Ziua a patra

Ziua a 4-a. Route. Petrovac - Lacul Skadar - Cascada Niagara - Podgorica - Rijeka Crnojevica - Budva

Apartamentele noastre sunt situate între Milocer (Sveti Stefan) și Petrovac. Destinație convenabilă. 10-15 minute pentru Budva și 10 minute pentru Petrovac. Puteți părăsi zona de agrement a stațiunii în două moduri - prin Budva până la munți sau prin Petrovac în același mod. Prin Budva am trecut deja a doua zi. Mi-a plăcut foarte mult vederile din partea de sus a orașelor Budva, Becici, Rafailovici, Milocer, Svetistefan etc. Drumul spre Lacul Skadar este deja în direcția opusă - prin Petrovac. La furculiță, la fel ca în Budva, mergem la vârf. Drumul este plăcut, dar nu există site-uri precum Budva deasupra. Mai degrabă, există site-uri, dar speciile nu sunt la fel.

Mai mult - o coborâre plăcută de pe munte, cu vedere la Lacul Skadar. Trecem orașul Virpazar (aici puteți face o plimbare cu barca pe Lacul Skadar, și puteți avea un prânz gustos de feluri de mâncare de pește la restaurantele locale. Ceea ce am făcut mai târziu, dar într-o altă zi.) Apoi vom trece prin Lacul Skadar peste pod (sau completați) și se îndreaptă spre Podgorica. Dincolo de râul Cijevna. nu ne mișcăm Podgorica, lăsăm în dreapta spre căderi. În primul rând, drumul se execută de-a lungul o parte din zona industrială, pe zona dreaptă a aeroportului Podgorica, apoi vii. Cascada de pe șosea nu este vizibilă. Locația lui este indicată de un semn mare de RESTORAN NIAGARA. Mașina poate fi parcată în parcarea de aici, și puteți conduce în continuare în jos, la restaurant, dar sunt, de obicei, o mulțime de mașini, și câteva locuri în afară de aceasta este razehatsya dificil de la mașinile din sens opus. Am pus masina pe varf pe o platforma speciala si am coborat la cascada pe jos.

Cascada însăși este situată pe acest râu - Cijevna.

Coordonatele cascadelor din Niagara din Muntenegru: 42.383781, 19.278927

După cascadă, ne-am dus în capitala Muntenegrului - Podgorica. Doar puțină plimbare în jurul orașului, ieșiți și nu vă plimbați cu adevărat, pentru că era foarte cald.

Și în Podgorica însăși, nu este nimic deosebit de remarcabil. Podul Millennium deasupra râului Morača. Da, monumentul de la Vysotsky lângă pod, poate să lipsească, dar nu cred că e ceva serios.

Coordonatele podului Mileniului din Podgorica: 42.445220, 19.258081

Coordonatele monumentului de la Vysotsky din Podgorica (monumentul Vladimir Vysotsky):

De fapt, impresiile noastre despre capitala Muntenegrului:

Pe ruta Podgorica - Cetinje există un semn unde să vă îndreptați spre Rijeka Crnojevic. Acolo este scrisă Rijeka Crnojevića (42.377380, 19.058002)

După întoarcere, la început a existat un sentiment că nu am mers acolo. O cale destul de îngustă, destul de diferită de o rută turistică. Mai târziu am aflat că poți să mergi acolo pe trei drumuri, dar nu pentru o secundă nu am regret că am plecat de-aici. Tipurile care există sunt uimitoare! Foarte multumit! Vă recomandăm! De fapt drumul în sine și ceea ce am văzut acolo:

Sunt așteptate vederi foarte frumoase: 42.364678, 19.060147

Apoi am venit în orașul Rijeka Crnojevic, unde puteți să vă schimbați la o barcă și să mergeți la un tur al lacului Skadar, unde puteți servi și un prânz delicios într-un restaurant. Destul de dragut oraș mic, cu un pod frumos:

Coordonatele acestei așezări cu un frumos pod vechi: 42.355868, 19.028044

După o mică odihnă și bucurându-ne de natura pitorească a acestei zone, ne-am mutat în direcția opusă. Toate drumurile din jurul Lacului Skadar sunt foarte înguste, deci mergi încet, cu grijă. Ne-am îndreptat spre Podgorica - Cetinje și înainte de a ajunge la Cetinje, ne-am îndreptat spre Budva. Mai mult - deja familiar pe site-ul site-ului de pe Riviera Budva, coborâre, și curând am fost deja acasă. Traseul a plăcut într-adevăr, revenit într-o stare bună!