Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului

Biletele costa 600 baht pe persoană, și vhodit- de livrare de la hotel la feribotul, plimbare cu feribotul, autobuzul de la Koh Samui la Suratani (Surat Thani), autobuz Suratani Phuket (transferul la un alt autobuz), toate aceste mișcări sunt 600 baht ( baht și ruble de la 1 la 1). Timpul de călătorie a durat un total de 6-7 ore, dintre care numai feribotul a durat 1,5 ore. Pe drum, am făcut câteva fotografii de specii din Thailanda prin fereastra autobuzului murdar.

Pe măsură ce se mută în sudul Thailandei, au început să vină peste moschee mai des. Restul timpului se afla într-o stare de "vis de hare", în special nu se relaxează, ci recuperarea timpurie și anvelopele rutiere.

Întrebarea este cum să ajungeți de la Samui la Phuket, am decis din motive economice, dar dacă sunteți în grabă sau nu doriți să se agită timp de 7 ore cu autobuzul, există o alternativă. Este un avion, zboară de 4 ori pe zi și costă doar 3000 baht (100 $). Timpul în zbor durează 20-30 de minute + o excursie de la hotel la aeroport și de la aeroport la hotel, deja în Phuket, va dura ceva timp și eventual bani, dacă hotelul nu are propriul transport pentru transportul clienților.

Autobuzul merge la centrul insulei la stația de autobuz centrală a orașului Phuket Town, dar ca punct de tranzit Phuket pentru noi, ne-am decis să rămână aproape de aeroport într-o zonă numită Nai Yang și în aceeași zonă au rezervat hotelului. Șoferul de autobuz pe care l-am cerut să-l oprim la Nai Yang și ne-a scăpat pe drumul de la poliția rutieră. Apoi am văzut că șoferii autobuzelor și microbuzele s-au oprit și s-au apropiat de acest punct pentru a face o înregistrare în revista. Se pare că trebuie să fie remarcați în astfel de puncte.

La această oprire imediat abordat de un om într-o vestă galben și a oferit serviciile unui taxi (200 baht) sau cu motocicleta (100 baht), dar din moment ce am fost cu o placă de surf această opțiune nu ne-am intensificat și ne-am chemat pentru a rezerva un hotel. În aproximativ 10-15 minute mașina a sosit și în 5 minute am fost dusi la o casă de oaspeți (Guest Hóus), numită "Tanamas". Numele a fost foarte surprins, deoarece "Tas namas" în limba lituaniană înseamnă "acea casă", dar lituanienii nu puteau fi găsiți în apropiere.

Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului

Casa mică (dar mai mare decât Koh Samui) - un pat mare, duș, toaletă, televizor, aer condiționat și termos electric cu apă caldă. Pe masă, cafea instant, zahăr cremă. Foarte curat și civil, și bineînțeles internetul. Cea mai apropiată plajă este la aproximativ un kilometru, precum și la aeroport. Costul acestui număr este de 30 USD. pe zi, dar din moment ce ne-am stabilit într-o cameră triplă, a trebuit să punem un pat suplimentar și să plătim încă 10 dolari.

Mănăstirea budistă din Phuket

Vremea a fost acoperit de nori toată ziua, astfel încât autobuzul nu era fierbinte, și șofer chiar cu aer condiționat inclus doar în stațiile de autobuz. Phuket sa întâlnit cu o ploaie scurtă, dar toarnă. Foarte înfundat. Am mers spre plaja Nai Yang, unul dintre locurile din Phuket, unde puteți naviga.

Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului
Câteva fotografii ale Oceanului Indian și meduze moarte pe plajă. Am fost surprins să aflu că crabi mici trăiesc în meduze. Și, desigur, câini, modelul meu cel mai favorit și mai recunoscător în Thailanda.

A doua zi, 19 mai, am mers pe jos în jurul Phuketului și, în același timp, să mănânc sau să mă întorc, nu-mi amintesc exact. În restaurantul de pe marginea drumului au ordonat să mănânce trei (am avut trei) feluri de mâncare diferite din bucătăria thailandeză. Alegerea a căzut pe acest restaurant, pentru că acolo au fost o mulțime de thais locale care mănâncă acolo, ceea ce înseamnă că este gustos și ieftin acolo. Thais în profesioniștii din domeniul alimentar.

Deci, experimental, prin degustarea celui mai mare număr de feluri de mâncare, am ales întotdeauna cele mai bune feluri de mâncare, pe care deja le-am comandat constant, cu cât mai mulți oameni, cu atât este mai mare alegerea mai târziu. Totul a fost delicios, ca întotdeauna, și într-adevăr ieftin, pentru trei feluri de orez și fructe de mare + trei sticle de 0,5 litri (două Coca-Cola și apă) și două înghețate plătite 6 euro.

Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului
Deci, aici este înghețata, am decis să încerc pentru prima dată, și numai pentru că o zi înainte de a fi citit despre el pe site-ul unuia dintre elevii școlii StartUp în cazul în care a învățat să facă site-uri gratuite și chiar pentru a câștiga în acest sens, pe unul dintre aceste site-uri sunt acum. Tema site-ul său „idei de afaceri“ și a oferit să se angajeze în fabricarea înghețatei, costul este de 6 ruble, în timp ce partea de cheltuieli de 30 de ruble, adică, 500% din profit, nu un expert, dar comerțul cu droguri nu dă un astfel de profit în opinia mea. Am plătit 25 de baht pentru această porție.

Inghetata din Phuket

Înghețată numit „Hawaii“ și constă din gheață sfărâmată într-un aparat special pentru condiții de zăpadă. Apoi este nevoie de un vas pentru înghețată și conține o varietate de bomboane de bun gust care amintește de fructele uscate, acoperite cu gheață zdrobită, lapte de nucă de cocos și sirop de fructe. Totul, înghețata este gata. Mănâncă zăpadă dulce poate fi o plăcere dubioase, mai ales dacă aveți dinți sensibili, dar care rămâne în castron, atunci când este consumat aproape fantastic.

Despre o vacanță interesantă, care se desfășoară anual în Phuket, puteți citi aici.

Mai departe este o călătorie spre insula zeilor, demonilor și mii de temple - Bali.
Completați formularul din partea de jos și Google vă va livra prin poștă după ce le publică. Și dacă nu scriu altceva, atunci Google nu vă va mai trimite nimic.

• Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului
    Ce să nu faci la Paris
    Self-excursie în Thailanda.
    Grădina Nong Nooch în Thailanda
  • Cum se ajunge de la Samui la Phuket, jurnalul călătorului
    Savonlinna - un reper al Finlandei
    Sărbători pe Koh Samui
    Templul adevărului din Pattaya: un miracol făcut de om