28 Recenzii, conducerea lui наталия шевченко, калининград

Multe mulțumiri Nataliei pentru vacanța minunată și veselă pe care ne-a dat-o! Avem multe emoții pozitive și o încărcătură imensă de poziții. Natalia om luminos care știe cum să facă oaspeții au o voce minunată - cântă fermecător, și are în arsenalul de concursuri interesante și ușor de reținut, cu utilizarea tehnologiei de calculator!

Vrem să mulțumim soțului nostru pentru atmosfera caldă pe care ați creat-o la nuntă. La prima întâlnire am fost deja siguri că nu trebuie să ne îngrijorăm de nuntă. La nuntă am văzut un mare profesionist al meseriei sale și am fost liniștiți în timpul nunții noastre. Ai făcut o treabă minunată. Muzică minunată, cântece vii, concursuri vrednice: toate acestea au creat o atmosferă familiară minunată a celebrării noastre. Vă mulțumesc foarte mult că ați efectuat greutăți mea de vis cu mine, și în cele din urmă a înregistrat jurământul))) Data viitoare nu vom avea probleme care să necesite ocazii speciale ne bucurăm să vă recomanda prietenilor noștri

Super conducere. Omul este de aur. Am reușit să țin o sărbătoare interesantă, veselă, prietenoasă, în general, într-o singură respirație. Vrem să repetăm ​​totul din nou și din nou. Natalia a cucerit toată lumea cu concursurile sale vocale și "detașare". Mulțumesc mult, de multe ori.

Natalia! Vrem să vă exprimăm recunoștința față de dvs. pentru sărbătorirea magică a zilei de naștere a familiei noastre! A fost o zi mare pentru tine. Ați reușit să organizați totul pentru a ne putea bucura de tot ceea ce se întâmpla, fără nici un efort și fără să vă faceți griji despre cum ar merge totul. Am încredere în tine de la început până la sfârșit și nu-l regreți! Invitații noștri spun în mod unanim că nunta noastră nu a fost uitată pentru ei. Nunta a fost o briza, distracție, mișcare și va fi amintit de noi și de cei dragi pe viață! Vă mulțumim din nou pentru profesionalismul dvs., pentru vocea minunată și pentru programul de seară chic.

Natalia a fost prezentatoarea la nunta noastra pe 04.10.14, ea a organizat, de asemenea, înregistrarea noastra magica pe site-ul in Garden Garden! Ea este un profesionist adevărat, cu o abordare modernă pentru a organiza o nunta, o persoană pozitivă și simpatic cu care plăcut să se ocupe))) Totul a fost minunat, oaspeții au fost mulțumiți, muzica a fost concursuri minunate, distracție. Înregistrare Căsătoria a fost fabuloasă frumoasă, totul a fost minunat și scenariul ceremoniei și decorarea sălii, invitații și am fost încântați)

Natalia ne-a dat aniversarea bumbacului de nuntă. Totul a trecut cu ușurință, cu bucurie, cu discret, interesant, într-o singură suflare. Oaspeții au râs în inimă și cu plăcere au luat parte la toate concursurile oferite de Natalia. Muzica a fost aleasă perfect și a satisfăcut gusturile și nevoile tuturor celor prezenți.