Diverse → O vacanță activă dur în inima Crimeei Munte. Karaby-Yayla

În primăvara anului trecut, gândindu-ne pe o altă rută pentru weekend, am decis să vizităm cel mai umed și cel mai pustiu loc din Crimeea. Acest Carabi-yaila, care este, de asemenea, cel mai extins printre toate crizelor din Crimeea, cu cavități carstice și peșteri. În direcția exactă nu am fost siguri, așa că am luat un om cu noi, care a fost aici de mai multe ori. Este complicat, dar nu atât de mult, ne-am gândit!

Du-te la Karabah poate fi de mai multe feluri: din satele Golovanovki, Generalskoe, Zelenogorsk, de asemenea, de la turstoyanki în zona Belogorsk. Dar am ales calea cea mai scurtă pentru a ne rezista: vineri după-amiază de la Simferopol urcat într-un autobuze intercity Simferopol-Alushta și în jur de 30 de cenți a ajuns la s.Perevalnoe (principalul lucru aici nu este de a confunda și nu pentru a ajunge pe la Angara trece, prin urmare, este mai bine să solicite conducătorului auto pentru a reaminti stop). De la podul de-a lungul șuvoiului purpuriu, s-au mutat în amonte de-a lungul satului.

Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Apoi am întâlnit un pod de țevi, de-a lungul căruia ne-am mutat în cealaltă parte a cursului. La ultima casă a satului există un pointer "Poteci de Guerrilă" ... Fără să ne întoarcem la stânga, ne-am urcat pe pantă, am găsit o curățenie mare și am văzut drumul care a dus la pădure. Aceasta a fost calea noastră. Imediat de-a lungul acestuia, ne-am îndreptat spre est, fără a se abate de la dreapta, până am ajuns din nou la Creek de Raspberry. Deja un drum bun duce direct la Karabi, care se întinde de-a lungul malului drept al acestui râu.

Desigur, urcările sunt abrupte, dar, crede-mă, drumul merită! Mai aproape de grinzile Crimson superioare există un izvor, acolo puteți umple tara cu apă și vă puteți relaxa pentru mai mult timp. Apoi, din nou, iar acum pădurea sa terminat. Am găsit semnul - Dolgorukovskaya yayla. Cordonul de fag a fost identificat de o casă mare, alături de care există clădiri mici. Potrivit Dolgorukovka din acest Cordon este o cale, pe care am continuat pe drum. O privire interesantă este cani uriașe!

A întâlnit râul Subotkhan. Aici, din nou, la orizont este pădurea ... Mergem de-a lungul traseului umed sub bușteni, apoi plecăm pe poiana întinsă. După ce vă odihniți în curățenie, întoarceți-vă spre dreapta. Un alt indicator este "Înălțimea 1025". Cel mai înalt punct al Karaby - Karatau - are o înălțime de aproximativ 1300 m, deci suntem aproape acolo. Malaya Burulcha este râul spre care ne-a condus drumul, acolo am colectat apă pentru continuarea căii. După tranziție, râul sa ridicat până la Dedovaya Kurena (există un semn). Acum la noi în stânga - calea, călcată perfect de turiști, merge la Burulche. Ei au mers în amonte și au ajuns la parcarea Partizanskaya, unde Partizanka intră în Burulcu. Există o mulțime de ciuperci în acest domeniu.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Mergem de-a lungul căii spre cascada Jur-Jur, există un semnalizator. Noi - în partea dreaptă, până la punctul în care creșterea este abruptă și drumul este surd și pustiu ... În cele din urmă, se duce în jos. Există un aflux de Suate de Est. Mergem puțin în amonte, traversăm o înălțime în pădure, vedem un râu foarte asemănător - acesta este East Suat însuși. Trebuia să ne mișcăm pe panta neagră a văii. După 20 de minute, suntem deja la Carabi.
Nu este nimic de faptul că acest ou atrage numai extremale.

Carbi este întotdeauna caracterizat de un vânt puternic, și chiar dacă temperatura aerului este mare, vântul încă creează un sentiment de răceală ascuțită, așa că a trebuit să tragem pulovere și pajets. Bineînțeles, era aproape imposibil să salvăm fața: vântul și soarele ne-au oferit bronzare roșcată-bronz a indienilor, iar vântul zgomotos nu ne-a lăsat să comunicăm.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Seara am ajuns în final la clădirea stației meteorologice, care se află pe Karabi.

Există, de asemenea, o stație de control și de salvare. Cei care doresc să coboare în peșteri pot fi observate aici, după cum se spune, pentru fiecare situație de incendiu.

Stația meteo, din păcate, într-o stare extrem de neglijată.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Chiar și elementele amplasamentului meteorologic au ruginit.

Dar pentru oamenii leneși care nu doresc să coboare la sursa Choban-Chokrak, există un rezervor de apă, poate tehnic ...

Deși ce să ascundem păcatul - de câteva ori l-am folosit pentru spălare și gătit, și a rămas viu și bine. Cel mai probabil, aceasta face parte din infrastructura recepției turistice, care este echipată aici. În cele din urmă, am așezat corturile
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

și cina gătită chiar în clădirea bucătăriei.

Desigur, condițiile sunt încă acolo, dar nu putem construi focuri în parcarea pe care am ales-o în acea vineri.

Din păcate, nu se cunoaște dacă să permită utilizarea în continuare a clădirii acum, așa că aș recomanda călătorilor să stoc pe produsele alimentare conservate, care pot fi consumate la rece ... adorm într-un cort cald sub burniță tobele - care se poate compara cu plăcere, în cazul în care, desigur, un cort nu se udă ?
Dimineața au început să se adune.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Bineînțeles, nu suntem speologi, dar vizitarea Karabi și nu vizitarea peșterilor este o prostie. Vremea chiar de dimineață era ambiguă - ceață, ploaie și apoi soarele strălucitor și invers.

Ghidat de schema yaila, care poate fi cumparata la tarabele "Soyuzpechat" sau librarii din Crimeea pentru 1-1,5 dolari, am ajuns la pestera Bolshaya Buzluk.

Miracolul naturii este un frigider într-o peșteră. De fapt, în această peșteră există blocuri uriașe de gheață, temperatura fiind întotdeauna sub 0C. Pentru ca meseriașii să coboare cu echipament, o asemenea peșteră de interes nu va oferi prea mult, dar totul a fost nou pentru noi, pentru că noi învățăm doar. Adâncimile către secțiunile orizontale nu sunt mai mari de 7 metri, astfel încât cei care au venit cu echipament,
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

dar care este doar pe frânghii.

În cele din urmă, am văzut aceste blocuri.

Cu condiția ca temperatura exterioară să fie de aproximativ 20 ° C, acest fenomen natural sa cutremurat.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Grupul de turiști sa întâlnit, fie în glumă, fie a spus serios că stochează produse în Buzluk ... Deși în locuri atât de fantastice, totul poate fi adevărat.
Mai departe am trecut prin mai multe pesteri, între care se numără și peștera numită după Krabur, un speolog cunoscut.

Pestera curajoasa Gopher are o intrare foarte ingusta, dar se stie ca speologistii continua sa-si faca drumul si chiar sa-si extinda fundul.
Ne-am decis suficient pentru noi, în timp ce peșterile și deja sub ploaia obișnuită se mișcă spre stâncile din sud ...
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

Frumusețea, deschizând vederea de la marginea de sud a șerpuitului, este amintită pentru viață. Până acum, mulți dintre noi au imagini mari ale acestui teritoriu pe pereți.

Poate de aceea ne-au impresionat atât de mult încât am fost deja obișnuiți cu "peisajele lunare" ale lui Karabi egali pentru o zi?
Către seară, obosit și liniștit, sa întors la tabără. Natura unică a lui Carabi trebuia să mediteze,
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

cu atât mai mult că mâine a fost drumul spre casă. Și doar pentru a vă bucura de apusul de pe acest șanț este minunat, mai ales că ploaia a încetinit.
De dimineață, picăturile răcoroase au început să pătrundă ... Am colectat corturi și ne-am luat la revedere unui ou inospitalier, dar impresionant.

Ne-am retras din cutie: în plimbare. Da, ciudat cum pare, chiar un camion sa întâlnit într-un astfel de loc pustiu, conducătorul căruia a fost de acord să ne aducă la Zelenogorsk.
Relaxare activă activă în inima Crimeei montane

De ce să nu profitați de această ocazie?

Acolo, fortificate cu produse din magazin, înmuiate pe piele,

Am așteptat autobuzul la Simferopol, prețul biletului - în jur de 1,5 dolari.
Într-un cuvânt, dacă doriți să vă bucurați de sub soarele delicat, uscat, curat, curat și plin de putere pentru a vă întoarce acasă - Carabi nu vă va potrivi. Aceasta este o lume separată pentru oamenii extreme, fanii condițiilor nestandard și respectând principiul "natura nu are vreme rea". Dar cei care au vizitat vreodată Karabi, nu ploi și vânt nu mai sunt teribile. Aceasta este din experiența personală.