Căldură și știucă

Căldură, soare orbitoare, presiune înaltă, țânțari furioși și cai de cai, plaje greu accesibile pe un mic mal lângă râul Moscova. Ce ar putea fi mai bine pentru pescuitul de pescuit?

Numai răcoarea, ploaia neîntreruptă și presiunea scăzută. Dar depinde de cineva care crede în ce. Nu-mi place căldura, dar în mod repetat în vremea asta am prins un stiuc. Deci, hai să mergem!

Aproximativ opt ore pe loc, traseul este de aproximativ trei kilometri pe picioare într-o direcție și același număr înapoi. Totul a început destul de trist. În prima secțiune a dispozitivului de jig, o țelină rară, vânătoare nu a prins, și a încercat în afară de nurcă și abdomene. Am văzut doar un contact slab pe vrăjitor. În general, acest lucru este ciudat, în toamnă stiuca este foarte dornică să prindă mina, chiar și din adâncul urcării SSR-kami, iar în această vară în orice. Mai mult, m-am odihnit pe o lumină ușoară, am pus, ocazional, pe vrăjitori.

În secțiunea următoare primesc prima mușcătură sigură, dar goală - în plumb și leșie. La următoarea distribuție, acest huligan a strâns o bucată din coada twister.

Căldură și știucă

După un timp, trecerea pentru a prinde primul știuc pentru un kilogram patru sute. Foo, în cele din urmă a plecat de la zero.

Puteți să vă relaxați puțin și să trageți concluzii preliminare - cursuri destul de adânci, de preferință cu nuferi de-a lungul țărmului, de lucru. Asta în viitor și a confirmat - groapa nu s-au arătat.

Și apoi rutină, luptă cu ierburi înalte, sânge și alte spirite rele). Si a inceput ghinionul de ghinion - pe diferite site-uri consuma trei pietre decente la rand, vizual cu trei, patru si doua kg.

Căldură și știucă

Trebuie să spun că toate poklovki au fost în plumb și pește pentru a indica foarte marginea fălcilor, băncile sunt mari, apa nu merge în jos, mâinile nu ating.

Ridică doar "cei doi" pe băț, iar apoi căzu în iarbă și se târâse repede în apă, era mai repede decât mine, un zmeu pe fugă. Apoi, pe un kilogram de șapte sute reușit să arunce pe țărm.

Scorul a început să se micșoreze, dar încă 3: 2 nu este în favoarea mea. În secțiunea finală scor un gol de prestigiu, kilometru, 3: 3).

Căldură și știucă

Eu decid să mă întorc cu opriri scurte pe punctele interesante. Pe prima în cursul următoarei adunări, nici măcar nu mă gândesc la asta - tocmai am ținut-o câteva secunde ...

De scurtă durată în penultimul loc, unde mai înainte avea câteva contacte abia vizibile. Și la prima castă ea se așează, care a așteptat atât de mult! Așa cum am luat-o - aceasta este o poveste separată, puternic 18+)). Din nou, țărmul este abrupt, lut și imediat profund. Dar de data aceasta sa așezat bine și a iertat câteva încercări de ao stăpâni), după ce mi-a turnat de mai multe ori apă.

Am cântărit (5800), sfotkalsya, lasă-mă și mi-a rupt o astfel de devastare ... Cum visați, urmărind după ea. Și aici este împlinirea dorinței și apoi ce? Pește mare pe un mic râu - este minunat, dar ia-l (doar scoate-l și ia-l, oh, cât de dificil). Este mult mai ușor să prindeți un kilogram - două, mai multe dintre ele, și să ieșiți din apă, ca morcovii din grădină)).

Pentru a pescui in acest moment am fost ajutat de catre Norstream Dynamic 3 DYS-762ML pana la 15 g, Daiva SOL2500 cu o tura de 10 ligeri. Dar cauciucul, pentru a spori eficiența mușcăturii, a pus o undă de ritm de Jackall în două dimensiuni de 3,8 "și 4,8". Dar mai mult despre ea data viitoare, în timp ce doar spune - surprins. Și pe drumul din spate, mi-am pierdut drumul), dar odată ce scriu, înseamnă că am ajuns la casă).