Beowulf (Beowulf) - data lansării, recenzii

Jocul Beowulf se bazează pe filmul regizat de Robert Zemeckis și acoperă 30 de ani de viață a lui Beowulf. Ca și în film, pe drumul spre glorie al eroului de așteptare pentru o încercări și aventuri incredibile, luptele cu creaturi înfiorător și lupta cu monștri imense, omorând locuitorii orașelor și satelor. Și numai după ce trece prin toate încercările și privi în ochii soarta, Beowulf va înțelege cine este el cu adevărat, un salvator sau călău al omenirii.

Cerințe de sistem pentru versiunea PC

Nu este încă desemnat ca un joc similar cu Beowulf. Puteți contribui la îmbunătățirea bazei de date dacă știți proiecte precum Beowulf.

Adăugați un joc similar

Puteți găsi, de asemenea, trecerea Beowulf (Beowulf), care va ajuta pentru a economisi timp și nervi pentru a găsi comutatorul dreapta sau ascunse în măruntaiele locațiile cheie. Pasajul va fi, de asemenea, util pentru cei cărora le place să găsească toate secretele și să colecteze realizările. În cazul în care jocul este în limba engleză, și vă aparține rău, este util să vă pentru a descărca Russifiers Beowulf (Beowulf), gratuit, fara inregistrare. Rușinii la unele jocuri conțin voce rusă, dar în majoritatea cazurilor sunt doar subtitrări. Pe paginile portalului nostru include, de asemenea, coduri pentru jocul Beowulf (Beowulf), ajuta să treacă chiar sefii cele mai dificile.

Dacă aveți probleme la pornirea sau funcționarea normală a Beowulf (Beowulf) de pe PC-ul, vă sugerăm să se familiarizeze cu posibile soluții la problemele întâlnite în Haidee specială. De asemenea, puteți vedea pe o pagină separată cerințele detaliate ale sistemului Beowulf (Beowulf) și informațiile legate de acestea.

Certificat de înregistrare de stat a agenției de știri KV 377-239R