Recenzii despre clinica, recuperarea centrului de viziune, descriere, fotografie, adrese, numere de telefon, recenzii, înregistrare

Pro clinica:
Personalul, echipamentul modern, tratamentul individual, profesionalismul înalt al medicilor, nu sunt crescute pentru bani în plus

A făcut o corectare a vederii de la profesorul Karamyan în Centrul de Restaurare a Viziunii. Soarta care mi-a trimis acest om este foarte recunoscătoare. Acesta este un chirurg adevărat cu o mulțime de experiență și clinica a lăsat o impresie foarte plăcută. Odată ce veți vedea Aram Ashotovich, vă dați seama că acesta este într-adevăr un profesionist, el inspiră o mare încredere. De asemenea, aș dori să menționez că dr. Gadjiev Dinara Zakirovna, foarte prietenos, se va liniști mereu. Am avut miopie -11,25 -1 în dreapta și 10,5 -1,25 pe ochiul stâng. În cazul meu, a fost recomandat doar FemtoLasik. Și la recepție au avertizat, că în cazul meu după operație va exista o miopie în 1-2 dioptrii. Acum, când totul se termină, îmi recomand recomandarea de a face o corecție tuturor. După operație, viziunea mea este acum -0.75 în dreapta și -0.5 0.25 în stânga. Este foarte uimitor, văd totul și pot să fac fără ochelari. Sunt mici probleme: văd lumina noaptea în jurul lămpilor stradale, nu este prea mult să intervină, dar doctorii spun că va dispărea în 1-2 luni. Mulțumesc pentru noi ochi :)

Pro clinica:
onestitate

Pro clinica:
clinica excelenta, medici minunati

Vă mulțumesc foarte mult dr. Youssef, mi-ați dat ocazia să văd lumina. Mai mult de 5 ani de suferință cu cataractă, aproape orb. Dar, mulțumită mâinilor tale, văd din nou totul și pare chiar mai bine decât în ​​tinerețe. Pentru a decide cu privire la operația de îndepărtare a cataractei, Dr. Youssef a ajutat, când la văzut, a insuflat încredere în mine, mi-am dat seama că omul în care mă pot încrede. Dumnezeu vă va acorda o viață lungă, toate cele mai bune și mai bune succese în munca voastră. Vreau să menționez echipa bine coordonată a Centrului pentru Restaurarea Viziunii, în care Dr. Youssef este medicul șef și lider. În timp ce se afla în spital literalmente apropiat de asistenta Tanya și Alena. Un doctor foarte atent în spital, Valentina Mikhailovna, un adevărat profesionist în domeniul său. Multe mulțumiri tuturor.

Pro clinica:
Mi-a plăcut foarte mult

Dezavantajele clinicii:
nu

Este bine cunoscut faptul că este bogat și sănătos decât bolnavii și săracii. Dar nenorocirea nu știe unde să se întoarcă. Tulburările s-au întâmplat cu tatăl meu la vârsta de 76 de ani, cataracta a fost diagnosticată în clinica raională, au spus că este nevoie de o intervenție chirurgicală și este mai bine să nu o amâne. L-am adus imediat la Moscova, beneficiul fiind un prieten care lucrează în medicină, a sfătuit profesorul Youssef. Am venit pentru o consultare, diagnosticul a fost confirmat - cataracta, numai chirurgia va ajuta. Medicul nostru participant, Natalya Yurievna, ne-a sfătuit să îndepărtăm cataracta cu un laser femtosecundar, acesta este cel mai progresiv și mai sigur. Operația a fost efectuată de Dr. Youssef în două etape, mai întâi cu lentilele laser introduse mai târziu în lentilele artificiale. Toate foarte repede, a durat o zi, în spital nu a mințit. Tocmai am adus-o în ziua operațiunii și mi-a trebuit 3 ore să-l recuperez. Singurul mic inconvenient pentru noi a fost că l-am operat pe Lobachevsky, doar laserul a fost făcut acolo, este departe de acolo. Dar nu există nici o problemă cu parcarea, ca la Rossolimo. În general, peste tot există poli și minusuri. Tatăl meu a văzut ochiul operat chirurgical aproape imediat, iar o lună mai târziu, după părerea mea, am uitat, în general, că operația a fost și atunci când nu am văzut bine. Vă mulțumesc Dr. Youssef, pentru o inimă bună și o atitudine delicată responsabilă și pentru o operațiune strălucită făcută tatălui meu. Nu trăiți cu cataractă!

Pro clinica:
echipamente noi, medici profesioniști

Dezavantajele clinicii:
acestea nu sunt

Dragă Dr. Yousef, vreau să-mi exprim sincer respectul și recunoștința pentru oferirea orbilor posibilitatea de a vedea lumea din nou cu ochii lor. Am intrat în Institutul de Cercetare al Boli oculare pe stradă. Rossolimo cu un diagnostic de cataractă, un ochi complet orb, alții au văzut cu excepția degetelor feței. La prima vedere, Dr. Yousef a produs cea mai favorabilă impresie, plăcută, simpatică, cu un zâmbet pe față. El a spus că operațiunea va fi dificilă, dar vom face față și, ca de obicei, preferatul său: "Totul va fi bine". Operația din ochiul drept a avut succes, iar o lună mai târziu, a fost terminată ultima. Vă mulțumesc pentru tot ceea ce vă aflați, pentru că ați ajutat oamenii și vă mulțumesc în special pentru toată mierea și mierea pentru personalul care mi-a oferit tot timpul confortul meu. Dumnezeu te păzește.

Pro clinica:
personalul competent

A fost operat cu aproximativ un an în urmă la Centrul pentru Restaurarea Viziunii de la profesorul Karamyan Aram Ashotovich. Vreau să împărtășesc impresiile mele. Mai întâi, a trecut un an și nu l-am regretat. Este mai bine să vezi decât să nu vezi asta evident. Conducerea unei mașini fără ochelari este o emoție separată, de dragul ei în general și se află sub cuțit, sau mai degrabă sub un laser. Avem mulți colegi la munca noastră "repară" ochii, nimic deosebit de rău nu au auzit, toată lumea este fericită. Operația însăși a trecut rapid, nu a fost pregătită, a trecut diagnosticul, a consultat chirurgul și a prescris o operație. Poate că nu am avut un caz deosebit de dificil, dar mi-am dat seama că pentru medici acest lucru este rutină, aici sunt operați de pachete. După operație, viziunea a fost restaurată imediat, stau și văd în mod clar. Primul lucru pe care l-am văzut a fost plafonul din sala de operație în toate detaliile sale, înainte ca televizorul să vadă doar de la un metru. El a lăsat lama, o persoană normală bine așezată, a recomandat ca adevărul să poarte ochelari de soare. Ei spun că oamenii curajoși pleacă singuri pentru roată, dar eu am sunat uber. La serviciu, nu am luat timp liber, deși am fost sfătuit în clinică. Câteva zile am uitat de el, de parcă mi-am văzut toată viața bine. Cât de sănătos este faptul că astăzi există o astfel de oportunitate de a restabili vederea și există doctori care o conduc perfect. Pot recomanda în siguranță centrul de recuperare a ochilor.

Pro clinica:
super specialist, prețuri rezonabile, rezultate excelente

Dezavantajele clinicii:
Am fost mulțumit de absolut totul

Apropo, au promis o operațiune gratuită repetată dacă există un rezultat rău. Acum - un mut.

Ieri am scris comentariile mele pe site-ul CEH - cam la fel ca aici. Și ce? - nu este acolo!

Dezavantajele clinicii:
incompetența medicilor, rezultatul este opusul dorit

A făcut-o lasik acum 2,5 ani. Clinica a ales lung și cu grijă, era în Helmholtz și Doctor Visus, și acolo și acolo, dar în Helmholtz mi sa oferit PRK, am ales între Visa și CEH. Sa oprit la ultimul. Operațiunea a fost efectuată pe Lobochevsky, inspecții ulterioare la Parcul Cultural. Medicul participant - Hajiyeva Dinara, operat de Karamyan Ashot Aramovich (dacă nu este numit în nume). Chirurgul este foarte bun, mâinile sale sunt de aur, caracterul său este rău. Dacă executați toate comenzile medicului, operația trece rapid și fără probleme. Calitatea intervenției chirurgicale și a tratamentului este satisfăcută: a fost -8, acum 0,9. Nu mi-a plăcut: a existat un disconfort psihologic la prima examinare. Nu spuneți surorile foarte prietenoase, duceți-vă de la birou la birou, mai ales fără să spuneți nimic, că mergeți în spatele lor ca un vițel. Doctorul, când examina fundul, nu a observat ruptura pe care a văzut-o în viziune și în alte clinici. Prin urmare, retina a fost "sudată" în Vise. După operațiunea din aceeași zi, puteți pleca acasă, a doua zi când veniți pentru o inspecție. Dar această practică este în toate clinicile oftalmologice.

Pro clinica:
Calitatea intervențiilor chirurgicale și a tratamentului este satisfăcută

Dezavantajele clinicii: