Kwai este un paradis

Adaugă la prieteni

Am citit despre excursia la râul Kwai și am vrut să mă scriu. Într-adevăr, în opinia mea, aceasta este una dintre cele mai bune excursii, ar fi o oportunitate, ar fi posibil să se ia imediat călătorii în tot timpul acolo, dar, desigur, marea este marea.

Ei bine, acum despre excursie - cel mai important lucru, desigur, este de a alege un birou de turism. Am mers Pegasus, am știut imediat că acestea nu ar trebui să ia tur, prețul este foarte mare, de aproape 2 ori, poate găzdui și confortabil, dar cui îi pasă de 1 noapte, atunci când se poate trăi într-un hotel chiar pe râu. În general, căutați un tur. Biroul a ales „Capitanul Vrungel“, care, în Jomtien, târguit și a luat tur pentru 2700 baht. Per persoană pentru 2 zile și 1 noapte, jumătate pe copil (foarte rece, alte reduceri pentru copii face, într-adevăr nu știu, la fel ca în „nucă de cocos“, există, în general, în valoare de 2600, dar am aflat mai târziu). Da, și a făcut un tur împreună cu cascada Eravan. Au promis să vină la noi la ora 4 dimineața. Ne-am trezit devreme, a ieșit, și apoi întunericul oamenilor - și toată lumea este în așteptare pentru un autobuz - sunt de gând să meargă la Kwai, a mers un autobuz, nu pentru noi, 2 - De asemenea, timpul este 5:00. Am devenit nervos în timpul cunoștință cu cei care au luat același turneu în „căpitanul“ a decis să aștepte un pic mai mult, și apoi pentru a apela, dar apoi a tras un autobuz mare și am fost pus în ea, la ce un cuplu cu Odessa, care a avut, de asemenea, în VRUNGEL nu permit a luat-o, a spus că următorul autobuz va veni după ei - erau supărați. Nu i-am văzut din nou. Nu știu dacă au plecat sau nu. Ei bine, bine. Mai mult, a călătorit la Pattaya luate de alți turiști, mulțumesc lui Dumnezeu prietenii noștri, de asemenea, a fost luat, cu atât mai mult au adus o sticlă de vodcă. Am plecat la Pattaya, ne-am dat jos, ne-am trezit în Bangkok sau mai degrabă când am trecut-o. Oprire la o stație de gaz pentru micul dejun - a deschis cutiile lor (pentru a fi comandate de la recepția cu o zi înainte), am început să se uite la unul care ne-au fost cele mai rare (biscuiți, apă, ouă, și altceva nu-mi amintesc), dar suficient, în special cu Am luat niște fructe. Da, am uitat să-ți spun, am fost de conducere cu soția și fiica sa, au șezut împreună, și a trebuit să stau jos cu un tip care dormea ​​la acea vreme, și el a purtat teribil vechi. Înainte de micul dejun a încercat să mă pună pe mâini, luptându-se cât putea de bine - era inutil să-l trezesc. După micul dejun a continuat, s-au tras ghiduri, așa cum sa dovedit, a fost unul thailandez, în limba rusă nu bum, bum, și a doua noastră - Alexander (Jock), și apoi a început - diaree verbală, dar toată lumea a plăcut. Acest Alexander sa dovedit a fi un fan al Asia de sud-est, unde nu a fost. Nu voi spune, dar a fost grozav - o recomand. Apoi, am mers la o fabrică de mobilier din lemn de tec - au încercat să ne aducă mobilier. Mobila rece, dar scump, apoi a mers la sat, care este situat pe canalele, așa cum sa dovedit, aceste canale au făcut în cele mai vechi timpuri, pentru a face mai ușor să atace vecinii săi. Acolo, plimbare cu barca, arăta ca pomi fructiferi, este de fructe de cumparare adevărat că nu s-au dat, timpul a fost limitat, dar natura rece. Apoi a mers la nord-vest, a ajuns la HPS, drumul era deja pe drum a văzut pietrele, ele sunt tăiate în diferite figuri - aceste pietre vândute în diferite parcuri, le-am văzut în Nong parc Nooch și milioane de pietre. Apoi, am adus într-o cafenea pe marginea drumului în cazul în care hrănite delicios la început au existat unele supă - delicios, numele nu știu, dar cu siguranță nu Tom Jahn, al doilea orez cu niște pește, unele salate și gustări. Apoi ne-am dus la cascadele din Eravan - un loc minunat pentru a sta acolo toată ziua. Erawan - un lanț de cascade (există 7 piese) este foarte interesant, există un parc, dar am primit un total de 2,5 ore, și am reușit să urce doar la cele 3 cascade, cumpărat în toate, am avut practic destul de acest lucru, unii au încercat să vezi toate 7 - atunci au trebuit să aștepte în autobuz, deși era necesar să meargă. Și peștii trăiesc în cele mai multe dintre aceste cascade care fac peeling - să nu uităm sentimentul, mai ales atunci când înota și de oriunde frâne - bat acolo - schipyat peste tot. Mă întreb, probabil, celor care s-au scăldat fără trunchiuri ... Sunt mulți oameni acolo, în special chinezii. Vegetația este luxuriantă, tot felul de copaci și arbuști, în special o mulțime de stuf. Apoi am mers direct la Kwai, ne-am aterizat în parc, în opinia mea se numește Sayok. Acolo am urcat o plută, care a fost legat de o barcă cu motor, am adus la cascada pe river - era probabil artificială, apoi a oferit care doresc să poarte veste și înoată după pluta. Soția mea și cu mine am lăsat copilul în grija prietenilor care se tem să înoate și ei înșiși s-au scufundat. Raft a mers repede în jurul cotul râului, și am rămas singuri (ceilalți înotători din spatele nostru) plutit în derivă o oarecare distanță, am obosit și am sugerat soția mea să iasă la plajă, pe care am făcut-o, a existat o plajă frumoasă pe care am mers pe jos, a încercat să meargă în junglă, dar, sincer, speriat au fost doborâți copaci, a fost infricosator pentru ceva sau de cineva care să vină desculț gol. Când sa terminat plaja (și avea o lungime de 300 de metri), au văzut că ceilalți au urmat exemplul nostru. Am sărit în apă și a înotat pe, inotat doar aproximativ un kilometru, apoi a văzut casele de pe apă, a aterizat pe el - sau mai degrabă am prins, deoarece pentru o considerabilă, și ne-am plutit în jos pe râu. Eram deja acolo. Timpul era în jurul orei 19:00. S-au stabilit - am fost 3 astfel stabilit într-o cameră cu 5 paturi - două niveluri. Camera este super, deși era fierbinte noaptea - erau doar fani - dar exotici. Seara am amenajat un drept bufet pluta - super, având în vedere că am avut o sticlă de vodcă, un pește în keshila drept râu. Unii au încercat să o prindă pe pâine - fără nici un rezultat. Chiar a existat un bazin de înot și în cazul în care toată seara, prin care se dispune o bere la bar (prețul este scump Chang -. 100 baht 0,3 l), A fost necesar să se ia cu tine. Cine a vrut să facă masajul - au fost locuri speciale și oameni special instruiți 300 baht. 1 oră. Am mers la culcare la o oră dimineața. Ne-am trezit la ora 7 dimineața, am fost din nou hrănit, a pus pe plute și într-un fel, era păcat să se despartă - un loc în care super, râu de munte, dar cald, eu locuiesc în regiunea Altai, avem, de asemenea, un râu de munte Katun, dar este frig, există caldă și aer vă înconjoară, ca și cum ați fi fost sub o pătură. Relaxați-vă plin. Mergând în picioare seara în apă, lumina unui felinar, și acolo nemerenno pește, deja obtinerea infricosator - poate cineva tsapnet. De asemenea, am fost speriat de crocodili și șerpi, dar nu i-am văzut. Un alt spus povestea despre armata SUA, care în timpul războiului din Vietnam a fost prins pe trei metri de șarpe-pește (nu-mi amintesc numele). ne-au arătat fotografia, a fost impresionantă. Apoi ne-au pus înapoi în autobuz și a condus la băile de radon - să fiu sincer nu am place, doar 3 bai mici de temperaturi diferite, unele foarte cald, aș spune la cald, rece care rulează în apropierea râului, dar oamenii întunericului. Mi-am rănit piciorul acolo - am pășit pe o piatră ascuțită. În apropiere există o piață în care se comercializează miere diferită. Droguri, fructe, înghețată și tot felul de trivia. Au fost aproximativ o oră. Apoi ne-au luat la plimbare pe elefanti - a fost super, locuri speciale, în cazul în care diverse spectacole, apoi plimbare pe elefanți, care este atașat la banca de rezerve din spate - inconfortabil, dar distractiv. Pe drum, elefantul este pus în apa din râu, culege apă și vă udă trunchiul. De-a lungul modul în care fota, și apoi vinde fotografiile înrămate bălegar de elefant - în picioare în meu 150 baht. Deosebit de interesantă idee de elefanți mici care beau lapte dintr-o sticla de vin, pe oameni culcati și sărută portbagajul. Da, ei vinde încă înghețată foarte gustoasă pentru doar 10 bahturi. (1 femei - .. 1 RBL) Apoi ne-am dus la magazin, care a vândut-o varietate de ceaiuri si tot felul de medicamente, ceaiuri încercat, nu-mi plăcea, dar sete este stinsă, ca încă un pic bolnav cu o mahmureala, apoi dus la un magazin în cazul în care am cumparat diverse unguente urât mirositoare (alifii roșu și verde de la handroz. nu m-am ajuta) și altceva soția cumpărat, i-am dat banii și a plecat de acolo, iar el sa uitat după magazin care a vândut vin și bere (înainte de vânzare a fost dat la gust), acolo Mi-am întâlnit vecinul, care l-am observat mai întâi și nu m-am dus să beau d. Acolo am cumpărat vin (foarte dulce) și bere (Chang - cel mai bun). Zatar toate acestea ne-am urcat în autobuz, soția mea sa uitat în medicamente și ceaiuri, iar noi cu un alcool de companie, așa cum sa dovedit el Zatar bine - a cumpărat 0,7 litri. Roma San Som (cel mai bun rom). Apoi a mers la partea de Bangkok, de-a lungul drum ar fi trebuit să viziteze un medic (a uitat să-l sun, dar numele interesant). În acest proces, am inclus filmul "Pod peste râul Kwai". Sub acest film am condamnat berea și vinul. Ei au ajuns la „drumuri ale morții“ - o cale ferată, care a construit prizonierii chinezi în timpul al doilea război mondial, răul japonezii nu le dea odihnă și exploatat până când au dat capetele - drumul prin jungla - impresionat - japonezii sunt capabili de a construi nu numai mașini. Ei bine, aceasta este o digresiune. Acolo ne-au hrănit prânzul - destul de tolerabil, dat fiind băutura. Vizitați piața locală, iar ei au cumpărat toate tricouri pentru 100 de baht, pofotalis și a mers pe drumul morții în junglă. Departe de adevăr nu a mers așa cum am început să numim, este de tur este de peste, si ne-am dorit să ajungem la podul de peste râul Kwai, care a fost bombardat în timpul al doilea război mondial britanic. Drumul este pe picior, pe care palma respiră, era înfricoșător, dar unde nu dispăruse. Peste tot. Lângă râul Kwai - zona rece prin durere Myanmar, care luptă ocazional. Da, a existat, de asemenea, un templu al peșterilor în care Buddha este înăuntru. Religia prin modul în care sunt cool, dar nu și pentru noi. Apoi am luat autobuzul, am deschis romul și am condus la doctor. După ce am ajuns la vindecător, mi-am dat seama că sunt gata să primesc un tratament medical în cadrul întregului program. Alexandru ne-a dat HQ, care ar trebui să fie cumpărat cu un medic - afacere a pus pe o scară mare - cort mare, în cazul în care au prezentat diverse medicamente pe bază de plante. Nu s-a putut rezista - am cumparat ceva de tip pinion, tuse iarba (sa dovedit a fi de mare ajutor - băut noapte și trece tuse. - costurile de doar 50 baht), capsule de Wen (nu a ajutat) și de cumpărare cel mai scump - un set uscat de ierburi „Bătrânul ridică elefant „după cum sa dovedit rău“ se ridică“, ni sa spus că Fermitate generală, la rece, dar nu a fost doar. Insistă asupra a 4 litri. 40% alcool. Muck (la gust) este rar, dar ajută. Bea mult timp nu poți, sau trebuie să lupți noaptea cu "boa constrictor". Ei bine, la fel ca toate excursii, pe drum a trecut înapoi prin Bangkok, ne-am oprit pentru realimentare pe drum, care a intrat în magazin - prețurile sunt mari, din moment ce nu au fost hrăniți cina, a trebuit să cumpere alimente acolo, prețurile sunt foarte mici, „Big Mac“ a fost în valoare de 30 de ruble , Pepsi 10 ruble, bere 40 ruble sticla 0.66. Pe drumul spre Pattaya, am inclus filmul „The Way to Heaven“, cu Schweinsteiger, filmul a fost subiectul, a băut rom și bere, dar nu doarme. Hotelul a fost dus la hotel la ora 22:00. Totul a fost super. Toți erau mulțumiți. Dacă mă întorc din nou la Pattaya, voi lua cu siguranță această excursie.

Pentru a adăuga sau a șterge fotografii într-o poveste, accesați albumul acestei povestiri