Apă la elefanți, recenzii ale filmului și recenzii

Regizorul filmului este Francis Lawrence.

Pe aceasta pagina gasiti videoclipuri cu Water of the Elephants! și data lansării. și, de asemenea, descrierea, recenzii de apă pentru elefanți!

Mare film. O conducem pe o bază zilnică, nu te plictisi. Deci, falcile tale murdare-mirositoare împotriva tăcerii.

Cu câteva erori logice, nu sunt de acord. eroul principal este lăsat să treacă examenul final, dar din cauza morții părinților săi aruncă totul și decide să meargă unde arată ochii lui. Dar instruirea a fost deja plătită și el a putut oricând să vină și să treacă examenul final, pe care la făcut la sfârșitul filmului. În ceea ce privește trenul complet de acord - promashka.Hochu spune nu, Robert Pattinson, Reese Witherspoon sau care nu sunt incluse în lista actorii mei preferați și cred că au jucat același lucru în ceea ce privește (poate fi mai bine). Așa cum sentimentele deja scrise sunt arătate puțin slab, dar nu înțeleg de ce toți criticii au decis că ideea principală din film a fost iubirea. Cât despre mine, în film, dragostea eroilor a fost, ca atare, o parte din tot ceea ce sa întâmplat în acel moment, dar nu fundația. Baza filmului a fost un elefant, în principiu totul a început (dezvoltarea relației dintre personajele principale) și totul sa încheiat (moartea gazdei circului). Scopul filmului este de a arăta că trebuie să plătiți întotdeauna pentru cruzime: fie că este soția pe care o loviți într-o stare de beție, copii sau un animal. Și nu contează cât de mult a făcut atunci nu hrănire, indiferent de cât de mult bautura nu i-am dat să-și ispășească - cruzimea este întotdeauna amintit și, eventual, cel pe care îl razbuna ofensat. Elefantul a supraviețuit, sa ridicat în picioare și chiar a ascultat-o, dar nu a uitat și în cele din urmă sa răzbunat și, în același timp, a salvat personajul principal. Expresia "apă pentru elefanți" pare să spună "libertatea animalelor". Trebuie să iubim toate ființele vii din jurul nostru și să nu ne considerăm stăpâni ai lumii doar pentru că cineva este mai slab. Dragoste pentru frații noștri mai mici, pentru mine - acesta a fost principalul lucru pe care regizorul a vrut să-l arate acestui film. Dragostea bărbatului și a femeii a fost o componentă a filmului, foarte semnificativă, dar nu cea principală. Și acest film mi-a plăcut foarte mult.

Faptul că filmul este un amator, este de înțeles. Dar să spun că este prea rău, nu puteți! Există, desigur, nuanțe, dar, în general, este foarte bună. Așa că nu i-aș fi numit lipsă de talent.

Filmul este super. Pentru o lungă perioadă de timp nu au arătat filme atât de bune, interesante, demne. Pur și simplu incomparabil, nu mă puteam rupe departe, atât de frumos. Aceasta este dragostea! Îi sfătuiesc pe toată lumea să vizioneze acest film. Era acum o săptămână, încă sub impresie, astăzi mă voi uita din nou.

Romance, dramă, și doar filmul megadushevny, în ciuda faptului că a fost eliminat, noi toți displacut (dar unele fac acest lucru), Robert Patinson.Molodoy abandon vampir, oh, îmi pare rău, medicul veterinar Jacob a pierdut tatăl și mama sa, care are datorii moștenite. După ce și-a pierdut locuința, hoverul a decis să călătorească un iepure la cea mai apropiată marfă și a intrat în circ pentru a scoate lumea interioară a fraților mai mici. Cu toate acestea, după întâlnirea cu directorul circarii, inundat și personalul său a identificat veterinarom.Estestvenno directorul a găsit o soție tânără și frumoasă (Reese Witherspoon - devchatina gust, deoarece acestea sunt, peste treizeci de ani, doar nakrasili bine), iar eroul nostru iubitor a decis . Este clar că el a decis. Și apoi au cumpărat un elefant, care nu izbutește mai rău decît rușii de la sfârșitul lumii. În acest film, există două animale uimitoare: elefant și polonez decapat begemot.Tot care au vizionat, știu ce vreau să spun, și cei care nu au uita - uite și succes porzhet.Film.

Minunat film! Chiar a plâns puțin. mai mult ar fi asemenea filme.