7 P public vorbind în carte - un minut de atenție

7 P public vorbind în carte - un minut de atenție

Discursurile publice sunt încă relevante

Discursurile în public sunt solicitate până acum și nu vorbim despre un discurs în fața unui microfon, acum toate spectacolele publice sunt disponibile online.







Vorbirea publică va fi relevantă atât timp cât există televiziune și Internet

Dvs. vă veți putea da multe exemple atunci când abilitățile oratoriei sunt relevante și în cerere, dar pentru moment citiți exemplele mele de vorbire publică.

Exemple de apariții publice în zilele noastre:

Prezentări în scopul vânzărilor. În rolul unui vorbitor, un vânzător care își prezintă produsul sau serviciul.

Predarea webinarii. Un exemplu de public vorbind online, atunci când webinar este de formare sau de vânzare.

Afișați prezentarea. Spectacole ale oamenilor obișnuiți la emisiuni TV și în programe de televiziune, cum ar fi "Minute of Glory".

Performanțe stendap. Competențele de vorbire publică sunt pur și simplu necesare.

Showmanship. Când acționați ca nunta, aniversarea sau programul "Voice".

Opțiunea ta. Dă-ți exemplul atunci când abilitățile de vorbire publică vor veni la timp.

Discursuri la întâlniri. Aici abilitățile de abilitate oratorică vor fi utile pentru orice manager. Abilitatea de a împinge vorbirea este o modalitate de a controla și de a influența subordonații.

Când vorbim despre oratoriu și arta de prezentare, vine imediat despre regulile de vorbire publică, despre care veți afla dacă citiți întregul articol.

7 P a regulilor de vorbire publică

Eu oferim 7 din regulile de vorbitul în public, așa-numitul P 7, care trebuie să fie luate în considerare, în scopul de a capta și ține atenția ascultătorilor dumneavoastră o prezentare publică.

7 P public vorbind în carte - un minut de atenție

Discursurile publice trebuie să respecte regulile din 7 P pentru a avea succes

Fiecare "P" al regulilor de vorbire publică din șapte este un pas către publicul tău.