Revizuirea filmului "duelist" - recenzie, recenzie, conectat

Revizuirea filmului

Filmul lui Alexei Mizgirev este neobișnuit. El combină o imagine frumoasă și atmosfera generală murdară din Sankt Petersburg în anii 1860. Strazile murdare arată realistă și combină literatura clasică și anturajul aventurilor. Scenele și obiectele autentice dau credibilitate mediului, principalele din care sunt pistoale.

Sunt armele care împing terenul înainte. Arma aici este cauza și efectul. El servește ca o scuză pentru începerea unui duel, el o completează. Povestea povestește despre nobilul Yakovlev, care ucide oamenii pentru bani, deși nu-i place o astfel de ocupație. Chinul intern și preistoria personajului, jucat strălucit de Peter Fedorov, nu-l permit să-l spun rău. În același timp, inversul este dificil de întreținut. În general, "Duelistul" nu are atât de bine și de rău - fiecare are propriul său adevăr, cu care nu te poți împotrivi.

Revizuirea filmului

Un fapt interesant: "codul duelului" nu a fost desemnat sub forma de text până în 1910, când duelurile au fost uitate de fapt în uitare.

Și disputele din secolul al XIX-lea au fost rezolvate cu ajutorul duelurilor. Fiecare nobil a știut despre codul duel existent și nu era un sunet gol. În dueluri și-au apărat onoarea, au aflat cine are dreptate. În film, luptele mortale sunt arătate foarte răcoroase. Nu numai că s-au dovedit a fi tensionate și aveau detalii sângeroase (în general, este surprinzător faptul că ratingul nu este "18+"), dar și detaliat. Fiecare împușcare din imagine pare realistă, pentru care trebuie să se spună mulțumiri speciale armamentului real al acelor timpuri și fiecare întâlnire este diferită de cea anterioară.

Și, da, după cum înțelegeți, personajul principal are o bună conducere a armelor de foc. El chiar acționează asupra publicului, riscând viața de fiecare dată. Dar principalele câștiguri pentru el sunt ordinele de crimă. Dar sarcina sa nu este doar de a priva persoana numită de viață în poartă, ci de ao face într-un duel, așa cum se spune, conform legii. După mai multe ordine, Iakovlev începe să se întrebe cine și de ce este nevoie de îndepărtarea unor domni de rang mai înalt.

În unele cinematografe filmul vine cu un rating de "12+", care, probabil, va atenua foarte mult unele puncte. Shave sesiunea "16+".

În ciuda caracterului interesant și a caracterelor atractive (nu numai în exterior), povestea nu se agață. Este interesant să o urmez, dar aș vrea să aflu mai multe despre deznodământ și să văd următorul duel. Poate că acest lucru nu este facilitat de cea mai bună elaborare a personajelor, unele dintre ele pur și simplu "costume", care sunt frumoase aici. Singurul a cărui motivație și caracter este mai puțin clar este Yakovlev. Pe tulburarea internă a restului trebuie doar să ghiciți (poate așa a fost conceput).