Având o cină delicioasă am mers pe jos până ne-am dat seama că nu mai există nici o putere.

Yalta - cât de mult în acest sunet

Privind în perspectivă, voi spune că nu avem intenția de a vizita obiective turistice specifice în acest moment. Ne-am dus să ne bucurăm de aer, de soare, de mare, de munți. atmosferă.

Dimineața, înnorat, dar foarte cald. Sunt foarte puțini oameni. Venind la Quay, am văzut o astfel de imagine-pescarii, pescarii, pescarii. și soțul meu a spus că este timpul să-și realizeze visul, să prindă din barcă în mare. Când a ajuns la debarcader, am fost de acord într-o excursie de pescuit următor utro.Bolshim plus pentru noi a fost că barca plutește în fiecare dimineață, 7 - 11 (cu excepția furtuna) care dorește, în orice cantitate.
Apoi am mers de-a lungul întregii plaje Massandra și la cel mai îndepărtat așezat pe jos kayfovat)

Apoi am mers în jurul orașului, ne-am plimbat pe piețe, am gustat salutul)), iar soțul este brânză de vaci și brânză).
Nu fără degustarea vinurilor Massandra, care au și mai mult să se relaxeze.
Este o lungă perioadă de timp pentru a scrie despre unde n-am mâncat nici un sens, pentru că este pur și simplu imposibil să stai foame în Yalta))).
Ne place masa la universitate pe Gogol (Tasty-Eshka), destul de mulțumiți „masa la domiciliu“ de pe strada Pușkin și pizza foarte gustoase într-o casă cafenea unde am locuit (în casă, așa cum sa dovedit, el a trăit Pugovkin).
Dacă nu vă place aceste locuri au Violet mese langa Bristol, Solokhina restaurant bucătărie pe malul mării, în Teatrul Cehov și multe alte zavedeniya.Na acest site are o temă separată de „În cazul în care pentru a mânca în Yalta“ .Dar doar în cazul în care am făcut o fotografie a meniului sala de mese Pușkin, care poate veni la îndemână:

Yalta - cât de mult în acest sunet

În general, prima zi a trecut într-o plimbare relaxată în jurul orașului iubit.
În cea de-a doua zi, vremea era destul de diferită. Deja la 7 dimineața, soarele strălucea, în mod clar, nu era un nor, vizibilitatea era frumoasă.
Soțul prinde bîzîit de pescuit, iar eu prind un bîzîit din faptul că el horosho.Plaval fără mine, așa că nicio imagine, dar captura a fost pentru prima dată, foarte hoo :) aproximativ 30 de bucăți: acestea sunt hering și sardine și eglefin . în general, a fost o cină minunată de casă și o mare de impresii.
Din moment ce era foarte cald și însorit, soțul meu a decis să înoate în Marea Neagră pentru completitudinea kayfushki.Vodichka + 14!

Yalta - cât de mult în acest sunet

După o zanyra răcoritoare și liniștitor soțul meu a avut-o a doua suflare :). După cină ne-am decis să meargă la Livadia, din vara anului trecut, palatul a fost închis, dar încă într-adevăr a vrut să-l văd.
Am ajuns cu autobuzul 32 de pe piața falsă, care se desfășoară la fiecare jumătate de oră, este foarte frumoasă în parc. Florile sunt crizanteme și trandafiri.
Palatul este foarte frumos, atât înăuntru cât și în exterior. Turul este interesant, dar pentru unii copii neponyatnaya.Potomu ca palatul de la Livadia este conectat nu numai cu Nicolae 2, dar cu Conferința șefilor de guvern din cele trei țări ale coaliției antihitleriste - URSS, SUA și Marea Britanie, iar această cifră kiddies slozhno.Stalo soarta trist, foarte trist Romanovii.

Yalta - cât de mult în acest sunet

A treia zi a fost doar o extravaganță. soare, vânt și valuri atât de frumoase. era imposibil să coborâm)

Admirând valurile și vsomniv Mării Baltice, am decis să ia o excursie în necunoscut am Gurzuf.Ot piata de imbracaminte pe atobuse am ajuns la planul Razvilki.V a fost de a vizita sanatoriu Parcul Gurzuf, Muzeul Pușkin și parcul adiacent, cabana Cehov bine, să ia doar o plimbare pe străzi.
Dar nu toată lumea este destinat sbytsya.V Gurzufsky tur trebuia să înceapă la ora 11, dar ei au fost singurii în această „vreme rea“, iar ea nu a fost supărat sostoyalas.My nichutochki plimbat de-a lungul promenadei până la mare, și se așeză pe pietre. și așa a fost bine pentru noi.

Pușkin nu a vrut să meargă, dar în Cehov Muzeul skhodili.Chehova respectăm, a fost săptămâna trecută în Melikhovo (cabana noastră din apropiere), de vară și de iarnă, sa dus la muzeul de Cehov în Yalta. așa că dacha din Gurzuf era foarte utilă.
Următoarele poze de la golf, în care Cehov a început să scrie "Trei surori"

Gurzuf ne-a plăcut foarte mult cu străzile sale, agățând ciorchini de struguri, calm și măreție și ne-am grăbit să ajungem la Yalta :)

Yalta - cât de mult în acest sunet

Teleferic la Ai-Petri este închis temporar și am decis să urce telecabina din Yalte.Naverhu a fost cafenea foarte frumos cu tsenami.Nu și vederi destul de adecvat poate fi savurat pentru o lungă perioadă de timp, pe care am făcut-o până când a fost închis)))

Ziua a 4-a: dimineața, pe Embankment, am văzut o "casă" care trecea pe lângă noi. Nu era o navă, era o navă. și într-o jumătate de oră o alta. E atât de frumoasă, atât de maiestuoasă. Fotografia nu poate transmite, dar a fost grozavă.

În această zi, ne-am decis să mergem într-un tur al Palatului Miskhora.Konechno toate aceste stațiuni se poate ajunge, și el însuși, dar mi se părea că există avantaje evidente: avem o plimbare peste tot, despre fiecare palat și parc au spus nu a trebuit să negocieze cu gardienii și până când era mult mai rapid, dacă am fi planificat să le vizităm pe cont propriu.
Așa că am fost pe o platformă de vizionare în templu N.Oreande arh.Mihaila, Dulber (Dulber sanatoriu), palatul Kharaks (meu preferat Dnipro sanatoriu) și Kichkine (hotel Kichkine) .Va s-au distrat și au decis că aș încerca să intre în pe Dnepr odihneste intreaga familie)))

Seara se plimba de-a lungul Yaltei, respiră și nu respira. a mers și a mers și nu a putut să urce.

Yalta - cât de mult în acest sunet

În ziua a 5-a dimineața, un taxi va ajunge să ne ducă la aeroport.
Mergem în cel mai îndepărtat colț al plajei Massandra. soare. căldură. arunca monede și știu sigur că ne vom întoarce din nou nu o dată))))

Vă mulțumim pentru feedback și informații, apartament frumos și curat de la fotografii.

Tatiana [fără înregistrare] [09.11.13 06:12:01] IP: 78.139.100. *

Natalia [fără înregistrare] [09.11.13 08:58:18] IP: 77.121.94. *

Vă mulțumim pentru feedback! A fost și weekendul trecut. Dar nu am văzut lumina luminii - au navigat sâmbătă seara. Locuitorii din Yalta au spus că, timp de o lună, asemenea avioane nu au venit la ei.
Oks @ n @, iar apartamentul pe care l-ai închiriat a fost încălzit?

Dar, cu încălzirea nu a ochen.V această cameră mare am pus radiatorul și deoarece stradă nu era încă rece, ne hvatalo.No în bucătărie, balcon si baie foarte prohladno.Ya încă crezut că iarna nu este o opțiune potrivită.

Natalia [fără înregistrare] [09.11.13 22:16:43] IP: 77.121.94. *

Și prietenul meu și am luat o cameră pentru 200 UAH într-o singură oprire de la stația de autobuz. foarte, foarte cald, și nu am văzut bateriile oriunde, era cald de pe podea. Deci ea ma scos jos, ceea ce este foarte scump. Eram doar o noapte și nu existau alte oferte.

Natalia [fără înregistrare] [10.11.13 11:03:55] IP: 77.121.94. *

În parc, sanatorii din Gurzuf au fost rugați fără un tur. Parcul ma fascinat, ce fel de parfum! Vreau să-l vizitez din nou.

mulțumesc pentru vârf. Ea este îndrăgostită de Yalta. și curând din nou mă duc acolo pentru a se bucura de mare, aer, atmosferă. Apropo, imi place "Yalta nu" sezoniera! Anul Nou!)