Călătoria mea către Beideich, un sfat pe

Anul acesta a decis să meargă împreună cu fiica ei să se odihnească în China, în Beidaihe. Orașul într-adevăr a plăcut, străzi largi, spațioase, chinez prietenos, hotelurile nu sunt chic, dar la urma urmei, mergem acolo să nu stați în hotel?

curte confortabilă minunată a stațiunii noastre, cu leagăne sale și echipamente de fitness, închirieri biciclete, coffee shop, magazine. stațiune de bucătărie lasă mult de dorit, singurul lucru care nu a fost plăcut. Am avut trei mese pe zi, dimineața, după-amiaza și seara bufet, ceai -. O spălare rară (și aceasta în ciuda tradiției chineze de a bea ceai () Cafeaua a fost prea Muck, dar dacă alegeți între ceai, solubil () suc și cafea, cafeaua a fost! cel mai digerabil!

Marea. Ne-am dus la plajă aproape imediat după ce am sosit. Hotelul nostru nu avea plajă, așa că la început am ajuns pe plaja "chineză". Oamenii erau. spune mult, nu spune nimic! Nu exista nici un loc liber nici pe mal, nici pe mare. Și a fost surprinzător faptul că adulții, de la tineri la vârstnici, se îmbăiau cu cercul! M-am imaginat pe plaja noastră înotând cu un cerc. Cred că și cunoștințele mă vor considera nebunești. Chinezii sunt normali! Un alt punct interesant: bărbați precum și peste tot în slipuri de baie, nu ezitati sa arate forma lor, iar femeile, chiar fetițele costume de baie reprezinta un fel de rochii, care să acopere toate farmecele lor. Privind la ei, care este un notoriu și am schimbat costum de baie mea în aer liber, dar cu o fusta. Fiica mea a râs de mult timp! dar mi-a plăcut! Marea este curată, caldă, de aici, desigur, și meduze în mare. dar am fost norocoși, niciunul dintre noi, care era îngrijorat de noi, nu era otrăvitor. În zilele care au urmat am găsit un loc liniștit, liniștit, plaja este curat, pur negluboe mare, la o adâncime de du-te și du-te, cu atât mai departe te duci de pe coasta, apa este transparentă. în general mare!

La fiecare pas există Barkers care invita în restaurante cu specific rusesc (deși poate fi o intindere de a apela rusă), de exemplu, restaurantul „Marina“. Ei spun că acest Marina a trăit mult timp în Rusia, de aici cunoașterea bucătăriei rusești; oferă masaj, manichiură / pedichiură. Am avut un tur de wellness, așa că masajul a fost ceea ce se spunea acasă. Maserarii, la fel ca toți ceilalți medici, provin din sanatoriul Udalyanchy. Toate schimburile chinezești cu sânge, comerțul cu tot ce poate fi vândut: lucruri, servicii. Deci, de îndată ce ajunge în mâinile unui medic, maseur, el începe imediat să te învârti pe yuani, spune ce boala ta, și inconfundabil, și cât de mult va costa să te scapi de ele. Dacă doriți boala dumneavoastră (sau, mai degrabă, banii) au rămas cu tine, nu ezitați să spun că nu ai bani, ești sărac, etc. lucrează în 100%.

Piețe. În Beidaihe am vizitat două piețe: noapte (dar în opinia mea funcționează în jurul ceasului) și perla. Pe perla trebuie spusă separat. O astfel de cantitate de produse din perle, corale, scoici, nu am văzut niciodată în viața mea! Negocierea este potrivită! Puteți negocia cu îndrăzneală, iar prețul, puteți să eliminați 70%! A pleca de aici fără cadouri, suveniruri pentru prieteni și cunoștințe este pur și simplu imposibil!

Am făcut o excursie la Beijing. De la Beydayhe la Beijing 280 km, cu autobuzul aproximativ 5 ore, a plecat de la 03:40, aproximativ opt au fost de la Beijing. Am aranjat trei turnee: Stadionul Olimpic „Cuibul de pasăre“, Parcul Mondială, Piața Tiananmen, și, desigur, de cumpărături! Am fost dusi pe trei piețe. Sunt un iubitor de afacere, dar chiar nu am aștepta ca prețul poate fi resetat, de exemplu, 1150 de yuani la 110 de yuani! Chinezii cu siguranță doresc să vândă, doriți să obțineți o grăsime bună din vânzarea, dar negocierea în sângele lor, iar dacă nu negocia cu ei, ei disprețuiesc un astfel de om! Prin urmare, afacere cu îndrăzneală! Nu sunt de acord - du-te! În cazul în care te-a chemat înapoi, apoi negociabil, în cazul în care plecarea ta a fost urmată de tăcere, atunci prețul este într-adevăr inacceptabil, bine, sau vânzătorul este sigur că cumpărătorul este o mai mare măsură nu a fost încă plecat! Excursia este greu de ajuns, pentru că în picioare toată ziua, deci cu copii mici sau dintr-o dată aveți dureri de picioare, soții fără soții (care fac cumpărături naibii) nu aș recomanda să meargă, prima anvelopă, acesta din urmă va fi plictisit.

Excursii. Vă recomand să vizitați parcul Lantern, spectacolul este uimitor. Vizitați Marele Zid Chinez și spectacolul transvestit. Asta ne-a plăcut. Nu vă recomand să mergeți la parcul acvatic, cu excepția dezamăgirii, nu veți obține nimic.