov Viktor Galkin), asezonate Șchiopul (Igor Kudryavtsev), cu capul în nori Fostul Teckel (Ekaterina Zakharova, Hope Emelyanov), hiperactiv si mereu vesel maruntita (Catherine Dushina), un intelectual-optimistă capete ( Alexander Malkov).

Câinii sunt ca noi

"Lumea a devenit foarte crudă. Valorile morale sunt uitate rapid. În noi, cu timpul, mai puțină și mai puțină bunătate, compasiune și afectivitate devin. În fiecare zi ne întâlnim cu oameni fără adăpost și le sfătuiesc să le spunem că sunt fără adăpost. Acest spectacol despre ei și despre atitudinea noastră față de ei ", - a spus directorul teatrului studențesc Vladimir Smirnov.

Teatru - educațional, joacă - despre viață - Aysilu KADYROVA

Teatrul educațional a început să arate diplomele studenților Școlii de Teatru din Kazan (cursul lui Juno Kareva și Vadim Keschner). Sâmbătă, tinerii actori au jucat piesa "Adio la râu" de S. Savelyeva.

"Câini" a reînviat Teatrul de Tineret - I.Pogildyakov

O performanță bună este un eveniment rar pentru orașul nostru. Stanislav Vasiliev, un foarte tanar si foarte tanar regizor, a pus "Dogul" in estetica teatrului sovietic al tineretului in perioada de glorie. Asta e tot! Cel care știe este de ajuns. Cine nu știe, nu poate fi explicat. Sa dovedit, destul de ciudat, o piesă foarte modernă, făcută pur și simplu și fără artă, serios și sinceră pentru copil. Eroii spectacolului nu erau, desigur, câini, ci oameni aruncați pe marginea vieții.

Tânărul regizor Kostya Yakovlev pune un muzică rock. Numai actorii tineri sunt implicați în muzică. Textele la tăieri ale vânătorii regale au venit cu o tânără actriță Zhenya Tipeeva. Costumele au fost compuse de o tânără artistă din Novosibirsk Natalia Tsvyakh, ținând cont de cele mai recente realizări ale modei mondiale.

Tatiana Kramareva - "Carne și acoperiș!"

"Carnea și acoperișul!" - asta îi doresc eroii noii spectacole a Teatrului de Drame Polar Norilsk. Carne - pentru că ei sunt mereu foame. Un acoperiș - nu numai pentru că nu există loc pentru a trăi - sunt lipsite de comunicare. - Omul lui. Și astfel, de la brut, la același animal, fiziologia, atenția se îndreaptă spre sfera valorilor spirituale, umanismul - pe scurt, manifestarea de program de neuitat a Micului Print despre responsabilitatea celor care au reușit să-i îmbrace.

Acțiune "Adio," Câini "!" Postscript

Acum ISTORIE Șaisprezece ani, în Omsk Teatrul Dramatic premiera de teatru de rock „câini“. Notificări care însoțesc această performanță de-a lungul istoriei sale - nu numai în Rusia și CSI, dar și în Europa de Vest (Germania, Franța), și chiar de peste mări (Mexic, Japonia). „Câinii“ a devenit o legendă, a adus Teatrul Tineretului Rostov (în acele zile încă TYuZom fostele) faima la nivel mondial, și au adunat în jurul lui un fan club spontan, din care unii membri au văzut formularea de mai mult de o sută de ori.

Teatrul Young Teatrul de Teatru din Kaluga - Teatrul de Tineret - premiera piesei "Câini"

Serghei BEZRUK - "CÂINE DE STRAW"

Teatrul de tineret din Chuvash: "resuscitare" cu variații

Teatrul de Stat Chuvash al Tânărului Spectator nu a trecut calea tristă tipică pentru majoritatea teatrelor copiilor din fosta URSS, creată după chipul și asemănarea lui Bryantsev, pentru că nu a fost de mult timp. Teatrul de tineret. Teatrul cu criterii creative reduse nu a avut un statut ridicat în oraș. Aici ei și-au adaptat performanțele la gustul nedemontabil al unui locuitor al orașului în prima generație. Străinii nu merg aici, ne-am gândit la acest teatru ... Și dintr-o dată a apărut o performanță foarte bună în Teatrul pentru tineri spectatori.

Ekaterina Gonzales - "ÎN ACEST LITTLE CUNOSCUT, ULTIMELE CÂINE CÂINE"

Aderatorii au însoțit această interpretare întotdeauna - nu numai în Rusia, ci și în turnee și festivaluri internaționale în Germania, Franța, Turcia, Mexic, Japonia. "Câini" - nu doar o interpretare, ci o adevărată legendă care a adus faima Teatrului de Tineret Rostov, apoi TYuZu. Cei vechi spun că știau adevărații fani care au mers la "Câine" de peste o sută de ori. Printre prietenii și cunoștințele mele îi găsiți pe cei care au vizionat spectacolul de cinci, șapte ori.

Olga RYZHOVA - CÂȘTIGĂ - SUNING GORDO

În teatrul "Comedian", condus de Alena Chubarova și Irina Egorova, a jucat un joc despre tragicomedia lui Konstantin Sergienko "Câini".

Taisia ​​PROVALOVA - Boomerang

Regizorul Alexander Velikovsky la Teatrul de Casa al Rusiei a organizat o interpretare foarte plină de viață și nu foarte amuzantă "The Pack" bazată pe romanul lui K. Sergienko "La revedere, râpă!"

A. URALOVA - Un câine, fii bărbat

Povestea a devenit deja o legendă că Teatrul de Dramă și Comedie Mytishchi "FEST" a ieșit din zidurile facultății Universității de Pădure cu același nume. Chiar devenind un teatru profesionist, el nu rupe legăturile cu alma mater.

L. GRACHEVA și S. STARIKOV, regizori ai teatrului "Carnavalul"

Teatrul pentru copii Noginsk "Carnavalul" - câștigătorul concursului în cadrul festivalului regional de tineret "Teatrul Zavalinka."

Serghei IVANOV - Teatrul "Carnavalul"