Călătorie spre Lacul Caracol, un sfat turistic

Dacă vă veți odihni în munții Altai, vă recomand să vizitați Lacul Karakol. Numele în sine este tratat ca Kara-Kol - un lac negru. Călătoria noastră spre lac a început la ora șapte dimineața. Am intrat într-o tabletă sovietică și am început călătoria noastră, după ce am sărit în magazin pentru un haină de ploaie.

Compania pe care tocmai am adunat-o este minunată. A fost un turist străin, din Letonia cu ghidul său, un cuplu de la Novosibirsk și noi trei. Deoarece drumul spre lacuri este lung și dificil, am fost bucuroși să ascultăm povestile oaspetelui străin și să numărăm fiecare bătaie. De 14 ori am mutat râul Elekmonar ford. Pe drum, am prins excursioniști, ne-au cerut să le transportăm împreună cu dispozițiile dincolo de râu. Soferul nostru Uasika a fost foarte bun si ospitalier, ca urmare, noii nostri prieteni s-au mutat cu succes in cealalta parte a raului. Și am continuat ... O altă pereche de rătăciri și vom ajunge la punctul nostru de vedere. Și aici este. Există o dorință teribilă, totuși, așa de ciudată în mașină timp de trei ore. Ei spun că înainte de naștere vor fi scones cu ceai, dar nu de data asta.

Drumul spre lacuri este format din trei etape. Este o excursie cu masina, urcand la baza, unde mancarea este gatita pe generator, si apoi trecerea la lacurile insasi. Întreaga călătorie ne-a luat 16 ore.

Brooks în picioare

Vremea din munți lasă mult de dorit. În picioare toate spiritele, de la vârf picurând. Și hainele noastre de ploaie se dovedesc a fi foarte utile. Ne salvează nu numai de precipitații, ci de frig. Da, da, da, este foarte rece în munți. Dar asta nu ne deranjează deloc. Și ne urcăm pe potecă. Dar primul, adică ultimul - al șaptelea lac este deja vizibil.

Lacurile Karakol constau dintr-un lanț de rezervoare. Sunt șapte în total. Și ultimele două lacuri - al șaptelea și al șaselea - se află chiar în fața bazei. Apoi, al cincilea și al patrulea lac merge, sunt situate după bază.

Așa că am ajuns la bază și - oh, hooray! - mâncare ... de data asta pentru cină, o supă delicioasă de borsch, ceai din ierburi locale sălbatice și hrișcă cu gulă. Cu cina delicioasă și cu delicatese mergem mai departe. Aici ajungem la vechiul cedru. Legenda spune că acest vechi cedru a fost salvat și a adăpostit călătorii cu coroana de ploaie. După ce am ascultat această legendă și am admirat pomul, mergem mai departe la trecătoarea Bagatash și la primul lac.

Călătorie spre Lacul Caracol, un sfat turistic

Vegetația aici este cea mai diversă: birchii și salcii pitici, salciele de iarnă, ienupărul, în general plantele tundrei și pajiștile alpine. Mergând la lacuri, săriți în adidași umedi de la o piatră la alta.

De fapt, apa din lacuri este moartă. Pestele din aceste locuri nu se găsește, ci se găsesc numai chicoșcuri. Mergem mai departe pe câmpul de zăpadă dragut, astfel încât până la sfârșitul verii să putem juca bulgăre de zăpadă.

Snezhnik, la toate celelalte fluxuri către cel de-al treilea lac.

Călătorie spre Lacul Caracol, un sfat turistic

Lacul numărul patru este ca o inimă.

Panorama de la vârful celui de-al patrulea lac - lacul iubirii

Lacurile numărul doi și numărul unu sunt legate printr-o cascadă.

Lacurile Karakol, cascada

Rezultatul călătoriei noastre este următorul: am urcat cu bucurie la o înălțime de 1800 de metri deasupra nivelului mării. Au jucat bulgăre de zăpadă, s-au bucurat de natura și frumusețea lacurilor Karakol. Cunoscută cu statuia locală - Vasya, care adună adidași obișnuiți și adidași. Și totuși, dacă planificați încă o excursie la lac, apoi să vă bucurați pe deplin de frumusețea naturii, faceți un tur de cel puțin trei zile. Și pregătiți cu atenție pregătirea pentru tranziție: haine mai calde și, bineînțeles, cizme de cauciuc, precum și o formă sportivă bună și o cameră încărcată.

Călătorii de succes în Munții Altai!