Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

Cum a mers mama mea pe insula Valaam

Bună ziua, prieteni. Astăzi scriu o revizuire a mamei mele despre cum a mers într-o croazieră fluvială spre Valaam. Numai ieri am revenit acasă de la croazieră și mi-am împărtășit impresiile. Nu-i place să scrie, dar vorbeste foarte bine. Deci aceasta este revizuirea ei, scrisă doar de mâna mea.

Mi-a plăcut groaznic povestea ei și chiar am invidiat-o. Anul viitor am planificat deja să cumpăr același bilet și să merg la Valaam.

Deci, mama mea a dorit să ajungă pe insula Valaam. Este destul de greu să ajungi singuri acolo. Prin urmare, am decis cu întreaga familie că o croazieră fluvială pe Valaam este cea mai potrivită opțiune pentru vârsta ei. Pentru a asigura cu mama mea a trimis nepoata mea, nepoata mamei mele Sonya.

Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

De fapt, mama și Sonia aveau noroc, navigau pe navă Leonid Sobolev. Este considerat unul dintre cele mai bune nave care călătoresc pe această rută.

De la mama și Sony, fotografii nu s-au dovedit. Mama a luat câteva poze, Sonya fotografia doar Valaam. Prin urmare, fotografia navei cu motor este preluată de pe Internet. Fotografie a insulei noastre.

Pe barcă există toate condițiile pentru recreere. Cabine confortabile cu duș și toaletă proprii, TV, frigider, uscător de păr, prosoape, geluri și șampoane. În general, ca în cazul hotelurilor normale din Europa.

Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

Pe navă există 2 restaurante, un bar, un ring de dans, un cinematograf, o sală de conferințe, o sală de joc "Sun deck" deschisă, săli de jocuri de noroc.

Hrănit pe barcă este foarte gustos și variat. A fost un bufet. Mama a dabbled la cină cu caviar roșu, cu șampanie, pește roșu și alte feluri de mâncare. (Din nou, am invidiat-o).

Serviciul la cel mai înalt nivel. Nu era o rudă comună în Uniunea Sovietică.

Seara vineri, aterizarea pe navă, cina, programul de divertisment, alegerea excursiilor.

Sambata dimineata, mic dejun, sosire la Valaam, excursie pe insula.

Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

Mama și Sonya au ales un tur al plimbărilor cu sketurile. Firește, întreaga rută a avut loc pe natura uimitoare a insulei.

Ca urmare, mama mea a mers 20 km pe zi! Respectați-o bineînțeles, nu am trecut atât de mult în Orașul de alergare de la Moscova.

Excursia a fost aranjată astfel încât, după-amiaza, ei s-au întors la corabie pentru a lua prânzul. Apoi, din nou.

Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

Excursie și ghid turistic. Seara, au venit fără putere, dar au fost mulțumiți de boi constrictori. Scufuiți și dormiți.

Dimineața, nava cu motor a revenit la Sankt Petersburg, în cele din urmă au luat micul dejun, iar croaziera sa terminat.

Turputevka costa 13 mii de ruble timp de 3 zile. Costul a inclus totul. Pentru banii lui, trebuia doar să ajungă la navă, care a fost trimisă din portul din Sankt Petersburg. Trenul Dubna-Moscova și Sapsan au ajutat acest lucru.

Ce vreau să spun de la mine. Am fost foarte invidios pe mama mea că a petrecut un astfel de weekend extraordinar. De asemenea, am vrut să vizitez Valaam și să fac o croazieră pe mare sau fluviu. Și această opțiune mi se pare ideală acum.

Abonați-vă la actualizările blogului și obțineți cele mai recente articole pe e-mail

Navigare pe Valaam - vârful mamei mele

Ca student, el a fost de două ori în Valaam. Excelente amintiri, deși mănăstirea a revigorat numai cu putere și în principal au fost lucrări de restaurare și construcție. Aș dori să repet călătoria. Dar 13 mii pentru o persoană sunt scumpe. Am de gând să vin la Valaam din orașul Sortavala din Karelia. În satul Sortavala există numeroase clădiri interesante după perioada finlandeză, iar în vecinătatea orașului există numeroase locuri naturale frumoase.

Da, de la Sortavala este mai ieftin. Prietena a ajuns la Balaam. Dar nu există zboruri regulate pe insulă, de multe ori trebuie să negociezi la fața locului. Mama aceasta metoda nu este potrivita)