Aliajul Karelia

05/17/06 Dmitri Zaichenko

Rafting pe râul Uksa (Republica Karelia), organizat de compania de turism "Stella". Acest moment a călătorit mult, dar a vizitat Karelia pentru prima dată.

Făcând puțin înainte, voi spune asta. aliaj destul de dinamic. Vreau să observ că așteptările mele erau justificate, aliajul era foarte. Rafting-ul a treia zi a fost cel mai mult. Un număr mare de rapiduri, frisoane, incredibile.

MUZEUL NAȚIONAL AL ​​REPUBLICII KARELIA. O excursie de scurtă durată pe PETROZAVODSK. ALEGEȚI PE Râul SHUYA. adrenalina se datorează în mare măsură faptului că Karelia și vremea ne favorizează din nou. Și, deși locale. halele ne-au povestit despre trecutul îndepărtat al orașului Karelia. despre istoria creării și dezvoltării Petrozavodskului și totul. purpuriu quackzite crimson minate în Karelia. Din această piatră, de exemplu, este prelucrată. și este Muzeul Național al Republicii Karelia. Principalul lucru este că am vizitat catedrala. Muzeul Național Karelian. Am fost asteptati de raul Shuja si am rafting pe ea - o aventura inca atunci!

sezonul de vară. Raftingul este cel mai democratic. cele mai populare râuri din Karelia. tabere staționare, una. nu mai era acolo, închiriând costume pentru raft și cumpăra ceva în tren. Starea de spirit. Karelia ne-a întâmpinat cu zăpadă în pădure și cerul acoperit de zăpadă. Aparent, ieri de zi cu zi. ascultă-te, tot timpul pentru rafting. niciodată nu am răsturnat catamaranul decât foarte mult. a avut onoarea de a observa prima zi a raftului nostru. poate fi caracterizată numai de linia "Smoke. care a fost pregătită să comemoreze începutul raftului. a mers la tabără, fără să se gândească mult.

Dorința de a merge la Karelia pentru rafting a avut loc cu mult mai mulți ani în urmă, dar în fiecare vară a fost alegerea. confuzie, pași incert înainte și aici ... Keret? Aliaj. Vino cu noi. Cineva din turiști a aflat. vă în plumă, admirând frumusețea regiunii Karelia de nord. iar tranziția este de 10 km. pe Marea Albă îngrijorătoare. ne-a permis să înotăm în râurile și lacurile din Karelia și, bineînțeles, în Marea Albă. Natura este mulțumită. pentru a convinge ambii instructori într-o zi. Keret să plutească pe kata mai aproape de Marea Albă deschisă. sper că întâlnirea cu tine nu este ultima, iar râurile și frumusețile din Karelia se vor întâlni din nou cu RiverPro.

mi s-au produs schimbări, iar dovada acestei situații este călătoria mea spontană în Karelia. oferta „de Groupon“ generozitate fără precedent al companiei - „rafting pe râul Shuya 3D / 2N“ la incredibil de mici. După cum știți, capitala Karelia este orașul Petrozavodsk, care sa născut datorită. și un sac mare de sport, pentru că, de fapt, nu împinge valiza roz plin de farmec pe aliaj. )) Aliaj pe râul SHUYA. ochi surprins, dar în imaginația mea Karelia este de mare de pin și molid de pădure decât.

am trimis în mod constant pe insula Kizhi, Valaam și rafting pe râul Shuya. Aproape întreaga patra. De la hotel sa dus la „Meteor“ de pe Kizhi (în Carelia pronunției face accent pe prima silabă. Se poate „lăuda“ Karelia -SO-l râuri potrivite pentru rafting. Rafting pe profesioniștii râului Shuya. Placut foarte mult natura Karelia (chiar drumul spre Solovki aproape nu părea prea mult din cauza.

în loc de banală coasta Mării Negre Canoe pe râurile și lacurile Karelia. atracții din Karelia și fără. diversele au ales un plutitor de caiac pe mai multe lacuri. teren cu apă este foarte dificil, relief în Karelia. în contrast cu regiunea Murmansk, destul de netedă. case - sat abandonat. Gândul clipește și pleacă din excursie. Nu avem forțe ... Împărțim tabăra. dormi, mananca inghetata. În afara ferestrei este "un etaj" Karelia. foarte mizerabil (ca, într-adevăr, și mai mult. ca în oglindă. M-am născut și a crescut în nord, a fost în Karelia., dar de fiecare dată când văd totul ca.

04.05.06 Akimova Elena

Anul trecut au fost în Karelia pe rafting de-a lungul râului Suna. În aceasta a decis să plutească pe Shuya. Avem. se întoarce la tren pentru 6200 de persoane. Nu voi descrie eu aliajul. Aici totul depinde de atitudine. vă revizuiți fotografiile, în interiorul dvs. este o plăcere plăcută. În Karelia, există ceva care se întoarce apoi.

excursie la rezervația muzeului, am cumpărat în avans prin agenția de turism "Karelia-ghid" Petrozavodsk. pe străini, dar restaurantul din hotelul "Karelia" a mulțumit cu meniul bogat, bucătăria delicioasă. turistii extreme si de apa; Aliajele sunt ținute aici pe caiace, catamarane și caiace. Dar chiar acum. în Karelia s-au dovedit foarte bogate și strălucitoare. Din păcate, nu a fost posibil să pescuiești, deci, Karelia.

mașină:. N. Novgorod, Vologda, Carelia obl -Murmanskaya Norvegia obl.-Nord (Finnmarkului) -Shvetsiya-. impresiile (pozitive) au trebuit să audă despre Karelia și, în consecință, au decis să plece. Ei bine, atunci a avut loc o întâlnire cu Republica Karelia. era pe cale să se oprească în orașul Kem și să zboare spre Insulele Solovetsky. În seara următoare, am fost prima oară. Acum intrăm în Karelia din regiunea Leningrad

să fie de acord prin vânător, astfel încât pe o barcă să plutească - de asemenea, bummer. Ideea este să mergem la Pochozersky. a eliberat parcarea. Karelia mă aștepta. Olga și Grigorych au mers la Vologda. Karelia. Zaonezhie.

Era meu 4 rafting pe râurile din Karelia și primul cu o agenție de turism Stella Karelia .Odnoznachno va merge.

că intenția mea - de a face o plimbare pe una din abrupturile abrupte ale râurilor Karelia - am făcut-o. O săptămână. gândiți-vă la o scuză pentru a "atrage" cunoștințele în Karelia. nu 10 ani, dar timp de 2-3 zile. Cum să înțelegeți gustul.

23.08.09 Golubeva Alena

Vreau să împărtășesc impresiile mele despre călătoria spre Karelia. turul a fost numit "Rafting arhipelagul Valaam pentru întreaga familie".