Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Despre cum Alexander Abramov și Ludmila Korobeshko a sărbătorit a 10-a aniversare a căsătoriei lor, ei spun ei și fotografiile lor:

Aveam doar 5 zile incomplete pentru a ne urca la Olympus și a vedea Grecia.

Motivele pentru care am mers în această călătorie blitz au fost două:

1. A fost necesar să sărbătorim cumva aniversarea non-trivială.

2. În general, Olympus ne-a făcut cunoscută atmosfera de mituri și legende.

Seara, în întuneric, ne-am dus să explorăm abordările spre Prionia - un punct la o altitudine de 1100m, de unde începe traseul de drumeții către Olympus.

Am decis că vom încerca să întâlnim lumina zilei.

Poză 1 - Prionia, 1100m. Începutul urcării spre Olympus.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Foto 2 - Pe drum am întâlnit șopârle foarte neobișnuite colorate, pe care le-am numit chimeras.

Fotografia 3 - După 3 ore de conducere de-a lungul unei trasee bine echipate, ne-am apropiat de adăpostul Agapitos la o altitudine de 2200m.

Foto 4 - Retreat doar a lovit-ne - un hotel de munte real, cu o zonă de șemineu, dormitor, bar și mese. Ne-am întâlnit cu amanta adăpostului Maria. Ea ne-a arătat o fotografie a acesteia în vârsta de șapte ani cu tatăl său, și fratele mai mic și sora în picioare pe partea de sus a muntelui Olimp. Ei au făcut această urcare cu un prieten de-al tatălui său - primele cuceritorii la Olympus, la partea de sus a Mitikas - Christos Kakalosom (în momentul ascensiunii vârstei sale se apropie de 90 de ani).

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Fotografia 5 - După o masă consistentă la orfelinat, ne-am continuat drumul. Doar ceața a dispărut. Și sa deschis pur și simplu uimitor.

Fotografia 6 - Pe apropierea de vârfurile Olimpului (sunt multe dintre ele, cele mai importante fiind Scolio, 2866, Skala 2890, Mikikas 2917)

Fotografia 7 - Un loc unde odihneau Zeii

Poza 8 - Urcare spre Scolio

Fotografia 9 - Ultimele metri spre vârful Scolio (2866m). Potrivit statisticilor, aproximativ 10 000 de oameni urcă pe an Olympus. Dintre acestea, aproximativ 80% merg la Scolio.

Fotografia 10 - După un moment de gândire pe Scolio (a mai rămas ceva lumină și vântul era foarte puternic), am decis să urcăm pe Mikikas.

- Pentru a face acest lucru a fost necesar pentru a merge în jos sifonul zăpadă, traversează o pantă stâncos și apoi să continue alpinism nu este roci foarte dificile (troechnoe lasagna), marcate cu pumnii și picioarele jumperii.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Fotografia 11 - Și în jurul orei 15.30 ora locală stăteam pe vârful Olimpului.

Foto 12 - Mai exact pe cel mai înalt vârf din masivul Olympus - Mikikas, 2917m.

Foto 13 - Cartea stocate pe partea de sus, am lăsat o înregistrare de realizare a acestora # 61514;)), și să dea mulțumiri zeilor noastre de susținere.

Pe coborârea în crepuscul am alergat înapoi la orfelinat și am băut un pahar de Metaxa pentru o urcare reușită și aniversarea ei. Pentru Prioni am coborât doar la începutul întunericului. Sosind la hotel, a mers la spa și a petrecut mult timp în jacuzzi și sa răcorit în hammam.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Foto 14 - A doua zi dimineață, prima dată am putut vedea hotelul și plaja în lumina zilei.

Fotografia 15 - De când am avut încă 2 nopți în Grecia, am decis să mergem într-un loc cunoscut - Meteora. Pe drum au vizitat unul dintre numeroasele castele-cetati.

Fotografia 16 - La 20 km de Meteor am avut o întâlnire interesantă într-o cafenea de pe marginea drumului. Proprietarul cafenelei a fost un fan al lui Che Guevara, ideile lui Lenin și ale lui Marx. Ei, împreună cu prietenul, ne-au dat o vodcă locală și am informat că, pentru grecii, cei mai buni prieteni ruși.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Foto 17 - La intrarea în Meteora, am fost prinși de spiritul frumuseților dezvăluite.

Photo 18 - Vedere de la hotel unde ne-am stabilit.

Fotografia 19 - În aceeași seară am mers la Meteora - un loc unic.

Această piatră masivă deasupra, care este una dintre principalele sanctuare ale Greciei, manastirile Meteora. Nepotrivite, tăiate din lume, vârfurile stâncilor au devenit un adăpost al pustnicilor din secolul al XI-lea. În secolul al XIV-lea au apărut primele comunități monahale, dintre care șase sunt încă active astăzi. Anterior, vizitatorii au putut urca aici doar cu ajutorul călugărilor și a sistemului complex de frânghii, coșuri, căruțe și putere trase de cai. Astăzi, de la Kalambaka la manastirile pus un drum asfaltat care duce la bun frescele unice, magazine O bibliotecă rare manuscrise medievale, icoane și altare prețioase.

Fotografie 19-25 - Meteore din diferite unghiuri

Imaginea 26 - Întâlnirea cu centaurii pe versanții muntelui Pelion. În dimineața următoare ne-am îndreptat spre Atena. Am avut doar o noapte înainte de plecare. Dar, stând în mașină, am citit că orașul Volos are o stațiune de schi, și cel mai important - există un alt bine-cunoscute mituri ale muntelui - Pelion, în cazul în care au fost efectuate centaurilor și unde argonauții a mers în înot.

Fotografia 27 - Pe pante (chiar aproape de sus) ale aceluiași munte din Pelion, am avut o întâlnire și mai interesantă - un cuplu rusesc. Acum 15 ani au emigrat din Rusia, acum dețin un hotel de schi. Iar vara sunt angajați în iahturi. Ei spun că suntem al doilea rus, pe care l-au întâlnit în aceste locuri. Ne-au hrănit și ne-au dat apă.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Fotografia 28 - Noaptea ne-am făcut încă la Atena. Vedere de pe acoperișul hotelului până la faimosul Acropole.

Poza 29 - Vederea Atenei din partea de sus a Acropolei. Dimineața am sculptat 2 ore înainte de plecare și ne-am dus la Acropole.

Fotografia 30 - Unul dintre cele trei dealuri celebre din Atena.

Reportaj foto despre o călătorie în Grecia, urcând pe Olympus!

Poza 31 - Partenonul de la vârful Acropolei.

Fotografia 32 - Ruinele Templului lui Zeus din inima Atenei.