Recenzii, recenzii - spectacol de cinici, teatru pentru ei

În teatru. Mossovet se joacă în dragoste în conformitate cu rețeta lui Anatoly Mariengof.

Un roman piercing al lui Anatoly Mariengof, un necinstitor de geniu al literaturii ruse, a fost înviat pe scena teatrului. Consiliul Municipal Moscova. Regizorul era Serghei Aronin, student Evgeny Kamenkovici și Dmitri Krymov.

Faptul că Aronin a ales "Cynics" ca debut, îl face creditat ca un regizor nu numai bine citit, dar și nebancar. Desigur, el își caută în continuare propriul stil, dar în piesă nu se poate simți deja o clipă a viziunii interioare, a clarității gândirii. Aronin a reușit în principal să transmită tulburarea istoriei revoluționare și fragilitatea relațiilor umane. Și aceasta este în ciuda faptului că este imposibil să aducem a priori limbajul strălucitor al lui Mariengof la o audiență teatrală.

Textura lui Evgenia Kryukova aduce o notă senzuală spectacolului, iar eroismul eroilor masculini se va opri și mai convingător. Unul dintre ei, otrăvit de o pasiune pentru soția fratelui său, Serghei comunist joacă în mod expres Dmitry Scherbina. Un alt - Napman napman Dokuchaev - Serghei Vinogradov. Imaginea naratorul și prieten al familiei - un succes și performanță separat, și personal Ratkova actorul Eugene (și ei make-up artist). Plătește nu numai similitudinea portretului lui Ratkov cu Mariengof, dar, de asemenea, a jucat cu dispreț disprețuitor deliberat pentru contemporani, maniere, voce. Se pare că dandy-ul viu al epocii de argint a ieșit din portret.

Costumele autentice sunt bune în performanță: pince-nez, jachete de catifea, lanțuri de veste, mătase care curge. Stilul rafinat de "Cynics" distruge, poate, doar scenografia. Nu prea reușit pare pâlpâirea constantă a zidurilor de carton cu silueta Kremlinului scos pe ele. De asemenea, întrebările generează numere muzicale plug-in. Sarcina lor este clară - de a arăta că, în timp ce sovietica "minge" dansează Kamarinskaya, soarta inteligenței ruse se descompune. Dar metoda în sine este cel puțin nu modernă și inexpresivă.
Cu toate acestea, în general, "Cynic" este o muncă demnă, dezvăluind marele potențial atât al regizorului, cât și al maeștrilor recunoscuți ai scenelor și al actorilor tineri. Este necesar să ne uităm în mod necesar.